• 5 Vriendinnen hebben allemaal dezelfde droom. Beroemd worden. De een wil duizenden albums verkopen, terwijl de ander wil stralen op het witte doek. Maar ze zijn niet de enige die dat willen. Duizenden andere mensen zijn naar Hollywood gegaan om hun droom waar te maken, dus ze weten niet zeker of ze het halen. Wat zullen ze doen om hun zin te krijgen, om beroemd te worden? Welke mensen zijn betrouwbaar, en welke niet? Zou hun vriendschap de druk van Hollywood overleven? En welke jongens komen in hun leven?


    De vijf vriendinnen:
    - Alexys Chay Montoya - Slender
    - Kaitlyn Sophie Mallory - Memoria
    - Rosalie Lauren Aria Flow - Coockies
    - Lauren Dani Scars - AgentP
    - Selena Melissa Dreams - RememberYoux

    Jongens die al in Hollywood leven:
    - Tyler Ricardo DeSousa - Slender
    - Nathan Finley Kinlan. - Adores
    - Aidan Sean Crawford - Croix
    - Zac Drew Willliams - Coockies
    - Seth Jayden Laurensis - Calisia

    Eventuele andere mensen:
    - Isis Abdel Grounty - MadeByHades
    - Taylor Blaine Laurensis - Calisia

    Regels:

    - Speel realistisch!
    Het is niet dat als je het vliegtuig uitloopt dat je gelijk een platencontract krijgt ofzo, ze moeten echt vechten voor een plekje
    - Minimaal 4 regels!
    Het mogen soms wat minder zijn als je écht, maar dan ook écht niks weet
    - 2 Personages per persoon!
    Een meisje en een jongen dan
    - Als je langer dan een week niet meer gereageerd hebt lig je eruit!
    Behalve als je een goede reden hebt
    - 16+ is toegestaan
    Seksueel getinte teksten, schelden, drugs/alcohol gebruik dus..
    - Geen perfecte personen!
    - Je reservering blijft 24 uur staan!

    Appartement:
    Woonkamer
    Keuken
    Badkamer (alle 5 zijn hetzelfde)
    Slaapkamer (Alle 5 zijn hetzelfde)
    Jacuzzi
    Gebouw

    Begin:

    De vriendinnen komen aan op het vliegveld, en de anderen doen gewoon wat ze altijd doen!


    El Diablo.

    [Ben morgen er niet. Naar verjaardag van mijn opa, in het ziekenhuis. Urgh, daar de heletijd zitten]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (Late mijn topics .
    Kan ik ergens inspringen, en is er veel gebeurd ?)


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    RememberYoux schreef:
    (Late mijn topics .
    Kan ik ergens inspringen, en is er veel gebeurd ?)

    [Nee hoor, je kan gewoon naar het appartament van de vijf meisjes komen(: ]

    [ bericht aangepast op 30 okt 2012 - 8:45 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    {mijn beetje late topics, ik post straks want ik moet nu weer weg (A) }


    Do what people say you can't.

    Selena Melissa Dreams
    Vrolijk stap betaal ik de bestuurder, stap uit de taxi en snuif de lucht op. Hollywood. Mijn droom kwam eindelijk uit. Tenminste, een groot deel er van. Ik loop fluitend het appartement binnen en gooi mijn spullen neer. 'Haai!' roep ik in het niets. 'Is hier iemand?' ik huppelde naar wat voor mijn gevoel de woonkamer was.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Kaitlyn Sophie Mallory
    'Is hier ergens iemand?' Een vragende stem klinkt door het appartement en met een glimlach kijk ik op van het uitzicht. Ik sta op en loop met een glimlach naar de hal, iemand is gearriveerd. Ik zie een meisje staan en ik loop op haar af.'Hey, ik ben Kaitlyn.' Ik geef haar een knuffel, dat doe ik thuis altijd dus waarom nu niet? Vragend kijk ik het meisje aan, wie van de andere vier is ze ? Ik hoor dat de waterkoker gestopt is met koken, de thee is klaar. Vriendelijk draai ik me we om naar het meisje en vraag: 'Wil jij ook thee?' Ik drink heel vaak thee, het houd me rustig.

    [ bericht aangepast op 30 okt 2012 - 15:00 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Lauren Dani Scars
    Na een lange vlucht met het vliegtuig sa ik eindelijk buiten. Mijn taxi staat er al. Ik stap in. Niet veel later kom ik aan bij het appartement. ''Mooi.'' mompelde ik. Ik geef de chauffeur zijn geld en een klein beetje fooi en loop naar binnen. Als ik binnen sta hoor ik vaag zachte stemmen. ''Hoooooooiiiiiiiii!'' roep ik vrolijk. Ik ga een beetje op de vage stemmen af. Er staan al twee meiden. ''Oh, hoi!'' zeg ik nog een keer maar dan iets minder hard.


    Do what people say you can't.

    Selena Melissa Dreams
    'Selena.' zeg ik vrolijk. 'Graag trouwens.' Ik wil achter Kaitlyn aan de keuken in lopen, als ik ineens een keiluide 'Hoooooooiiiiiiiii!' achter me hoor. Verbaasd draai ik me om en zie nog iemand staan. 'Oh, hoi!' ik kijk haar aan met een sarcastische blik. 'De eerste keer hoorden we je ook wel, hoor.' ik loop met Kaitlyn naar de keuken. 'Vrolijk, oke. Maar zo vrolijk wordt me een beetje té.' mompel ik. Ik heb geen zin in doofheid op de eerste dag hier.

    [Edit: ik verander de "passie" van Selena in zingen, als dat mag (: ]

    [ bericht aangepast op 30 okt 2012 - 17:59 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Wat orgineel]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Hoezo dat? ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Denk is na wat iedereen z'n "passie" hier is?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [ Ja weet ik veel, ik heb de rollen nog niet doorgelezen. Sorry hoor! ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Not mine?]


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    [Typisch iets voor meisjes. Als ze iets mogen invullen wat hun personage goed kan, is het zingen. Niet bij iedereen maar bij de meesten wel. Daarom heb ik een orgineel kickboks personage gemaakt]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Hé, sorry hoor. Ik had de rollen niet doorgelezen, en ik wist niet dat je boos zou worden of zo. Maar ik mag toch ook hebben wat ik leuk vind? ]

    [ bericht aangepast op 30 okt 2012 - 18:11 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.