• 5 Vriendinnen hebben allemaal dezelfde droom. Beroemd worden. De een wil duizenden albums verkopen, terwijl de ander wil stralen op het witte doek. Maar ze zijn niet de enige die dat willen. Duizenden andere mensen zijn naar Hollywood gegaan om hun droom waar te maken, dus ze weten niet zeker of ze het halen. Wat zullen ze doen om hun zin te krijgen, om beroemd te worden? Welke mensen zijn betrouwbaar, en welke niet? Zou hun vriendschap de druk van Hollywood overleven? En welke jongens komen in hun leven?


    De vijf vriendinnen:
    - Alexys Chay Montoya - Slender
    - Kaitlyn Sophie Mallory - Memoria
    - Rosalie Lauren Aria Flow - Coockies
    - Lauren Dani Scars - AgentP
    - Selena Melissa Dreams - RememberYoux

    Jongens die al in Hollywood leven:
    - Tyler Ricardo DeSousa - Slender
    - Nathan Finley Kinlan. - Adores
    - Aidan Sean Crawford - Croix
    - Zac Drew Willliams - Coockies
    - Seth Jayden Laurensis - Calisia

    Eventuele andere mensen:
    - Isis Abdel Grounty - MadeByHades
    - Taylor Blaine Laurensis - Calisia

    Regels:

    - Speel realistisch!
    Het is niet dat als je het vliegtuig uitloopt dat je gelijk een platencontract krijgt ofzo, ze moeten echt vechten voor een plekje
    - Minimaal 4 regels!
    Het mogen soms wat minder zijn als je écht, maar dan ook écht niks weet
    - 2 Personages per persoon!
    Een meisje en een jongen dan
    - Als je langer dan een week niet meer gereageerd hebt lig je eruit!
    Behalve als je een goede reden hebt
    - 16+ is toegestaan
    Seksueel getinte teksten, schelden, drugs/alcohol gebruik dus..
    - Geen perfecte personen!
    - Je reservering blijft 24 uur staan!

    Appartement:
    Woonkamer
    Keuken
    Badkamer (alle 5 zijn hetzelfde)
    Slaapkamer (Alle 5 zijn hetzelfde)
    Jacuzzi
    Gebouw

    Begin:

    De vriendinnen komen aan op het vliegveld, en de anderen doen gewoon wat ze altijd doen!


    El Diablo.

    Coockies schreef:
    [Dus de jongens zitten ook in 1 appartement?]


    De rest zit gewoon in een ander appartement]


    El Diablo.

    Aidan Sean Crawford
    Snel liep ik naar mijn slaapvertrek en opende mijn kledingkast. De werkkleding met het logo van de snackbar kwam me al tegemoet. Niet het beste baantje dat een jongen in Hollywood zich kon bedenken, maar toch iets om het appartement waar ik verbleef te kunnen bekostigen. Snel trok ik het aan en poetste ik mijn tanden. De sleutel haalde ik van het haakje en ik draaide de deur achter me op slot.
    Vanavond moest ik nog vier uur werken. Snelwandelend liep ik naar de gang op weg naar de lift. Ik drukte op het knopje en tikte met mijn voet op de grond, alsof de deuren hierdoor eerder open zouden gaan. Toen deze opengingen stapte ik de lift in en drukte ik op de knop om naar de eerste verdieping te gaan. Wat dat betreft was ik best lui. De trap nam ik nooit, want als er een lift was gemaakt, waarom zou ik er dan geen gebruik van maken. Voor alles in dit appartement betaalde ik. Ook voor de lift dus dan zou ik hem gebruiken ook.
    Haastig liep ik het gebouw uit en kwam terecht op straat. Na een maand moest ik nog steeds wennen aan de auto's die allemaal rakelings langs me heen reden. In de stad waar ik vandaan kwam, was dit niet zo. De straten waren veel rustiger en je kon er, als je een dromer was zoals ik, nog veilig rondlopen. Hier in Hollywood was dit een totaal ander verhaal.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Slender schreef:
    (...)

    De rest zit gewoon in een ander appartement]

    [Bedoel je dat ze alle tien/twaalf in hetzelfde gebouw zitten, maar de meiden met z'n vijfen in één appartement en de jongens allemaal in een apart appartement?]

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 21:00 ]


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Croix schreef:
    (...)
    [Bedoel je dat ze alle tien/twaalf in hetzelfde gebouw zitten, maar de meiden met z'n vijfen in één appartement en de jongens allemaal in een apart appartement?]


    [Jup]


    El Diablo.

