• 4 bands van 4 of 5 personen nemen het tegen elkaar op.
    In elke ronde worden er punten uitgereikt.
    De band die op het einde van de wedstrijd de meeste punten heeft wint.
    De wedstrijd word op tv uitgezonden maar niemand weet precies wat er gebeurt wanneer de camera's niet aanliggen.
    Wraakgevoelens, vriendschap, haat, jaloezie & liefde vullen de lucht.


    Jongens:
    One Direction
    - Harry Edward Styles - 5HELLEY
    - Niall James Horan - HurtedHeart
    - Louis William Tomlinson - Lamebrain
    - Zayn Jawaad Malik - Lamebrain
    - Liam James Payne - JustMx1D

    Breaking Rules
    - Jake Thomas Hamelton - LostMagic
    - Drew Nathaniel Hope - BleuHope
    - Samuel Wesley - LostMagic
    - Daniel Dylan Jason - 0o7
    - François Bouchard - 0o7

    Meisjes:
    Wishfull Thinking
    - Allie Veronica Summer |Ex Zayn M.| - LostMagic
    - Maxentia Aemillia Korthoef - Sylvesti
    - Saphire Jennifer Jonhson |crush op Niall| - BlueHope
    - Sophie Amadou |haat 1D|
    -

    Countless
    - Charlotte Selena Evans. - 5HELLEY
    - Christina River Knight |bff Louis T.| - BlueHope
    - Jessy Evans - JustMx1D
    - Jade Katelyn Morgan - LostMagic
    - Summer Melody Lockwood - IrishStar

    ________________________________


    Presentator:
    Ian Carl Houston - LostMagic
    Jonathan Nath Mason "Jonas" - 0o7

    Jury:
    Amanda Maria Adams - JustMx1D
    Tyler 'Ty' Jay Matthew - 0o7

    Regels
    - OOC = [] ()
    - naamveranderingen doorgeven


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 7 dec 2012 - 15:59 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Max Korthoef
    Ik rolde mijn ogen naar Harry. "Heel grappig, Harry" Ik nam nog een slok bier. Op dat moment zie ik Lilly bezwijken en Harry haar opvangen. "Ze slaapt al tijden niet goed en de afgelopen dagen heeft ze helemaal niet geslapen." Ik zuchtte licht. Ik liep naar de slaapkamer en haalde een dekent van het loze bed. Ik legde het over haar heen en keek toen naar Harry. Ze is een lieve meid, maar ze heeft zo haar trekjes." Ik glimlachte een beetje. Ik was zeker ook de normaalste niet. Helemaal niet, maar ik sliep wel nog. Ik nam nog een slok warm bier. Zo lekker was het niet, maar veel beter dan koffie of cola.


    Bowties were never Cooler

    Lillian Ramona Stuart

    Langzaam opende ik mijn ogen. Om me heen hing een dichte mist. 'Hallo?!' gilde ik. Geen antwoord. Opeens gilde er iemand. Een gil die ik uit duizenden herkende. 'Zoë?' gilde ik, maar mijn zusje antwoordde niet. Inplaats daarvan hoorde ik nu Jason schreeuwen. Ik begon te huilen. 'Jason? Zoë? Het spijt me! Echt! W-waar zijn jullie?!' ik begon te rennen in de richting waar hun geschreeuw zonet uit was gekomen. Ik liep op blote voeten, merkte ik nu. Even bleef ik stil staan en ik keek naar wat ik aanhad. Een lange witte jurk. Een soort ouderwetse nacht japon. Ik fronste diep, sinds wanneer droeg ik jurken? Veel aandacht kon ik er verder niet aan besteedden, iemand legde een koude hand op mijn schouder. Ik keek achterom en schreeuwde terwijl ik van de persoon weg sprong.

    [Dit is dus haar nachtmerrie... Haar emoties kunnen Harry en Max trouwens wel zien. Als ze huilt in haar droom, snikt ze ook een beetje in het echt en als ze schreeuwt maakte ze geluidjes. Of zoiets. Verzin maar wat c:]


    Don't let your hair hang down and kick some ass!

    Harry Styles.
    Max vertelde dat ze al een tijdje niet goed sliep en ging toen een deken halen. Harry knielde naast het blonde meisje neer en streek wat haar uit haar gezicht. Max legde het deken over Lilly en zei toen:"Ze is een lieve meid, maar ze heeft zo haar trekjes." Terwijl Max lekker van haar bier aan het drinken was had Harry geen idee wat te doen. "Moeten we niks doen of zo? EHBO? Ik bedoel maar, misschien gaat ze dood van vermoeidheid?" Harry was misschien iets aan het overdrijven maar zo'n bewusteloos meisje voor je neus bezorgd je wel bijna een zenuwinzinking. Toen begon Lilly's gezicht te betrekken. Ze leek te huilen en te panikeren. Daardoor ging ook Harry panikeren.

    [ bericht aangepast op 8 nov 2012 - 20:40 ]


    kindness is never a burden.

    [Wow, ik heb hier best wel lol in... XD]


    Don't let your hair hang down and kick some ass!

