• 5 Vriendinnen hebben allemaal dezelfde droom. Beroemd worden. De een wil duizenden albums verkopen, terwijl de ander wil stralen op het witte doek. Maar ze zijn niet de enige die dat willen. Duizenden andere mensen zijn naar Hollywood gegaan om hun droom waar te maken, dus ze weten niet zeker of ze het halen. Wat zullen ze doen om hun zin te krijgen, om beroemd te worden? Welke mensen zijn betrouwbaar, en welke niet? Zou hun vriendschap de druk van Hollywood overleven? En welke jongens komen in hun leven?


    De vijf vriendinnen:
    - Alexys Chay Montoya - Slender
    - Kaitlyn Sophie Mallory - Memoria
    - Rosalie Lauren Aria Flow - Coockies
    - Lauren Dani Scars - AgentP
    - Selena Melissa Dreams - RememberYoux

    Jongens die al in Hollywood leven:
    - Tyler Ricardo DeSousa - Slender
    - Nathan Finley Kinlan. - Adores
    - Aidan Sean Crawford - Croix
    - Zac Drew Willliams - Coockies
    - Seth Jayden Laurensis - Calisia

    Eventuele andere mensen:
    - Isis Abdel Grounty - MadeByHades
    - Taylor Blaine Laurensis - Calisia

    Regels:

    - Speel realistisch!
    Het is niet dat als je het vliegtuig uitloopt dat je gelijk een platencontract krijgt ofzo, ze moeten echt vechten voor een plekje
    - Minimaal 4 regels!
    Het mogen soms wat minder zijn als je écht, maar dan ook écht niks weet
    - 2 Personages per persoon!
    Een meisje en een jongen dan
    - Als je langer dan een week niet meer gereageerd hebt lig je eruit!
    Behalve als je een goede reden hebt
    - 16+ is toegestaan
    Seksueel getinte teksten, schelden, drugs/alcohol gebruik dus..
    - Geen perfecte personen!
    - Je reservering blijft 24 uur staan!

    Appartement:
    Woonkamer
    Keuken
    Badkamer (alle 5 zijn hetzelfde)
    Slaapkamer (Alle 5 zijn hetzelfde)
    Jacuzzi
    Gebouw

    Begin:

    De vriendinnen komen aan op het vliegveld, en de anderen doen gewoon wat ze altijd doen!


    El Diablo.

    [Ik zou wel willen, maar moet leren :( ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ik ben waarschijnlijk na het eten twee uur ofzo weg]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Iemand voor Zac?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nathan Finley Kinlan
    Ik maak een afkeurend gebaar naar het geld dat ze voor mijn neus houdt. "Omdat het je eerste dag hier is zal ik deze betalen". In plaatsvan haar geld aan te nemen pak ik mijn eigen portemonnee en leg zonder dat ze kan tegenstribbelen 2,50 gepast neer. Ik glimlach haar vriendelijk toe terwijl ik het blaadje met haar gegevens van haar over neem. "Dan zie ik je nog wel, uhm.. Rosalie". Ik glimlach nog eenmaal naar haar voordat ik me omdraai en verder met mijn werk ga.


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Rosalie Lauren Aria Flow

    Verbaasd kijk ik hem aan. 'Maar...' Hij loopt al weg. 'Dank je,' mompel ik en kijk nog even naar hem hoe hij aan het werk is. Ik grijns even en sta op. Ik pak mijn tas en kijk nog even naar de jongen. Ik loop naar hem toe. 'Jij weet mijn naam nu wel, maar ik de jouwe niet,' grijns ik. Ik zet mijn zonnebril weer op en haal een hand door mijn harne. 'Dus wat is je naam,' vraag ik hem en glimlach even. Ik bijt op mijn lip en kijk even om me heen. 'Maar ik moet morgen dus al werken hier,''vraag ik hem aarzelend. 'Hoe laat moet ik hier dan zijn?' Ik kijk hem vragend aan en wacht geduldig op antwoord.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Net als je denkt dat het lang duurt, is het kort]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Wie Isis meeten?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Zac?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Isgoed, Isis staat tegen een winkel aan :Y)]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Zac Drew Williams