    Rosalie Lauren Aria Flow

    Op het bliegveld aangekomen gaat allee snel. Ik heb mijn koffers al snel en ik wil steeds sneller en grager naar mikn bestemming. Ik loop half rennend naar buiten. En hoewel de zon fel shijnt doet et me weinig. Ik houd een taxi aan en stap in om vervolgens richting het appartementen complex te vertrekken. Mijn taxi stopte voor het apartementen complex. Ik glimlach vriendelijk naar de man en stap uit. Ik pak mijn koffers en begin te sjouwen naar mijn verdieping en apartement. Daar aangekomen zucht ik Opgelucht en stap naar binnen. Ik zet mijn koffers neer en kijk het appartement rond. Ik grijns even en haal een hand door mijn donkerblonde haar. Dan draai ik me om en loop naar beneden. Ik ga eerst de buurt is verkennen. Ik glimlach en loop rondkijkend over straat. Ik vond mijn leven nu al beter dan mijn 'thuis'. ik zucht even en besluit ik dat ik iets wil drinken. Ik loop het terras op en ga zitten. Ik zet mijn zonnebril op en kijk om je heen met een tevreden glimlach.

    [iemand voor Rosalie? Rosalie zit op een terras vlak bij het appartementen complex. En iemand voor Zac? Hij zit gewoon in zij appartement. ]

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 22:38 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nathan Finley Kinlan
    Nadat ik een rondje langs alle leeggelopen tafels heb gemaakt staat mijn dienblad aardig vol. Mijn voeten doen aardig zeer en wat mij betreft mag het wel sluitingstijd zijn. Ik doe dit werk nog niet zo lang en eerlijk is eerlijk; Wat ben ik er slecht in. Het heeft er ook mee te maken dat ik het een verschrikkelijke bezigheid vind. Op een terrasje zitten met wat vrienden is oké maar terras lopen is dodelijk. Vanuit mijn ooghoeken zie ik een meisje plaats neemt aan een van de tafels die ik net heb afgeruimd. Ik zucht wat overdreven wat een oudere vrouw aan mijn linkerkant laat opkijken. Ik schenk haar een overdreven vriendelijke glimlach waar ze duidelijk genoegen mee neemt. Ik dump mijn overvollen blad op de bar en pak een lege van de stapel ernaast. Zonder verder nog enige aandacht te besteden aan het opruimen van de zooi loop ik terug naar buiten rechtstreeks naar het tafeltje van het meisje. "Kan ik u helpen". Vraag ik vriendelijk aan het lachende meisje en zet zelf ook een brede glimlach op.

    [Voor Rosalie]


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Rosalie Lauren aria Flow

    Ik schrik op als ik een stem hoor. Ik Zet mijn zonnebril af en kijk naar de jongen. 'Een ice tea graag,' glimlach ik naar hem. Ik kijk hem even aan en dan weer om me heen. 'Is het werk zwaar. In de hete zon en alles bedoel ik.' ik kijk hem vragend aan en glimlach even aan. Het terras zat aardig vol en dat moet je dan allemaal in deze hitte doen.... Het is waarschijnlijk een zwaar maar gezellig bijbaantje. Lijkt mij. Toch ga ik liever voor mijn droom.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nathan Finley Kinlan
    Ik schrijf haar bestelling zorgvuldig op inclusief tafelnummer. Het is aardig druk vandaag en ik wil graag niet meer lopen dan nodig is. "Het is best zwaar werk". bevestig ik haar vermoedde. Ik schuif een stoel terug naar zijn tafeltje en ga daarna verder "Maar goed je moet wel. Zonder geld kun of ben je hier niks." Ik knik haar nog even toe ter bevestiging dat haar bestelling er aankomt. Na nog enkele tafeltjes vol enthousiaste meisjes te zijn passeert is de koelte van de keuken aangenaam. Dit keer is het wachten op de bestellingen dan ook helemaal niet vervelend. Echter loop ik snel, te snel naar mijn verlangen weer met de zon brandend op mijn hoofd naar het meisje om haar Ice tea te brengen. '

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 23:30 ]


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Rosalie Lauren Aria Flow

    Ik kijk hem aan en knik. Zonder geld ben je hier nergens. Nou fijn ik ben blut... Hij loopt weg en ik staat nadenken voor me uit. Ik moet
    Ook dus een baantje. Moest ik die nu gelijk zoeken of zou ik eerst nog wachten? Ach geld is altijd welkom... Waar zou ik kunnen werken? Dichtbij, leuk werk en tja... Ik kijk op en neem dankbaar mijn drinken aan. 'Weet je hoe ik het best aan een bijbaantje kan komen? Ik woon in een appartementen complex in e buurt sinds vandaag. En eh... Een bijbaantje is misschien wel handig,' glimlach ik en kijk hem even aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nathan Finley Kinlan
    Haar vraagt verbaast me niet zo. De meesten nieuwe mensen hier zijn opzoek naar een baantje. Of eigenlijk niet maar na enkele dagen kunnen ze al niet meer rondkomen en moeten ze wel. Waarom zou ik hier anders staan. "Ik kan, als je wilt. Hier een goed woordje voor je doen?" Niet dat we perse nieuwe mensen nodig hebben maar met deze warmte is een extra paar handen altijd welkom. Ik geef haar een blaadje van mijn kladblok. "Misschien kun je hier alvast je naam en andere gegevens opschrijven." Na dit gezegd te hebben bedenk ik me dat ze dan natuurlijk ook een pen nodig heeft. "Ik ben zo terug." Binnen schiet ik een van de administratie mensen aan die mij bevestigd dat nieuwe mensen altijd welkom zijn. "En natuurlijk een pen" Zeg ik en leg de pen met de naam van het restaurantje voor haar neer.


