• Dus, wat vinden jullie?


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Detlef schreef:
    Ik vind het prachtig. Even iets heel anders, maar het gaat hun zeker niet minder af.

    Ik herkende hun stemmen eigenlijk meteen.



    ik herkende ze niet meteen
    maar het is idd prachtig ^^^


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Ik wist eerst niet dat Ed het geschreven heeft, maar toen ik het hoorde dacht ik gelijk: hey, dit is echt een Ed-sound! Heel lief liedje, cute! Een liedje waarvan elk meisje wil dat een jongen die voor haar zingt (:


    SHABOOYA

    Azulchica schreef:
    Ik heb het geluisterd en het liedje is heel mooi, de betekenis ervan. Maar ik hoor echt niet dat 1D het zingt, bij LWWY hoor wie wat zingt maar bij Little Things heb ik echt zoiets van wie zingt wat? Het is dat ik de lyrics erbij had en dat er stond wie het zong anders had ik het waarschijnlijk niet geweten. En daarom vind ik het zingen ook niet echt geweldig, hun stemmen lijken gewoon teveel op elkaar bij Little things. Of ik heb de verkeerde versie zitten luisteren, dat kan ook.


    Ik wil niet lullig doen, maar, mankeert er iets aan je gehoor? Zayn, Lou en Haz zijn sowieso overduidelijk. De andere 2 kan ik nog iets van begrijpen, maar dat is het dan ook :p


    SHABOOYA

    Mooiste liedje na WMYB


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Detlef schreef:
    Ik vind het prachtig. Even iets heel anders, maar het gaat hun zeker niet minder af.

    Ik herkende hun stemmen eigenlijk meteen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Rissl schreef:
    (...)

    Ik wil niet lullig doen, maar, mankeert er iets aan je gehoor? Zayn, Lou en Haz zijn sowieso overduidelijk. De andere 2 kan ik nog iets van begrijpen, maar dat is het dan ook :p


    Ik had juist moeite met Zayn en Liam. Harry, Niall en Louis zijn er heel goed uit te pikken vind ik.


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Ik luister het echt continu.


    Pretty is just a pretty word.

    Dit is One Direction zonder alle auto tune en alles!
    Ze klinken nu gewoon bijna als Ed Sheeran want dit is typisch iets wat hij schrijft, wat hij dan ook gedaan heeft.
    Ik vind het zelf echt heeel erg mooi klinken, en ik ben de enigste van mijn vriendengroep die One Direction luistert.
    Heb hem naar mijn beste vriendin gestuurd die het normaal maar lelijk vind en zij vind het echt heel erg mooi.
    Het stukje van Louis is echt gewoon goddelijk, die van Niall ook!
    Zo mooi..


    "if you cant get someone out of your head, it maybe supposed to be there."

    Cloudburst schreef:
    Geen fan, maar ik vind het best wel mooi.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Adlington schreef:
    (...)

    Dat had ik eerst ook! Ik dacht echt even van: wie zingt er nu in het begin? Na een paar uur kwam ik erachter dat het niet Liam was, maar Zayn.
    Harry & Louis hun stemmen vind ik wel nog duidelijk. Ik vind vooral Zayns stem heel anders.


    Ik heb ook eerst een verkeerde versie geluisterd. Bij de goeie versie hoor ik het wel, vooral als Louis gaat zingen.


    Physics is awesome

    Rissl schreef:
    (...)

    Ik wil niet lullig doen, maar, mankeert er iets aan je gehoor? Zayn, Lou en Haz zijn sowieso overduidelijk. De andere 2 kan ik nog iets van begrijpen, maar dat is het dan ook :p


    Ik heb de verkeerde versie zitten luisteren. En sowieso hoor je Niall, ik bedoel hij is de enige met een Iers accent!


    Physics is awesome

    Eenhoornpoep schreef:
    Mooiste liedje na WMYB


    Mooiste liedje na Moments.


    Physics is awesome

    Sommigen zeggen dat het niet 1D is. ze zijn het wel en als je het niet kan horen dan ken je denk ik hun stemmen niet. ookal vind dacht ik dat een solo van liam was. bleek ie van zijn te zijn


    Shoot for the moon, even if you fail you fall amongst t

    Azulchica schreef:
    (...)

    Ik heb de verkeerde versie zitten luisteren. En sowieso hoor je Niall, ik bedoel hij is de enige met een Iers accent!

    Ik heb Niall ook meteen herkend.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    xPumkin schreef:
    Sommigen zeggen dat het niet 1D is. ze zijn het wel en als je het niet kan horen dan ken je denk ik hun stemmen niet. ookal vind dacht ik dat een solo van liam was. bleek ie van zijn te zijn


    Sorry hoor maar als je de verkeerde versie hebt geluisterd dan kan je het echt niet horen dat zij het zogenaamd zijn.


    Physics is awesome