• Dus, wat vinden jullie?


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Madonna schreef:
    Wat een super schattig liedje ^^


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Madonna schreef:
    Wat een super schattig liedje ^^


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Hm, aangezien ik niet zomaar wil oordelen zonder te luisteren, heb ik hem wel geluisterd haha. De tekst vind ik op zich wel heel mooi, maar de manier waarop het gezongen word, het deuntje etc, staat me niet echt aan.


    Your make-up is terrible

    HAHAHAHHA serieus ik lach die mensen die denken dat dit one direction niet is echt uit :$$ dit is echt zo mooii<3 luister het de hele dag door :) x(H)(H)(H)(H)

    [ bericht aangepast op 30 okt 2012 - 16:17 ]

    <3


    Pretty is just a pretty word.

    Ik heb het geluisterd en het liedje is heel mooi, de betekenis ervan. Maar ik hoor echt niet dat 1D het zingt, bij LWWY hoor wie wat zingt maar bij Little Things heb ik echt zoiets van wie zingt wat? Het is dat ik de lyrics erbij had en dat er stond wie het zong anders had ik het waarschijnlijk niet geweten. En daarom vind ik het zingen ook niet echt geweldig, hun stemmen lijken gewoon teveel op elkaar bij Little things. Of ik heb de verkeerde versie zitten luisteren, dat kan ook.

    [ bericht aangepast op 30 okt 2012 - 16:50 ]


    Physics is awesome

    THANKS ED :9~ hahha
    Ik vind het een van de leukste liedjes tot nu toe, kan niet wachten tot het album uitkomt ;D


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Little Thing is heel leuk(H)

    [ bericht aangepast op 31 okt 2012 - 8:50 ]

    Huhhh dus ik luisterde de verkeerde???

    SeCuteBieber schreef:
    Huhhh dus ik luisterde de verkeerde???



    Jep, er staat 'fake' in de titel. ^^



    Azulchica schreef:
    Ik heb het geluisterd en het liedje is heel mooi, de betekenis ervan. Maar ik hoor echt niet dat 1D het zingt, bij LWWY hoor wie wat zingt maar bij Little Things heb ik echt zoiets van wie zingt wat? Het is dat ik de lyrics erbij had en dat er stond wie het zong anders had ik het waarschijnlijk niet geweten. En daarom vind ik het zingen ook niet echt geweldig, hun stemmen lijken gewoon teveel op elkaar bij Little things. Of ik heb de verkeerde versie zitten luisteren, dat kan ook.


    Dat had ik eerst ook! Ik dacht echt even van: wie zingt er nu in het begin? Na een paar uur kwam ik erachter dat het niet Liam was, maar Zayn.
    Harry & Louis hun stemmen vind ik wel nog duidelijk. Ik vind vooral Zayns stem heel anders.

    [ bericht aangepast op 31 okt 2012 - 9:21 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Adlington schreef:
    (...)

    Dat had ik eerst ook! Ik dacht echt even van: wie zingt er nu in het begin? Na een paar uur kwam ik erachter dat het niet Liam was, maar Zayn.
    Harry & Louis hun stemmen vind ik wel nog duidelijk. Ik vind vooral Zayns stem heel anders.



    Ow... nu weet ik wrm ik blond ben :$

    Ik faal echt diehard, ik dacht echt dat het One Direction was. Welke fan faalt nou zo hard??? ik dus..:|
    Maar ff serieus die fake Little Thing is ook heel leuk hoor. Ga maar luisteren :)

    [ bericht aangepast op 31 okt 2012 - 9:24 ]

    SeCuteBieber schreef:
    (...)


    Ow... nu weet ik wrm ik blond ben :$

    Ik faal echt diehard, ik dacht echt dat het One Direction was. Welke fan faalt nou zo hard??? ik dus..:|
    Maar ff serieus die fake Little Thing is ook heel leuk hoor. Ga maar luisteren :)


    Haha nee, anders zit ik een hele dag met de fake in m'n kop. :x
    En ik heb het zelf ook gehad hoor, met live while we're young. Nog voor ie uit was had ik een versie op Youtube gevonden, maar het was een valse.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Adlington schreef:
    (...)

    Haha nee, anders zit ik een hele dag met de fake in m'n kop. :x
    En ik heb het zelf ook gehad hoor, met live while we're young. Nog voor ie uit was had ik een versie op Youtube gevonden, maar het was een valse.


    Hahahhaha *Ohhh One Direction vergeef Adlington en SeCuteBieber toch.. We hebben gefaalt maar we beloven dat we nooit meer een fake song zullen gaan luisteren en daarbij denken dat het van jullie is* *Amen* hahahah

    HAZZA(H):9~ door jou moet ik steeds aan die gif denken:$

    SeCuteBieber schreef:
    Huhhh dus ik luisterde de verkeerde???


    Die luisterde ik ook eerst xD


    •*• Lululu •*•

    Ik word er telkens van ontroerd. Niet omdat het slecht is maar omdat het zo aangrijpend is. Ik kan het moeilijk uitleggen, het is zo'n breekbaar liedje & manier waarop ze het zingen. Ik vind het een prachtig liedje. Het is zeker anders maar zeker niet minder slecht dan Live While We're Young of andere liedjes van hun. Volgens mij gaat hun album echt een knaller worden! Ik kijk enorm uit naar 1 mei 2013 :D


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.