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Rosalie Lauren Aria Flow

    Ik kijk hem aan en glimlach. 'Dat zou fijn zijn.' ik glimlach en neem een slokje van mijn ice tea. Ik pak het blaadje aan en lach even. Al drinkend wacht ik tot hij terug komt. Ik pak de pen aan en schrijf vlug mijn naam en adres op. 'ik woon alleen met 4 andere meiden.' ik glimlach even. 'Die ik trouwens nog moet leren kennen. Dus ik zal zo maar terug moeten gaan.
    Kan ik afrekenen?' ik kijk hem vragend aan en pak mijn portomonnee. Ik pak er wat geld uit. Ik heb echt nog heel weinig. Echt erg gewoon....


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [ik ga slapen x ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Kaitlyn Sophie Mallory
    Voorzichtig rek ik me uit, van reizen word ik altijd zo stijf. Ik loop richting de uitgang van het vliegveld en gelijk als ik een taxi zie speing ik er in. Ik geef het adres aan de chauffeur en ik doe mijn muziek oortjes weer in. Alles schiet aan me voorbij, het is allemaal nog erg nieuw voor me. Ik ben hierheen gekomen om er achter te komen wie ik ben, dit is een vraag die mij al mijn hele leven achter volgt. Na een kwartier stopt de taxi en ik betaal de chauffeur, waarna ik mijn bgage in mijn handen krijg gedrukt. Het is niet heel veel maar ik ga hier mijn voorraad maar eens in slaan. Ik kijk omhoog naar het appartement waar ik voor sta. Ik loop naar de juiste verdieping toe waarna ik het goed huisnummer zoek. Als ik de goede deur heb gevonden pak ik mijn bagage nog eens goed beet en strijk met mijn haar door mijn licht bruine lange haren. Ik deel dit met vijf andere meisjes, die ik straks ga ontmoeten. Ik haal even diep adem en steek dan de sleutel, die ik eerder opgestuur heb gekregen, in het sleutel gat. Ik zie al een paar koffers staan maar ik hoor niemand, diegene zal wel om onderzoek zijn gegaan. Ik zet mijn bagage neer en rustig loop ik het appartament door.
    [zo goed?(:]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Isis Abdel Grounty

    Ik liep maar naar Starbucks en bestelde een ijskoffie. Met mijn ijskoffie liep ik de deur uit en zag Jack op het pleintje met een of ander meisje. 'Hi Isis' lachte hij naar me. Jack was iemand die me hielp met trainen, alhoewel hij was een jaar jonger. Het meisje wierp me een dodelijke blik toe, dus wierp ik een dodelijke blik terug. 'Als blikken konden doden' zuchtte ze met haar piepende meisjesstem. Tegenover haar had ik best een zware stem. Mijn handen balden zich tot vuisten en een klein gegrom ontsnapte uit mijn keel. 'Stoer hoor, grommen' lachte ze spottend. 'Faith, laat d'r. Je weet niet half hoe goed ze is' waarschuwde Jack zachtjes. Nogsteeds met een kille blik nam ik een slokje van mijn ijskoffie. 'Stoer hoor, rondlopen met barbiekleren en een dikke laag make-up' lachte ik naar haar. 'Tuurlijk' siste ze. 'Wacht, ik help wel even om dat geblondeerde haar weg te werken' floot ik en ik liep naar d'r toe, opende het dekseltje van mijn ijskoffie en goot het over d'r haar heen. Jack moest keihard lachen, en Faith gilde. 'Dagdag' zwaaide ik met een glimlach naar haar. Fluitend liep ik een paar straten verder en ging verveeld tegen de muur van een winkel staan.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2012 - 16:24 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Aidan Sean Crawford
    Snel checkte ik in en begon in met mijn werk. Een andere collega die ik had afgelost, was weer klaar met werken en wenste me succes. Ik bedankte hem en begon fluitend aan mijn werk. Zo erg was het baantje nou ook weer niet... Het was nu ongeveer zes uur en de drukte in de snackbar begon behoorlijk te komen. Bestellingen werden gedaan en ik maakte het klaar en leverde ze weer af. Zo ging dat iedere werkdag. Het was steeds hetzelfde, maar toch had ik er wel plezier in. Zo af en toe maakte je eens een praatje met wat mensen en daar was ik altijd wel voor in.
    [Iemand die toevallig in de snackbar komt?]


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.