• [ bericht aangepast op 31 okt 2012 - 15:22 ]


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Partyhard schreef:
    Ik ga, sowieso! Ik hoop dat ik tickets te pakken krijg! <3


    “You know you're in love when you can't fall asleep because reality is finally better than your dreams.”

    MissStoran schreef:
    (...)
    maarre hoe duur zaijn ze dan??


    Van 39 tot 45 euro ;D


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Curlies schreef:
    (...)

    Van 39 tot 45 euro ;D

    omg nou ben ik blijd an mag ik wss wel=) nu een slachtoffer vinden en klaar.
    maarre zou je me dan een site kunnen geven zoda ik het mama kan laten zien.
    want bji die andere staan geen prijzenxD

    hihi ik geloofde het eigenlijk ook neit echt zo duur


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    MissStoran schreef:
    (...)
    omg nou ben ik blijd an mag ik wss wel=) nu een slachtoffer vinden en klaar.
    maarre zou je me dan een site kunnen geven zoda ik het mama kan laten zien.
    want bji die andere staan geen prijzenxD

    hihi ik geloofde het eigenlijk ook neit echt zo duur


    even zoeken :
    Oh , ik kan hem niet vinden. Als ik het heb , vermeld ik het zo snel mogelijk! Sorry.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Curlies schreef:
    (...)

    even zoeken :
    Oh , ik kan hem niet vinden. Als ik het heb , vermeld ik het zo snel mogelijk! Sorry.

    geeft niets joh maar bedankt alvast
    ik zit nu echt te stuiteren, het word mijn sweet 16 cadeau(hoera)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan


    Omg, ik mag gaan ;o Oké, 1 minpunt, ik moet met mijn ouders gaan --' Normaal mocht ik met mijn vriendin mee, maar aangezien ze haar nicht nog niet oud genoeg vinden mag dat niet. Ik versta het wel, ik ben 13 ;p Maar dan moeten zij niet komen zagen dat ze koppijn hebben, ik heb hen gewaarschuwd xp
    Nu nog hopen dat ik tickets kan bemachten ;3

    Ik ga al naar Chris Brown :3


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Lifeisajoke schreef:

    Omg, ik mag gaan ;o Oké, 1 minpunt, ik moet met mijn ouders gaan --' Normaal mocht ik met mijn vriendin mee, maar aangezien ze haar nicht nog niet oud genoeg vinden mag dat niet. Ik versta het wel, ik ben 13 ;p Maar dan moeten zij niet komen zagen dat ze koppijn hebben, ik heb hen gewaarschuwd xp
    Nu nog hopen dat ik tickets kan bemachten ;3

    ahah moet je zorgen dat ze aan de andere kant staan.
    mijn mama wilt niet eens mee. "ik wil nog njiet doof worden door het gekrijs om een gayband"-_-


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lifeisajoke schreef:

    Omg, ik mag gaan ;o Oké, 1 minpunt, ik moet met mijn ouders gaan --' Normaal mocht ik met mijn vriendin mee, maar aangezien ze haar nicht nog niet oud genoeg vinden mag dat niet. Ik versta het wel, ik ben 13 ;p Maar dan moeten zij niet komen zagen dat ze koppijn hebben, ik heb hen gewaarschuwd xp
    Nu nog hopen dat ik tickets kan bemachten ;3


    Hihi , ik ben 12. Maar serieus. Een jongen dacht dat ik 15 was O.o Dat snap ik dus niet. Maar ik mag waarschijnlijk met mijn vriendin. Ik denk echt dat het zó gênant met mijn ouders erbij zou zijn.. Sta je te fangirlen voor hun neus 0.o


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Lifeisajoke schreef:

    Omg, ik mag gaan ;o Oké, 1 minpunt, ik moet met mijn ouders gaan --' Normaal mocht ik met mijn vriendin mee, maar aangezien ze haar nicht nog niet oud genoeg vinden mag dat niet. Ik versta het wel, ik ben 13 ;p Maar dan moeten zij niet komen zagen dat ze koppijn hebben, ik heb hen gewaarschuwd xp
    Nu nog hopen dat ik tickets kan bemachten ;3

    Naar waar ga je?


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Curlies schreef:
    (...)

    Hihi , ik ben 12. Maar serieus. Een jongen dacht dat ik 15 was O.o Dat snap ik dus niet. Maar ik mag waarschijnlijk met mijn vriendin. Ik denk echt dat het zó gênant met mijn ouders erbij zou zijn.. Sta je te fangirlen voor hun neus 0.o
    waahahah ik zie het echt voor me eigenlijk. trekt iemand zijn shirt uit ": omg zie zijn sixpack waaah. wacht jullie zijn er ook" ik zou doen alsof het onbekende zijnxD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik zou dus met 1 van mijn beste vriendinnen gaan, dat hebben we al maanden geleden afgesproken, wil zij opeens liever met haar nichtjes naar Amsterdam


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    MissStoran schreef:
    (...) waahahah ik zie het echt voor me eigenlijk. trekt iemand zijn shirt uit ": omg zie zijn sixpack waaah. wacht jullie zijn er ook" ik zou doen alsof het onbekende zijnxD


    Omg , ik zie het al voor me! Dan gaan mijn ouders me echt een preek geven in de auto óf thuis. -___- NOOO..


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Curlies schreef:
    (...)

    Omg , ik zie het al voor me! Dan gaan mijn ouders me echt een preek geven in de auto óf thuis. -___- NOOO..
    wahahah moet je dan zeggen alsof jullie nooit jong zijn geweest en het leuk vonden als jongen shirtless waren. het is toch zo? hun heben hun tijd gehad


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Bulsara schreef:
    (...)
    Naar waar ga je?


    Ik vind dit echt zo awkward dat mijn ouders meegaan --' Serieus, ik kan wel wenen omdat mijn vriendin wel mag en ik niet ;c Maarja, in Antwerpen.