• Ik heb net de nieuwste aflevering van Pretty Little Liars gekeken (die echt gruwelijk goed is) en daardoor kwam ik bij dit liedje:



    Dit is het liedje dat live gespeeld wordt in de trein (voor de kijkers van PLL onder ons ^^) and I love it! Meteen na het kijken van de aflevering heb ik het opgezocht en nu deel ik het met jullie (:

    Wat vinden jullie ervan?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik vind het een goed nummer van hem. Ben zelf ook fan van Adam Lambert :)


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Yay! Adam Lambert is inderdaad geweldig! Niet alleen dat nummer, maar de hele cd is erg goed (:


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Ik dacht echt gewoon dat het zelf verzonnen was. ;d Maar ik ga het niet luisteren, aangezien ik zeker weet dat het dan constant in mijn hoofd zit...


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Sheerios schreef:
    Ik dacht echt gewoon dat het zelf verzonnen was. ;d Maar ik ga het niet luisteren, aangezien ik zeker weet dat het dan constant in mijn hoofd zit...


    •*• Lululu •*•

    Sommige liedjes van hem vind ik echt leuk :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Madonna schreef:
    Yay! Adam Lambert is inderdaad geweldig! Niet alleen dat nummer, maar de hele cd is erg goed (:


    Ik had nog niet echt van hem gehoord dus nu ben ik zo'n beetje alles van die cd aan het opzoeken.. :9~


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Ik had nog niet echt van hem gehoord dus nu ben ik zo'n beetje alles van die cd aan het opzoeken.. :9~


    Echt niet? Het nummer Whataya Want From Me ken je wel, toch?
    Op z'n vorige cd staan ook heel goede nummers, dus die zijn ook zeker de moeite waard om op te zoeken (:


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Madonna schreef:
    (...)

    Echt niet? Het nummer Whataya Want From Me ken je wel, toch?
    Op z'n vorige cd staan ook heel goede nummers, dus die zijn ook zeker de moeite waard om op te zoeken (:


    Jap, die kwam ik net tegen en dat is het enigste nummer dat ik van hem ken - voor zover ik weet dan toch ^^
    Hoe heet zijn vorige cd? (te lui om op te zoeken ;3 )


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Jap, die kwam ik net tegen en dat is het enigste nummer dat ik van hem ken - voor zover ik weet dan toch ^^
    Hoe heet zijn vorige cd? (te lui om op te zoeken ;3 )


    For Your Entertainment. Eigenlijk is die cd nog beter dan Trespassing.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Madonna schreef:
    (...)

    For Your Entertainment. Eigenlijk is die cd nog beter dan Trespassing.


    Ik ga een beetje opzoeken (: bedankt!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Ik ga een beetje opzoeken (: bedankt!


    Graag gedaan! Veel plezier met luisteren! (:


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Dankzij PLL vond ik ook meerdere leuke nummers, dit is echt een goed nummer voor op een feestje xD


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Alle liedjes van Adam zijn goed (joehoe)


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Haha toen ik aan het kijken was had ik echt zoiets van: Thefuck, dat is Adam Lambert! Maar ik heb er niet zoveel last van, zo geweldig vind ik zijn nummer nou ook weer niet.


    Your make-up is terrible

    het is awesome!!


    -