    Ik sta op en loop naar buiten. Ik bijt op mijn lip en rek me uit. Ik zucht even en kijk om me heen. Ik moest boodschappen doen, wilde ik eten hebben vanavond. Langzaam slenter ik richting de winkels. Daar aangekomen zie ik een meisje tegen een muur leunen. Ik kijk even om me heen en loop dan naar haar toe. 'Hé,' begroet ik haar. Ik kijk haar even aan. 'Wat doe je hier,' vraag ik met een glimlachje. 'In je eentje.' Ik kijk haar vragend aan. 'Sorry. Ik ben Zac,' grijns ik en kijk haar aan. Ik steek mijn hand uit en kijk haar aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nathan Finley Kinlan
    "Mijn naam is.." Zeg ik terwijl ik met moeite drie borden met nog een halve zalmsalade op mijn dienblad zet. "Nathan. Nathan Kinlan" Stel ik mezelf voor als ik haar eenmaal recht aankijk. Haar ogen zijn opnieuw verborgen achter een grote verhullende zonnebril. Misschien toch wel een attitude denk ik bij mezelf. "Als je hier morgen om elf uur kunt zijn, kan ik wat langer in mijn bed blijven liggen" plaag ik haar. Het was ondertussen al wat afgekoeld waardoor het buiten net iets aangenamer was en ook betekende dat ik over een niet al te lange tijd klaar was met werken.


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    [Sorry, ben story's aan het bijwerken]

    Isis Abdel Grounty

    Ik keek naar de jongen z'n hand en keek weer naar zijn gezicht. 'Isis' zei ik simpel. 'Wat, denk je dat ik niet voor mezelf kan zorgen? Goede eerste indruk' mompelde ik. 'Ik wed dat ik sterker ben dan jij' lachte ik spottend naar hem. Een uitdaging ging mij niet te ver. Soepel knakte ik mijn vingers en zette mijn tas neer. 'Of durf je soms niet, Zac?' Ik spuwde zijn naam hard uit en keek nors. 'Snap ik wel, je wilt niet verslagen worden door een meisje' lachte ik sarcastisch. Ik hield gewoon van sarcasme.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2012 - 18:30 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Rosalie Lauren Aria Flow

    Ik kijk hem lachend aan. 'Ja zou je leuk vinden he. Jij langer in je bed.' Ik zet mijn tas neer en pak het dienblad aan dat erg leek te wankelen. Met gemak breng ik het naar binnen. Als ik het heb weggezet kijk ik Nathan aan. 'En nu serieus,' lach ik. 'Hoe laat?' Ik kijk hem vragend aan en glimlach even. 'Maar als jij hier 11 uue moet zijn kan je toch redelijk lang in bed liggen?' Ik kijk hem vragend aan en glimlach even. Ik bijt op mijn lip en grijns even. Dan kijk ik het terras over. Er waren nog een paar mensen. 'Moet ik helpen. Laatste beetje,' vraag ik hem en kijk hem even aan. 'Kan ik inwerken voor morgen,' grijns ik en bijt op mijn lip.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Even eten x]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Aidan Sean Crawford.
    Na een drukke avond zat mijn werk er weer op. Ik had mijn best gedaan en een hele hoop klanten geholpen. Snel veegde ik de tafels nog even schoon en veranderde het bord met daarop 'open' in 'gesloten'. Ik werkte hier nog maar 3 weken, maar ze hadden vertrouwen in me en al in de tweede week hadden ze me gevraagd om af te sluiten. Dat deed ik nu wel vaker en zo ook vanavond.
    Snel keek ik nog even rond of ik alles wel had gedaan en deed toen de lichten uit. Ik opende de deur en liet hem achter me weer dichtvallen. Met mijn hand zocht ik naar de sleutel, die in mijn zak moest zitten. Gevonden. Ik stak hem in het slot en sloot de deur af. Fluitend liep ik terug naar mijn appartement en opnieuw moest ik bij de lift wachten...


    [Iemand die Aidan wil meeten?]


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.