    Max Korthoef
    Ik schudde mijn hoofd. "Je kan haar het best gewoon laten slapen. Ze wordt vanzelf weer wakker." Ik ging naast hem zitten bij haar hoofdeind. Ik zag dat ze het moeilijk had in haar slaap. Ik stond weer op. "Ik haal even een natte doek voor haar voorhoofd." Ik liep naar de keuken, haalde een kussensloop uit een van de kastjes en maakte die nat. Ik vouwde hem op en liep terug om hem op haar voorhoofd te leggen. Toen ging ik weer naast Harry zitten. "Alles komt goed, echt waar." Ik gaf hem een kus op zijn voorhoofd. Hij was soms echt nog zo'n klein joggie.


    Bowties were never Cooler

    Lillian Ramona Stuart

    Mijn vader keek me eng aan. Hij zat onder het bloed. 'W-wat?' bracht ik uit. 'Je broertje en zusje zijn je al voor gegaan. Jij kon ze niet beschermen!' hij begon eng te lachen en draaide zich om. Toen hij zich weer terug draaide had hij de levenloze lichamen van Jason en Zoë in zijn handen. Ze zaten onder de wonden en het bloed. Ik begon hard te gillen.
    Gillend en zwetend schoot ik omhoog. Gelijk sloeg ik twee handen voor mijn mond en bekeek de omgeving. Geen papa, wel Max en Harry. Max had een natte doek in haar handen en Harry keek nogal paniekerig. Ik sloot mijn ogen en begon weer te snikken.


    Don't let your hair hang down and kick some ass!

    Harry Styles.
    Gillend en zwetend schoor Lilly omhoog. Harry schrok terwijl Lilly haar handen voor haar mond sloeg. Ze keek Harry aan en sloot toen haar ogen en begon weer te snikken. Harry plaatste zijn hand op de hare die haar gezicht bedekte. "Gaat het?" vroeg hij voorzichtig en trok Lilly in een knuffel.


    kindness is never a burden.

    |Sorry voor die korte reactie maar mijn toetsenbord werkt niet mee. :/ |


    kindness is never a burden.

    Lillian Ramona Stuart

    Ik schrok even toen Harry me in een knuffel trok, maar eigenlijk kon het me niet zo veel schelen op dit moment. Ik liet gewoon even de tranen stromen. Na een paar minuten keek ik op naar Max. 'Daarom wilde ik niet slapen.' mompelde ik terwijl ik me voorzichtig losmaakte uit Harry's omhelzing. Ik trok mijn knieën naar mijn borst en veegde met de rug van mijn hand wat make-up van mijn wangen. Deze dag kon echt niet beter! *kuch kuch*


    Don't let your hair hang down and kick some ass!

    Max Korthoef
    Ik keek opgelucht naar Lilly toen ze wakker werd. Ik was toch ook wel even banf geweest dat het mis zou gaan. "Lilly, je moet echt eens naar een psych ofzo hiermee. Dit is echt niet goed." Zeg ik zacht terwijl ik zacht over haar rug wreef. "Alles komt goed, Lilly. Echt waar." ik aaide rustig door over haar rug. Hopelijk zou ze snel kalmeren. Ik vond het namelijk verschrikkelijk om haar zo te zien. Ik mocht zelf dan nog wel eens diep in depressie zitten, maar ik wilde nooit mijn vrienden zo zien.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles.
    Harry stond recht en liet Lilly aan Max over. Hij begon de koffie op te ruimen en zijn gebroken mok. Toen bracht hij de tas koffie naar Lilly. "Wil je hem?" vroeg Harry aan haar en wees naar de mok. Hij zette een nieuwe tas voor zichzelf en plaatste Lilly's skateboard recht tegen de muur van de kleine keuken.


    kindness is never a burden.

    Lillian Ramona Stuart

    Dankbaar pakte ik de mok met koffie. Het was dan wel geen starbucks, maar het was koffie. En koffie betekende caffeïne, en dat betekende weer langer wakker blijven. Ik zuchtte diep en keek hoe Harry mijn dierbare board tegen de muur zetten. 'Sorry van dit alles. Ik had echt nooit zomaar naar binnen moeten rennen.' mompelde ik tussen een paar slokken door. Ik keek strak naar mijn koffie. De gene waarvan ik nu juist hoopte om een beetje normaal op over te komen, had me op mijn raarst gezien.


    Don't let your hair hang down and kick some ass!

    Harry Styles.
    Harry nam zijn mok mee naar de woonkamer en ging op een random zetel zitten. "Geen probleem," mompelde Harry en keek toen grijnzend naar Lilly,"Zie je wel dat je míjn huis bent binnengelopen en niet zomaar je skateboard hebt achtergelaten." Hij nam zelfingenomen een slok van zijn warme koffie en keek met pretlichtjes in de ogen naar Lilly en Max.


    kindness is never a burden.

    Max Korthoef
    Ik keek haar aan. "Het maakt niet uit, maar misschien moet je echt mijn slaappillen maar nemen. Die zorgen voor 3 tot 5 uur slaap per pil, zonder dromen." Ik gaf haar een knuffel en stond op. "Zal ik ze halen? Of neem je ze straks in het huisje?" Ik keek even naar Harry in het keukentje. "Waarom deed je daarnet zo vreemd rond Harry?" vroeg ik zo zacht dat hij het niet zou horen. Dat zou namelijk nog veel genanter zijn als het iets genants was en hij het zou horen.


    Bowties were never Cooler

    Lillian Ramona Stuart

    Ik zuchtte en rolde zogenaamd geïrriteerd met mijn ogen, maar een klein grinnikje kon ik niet onderdrukken. Ik stond op en besefte dat ik m'n kersen rode All Stars nog gewoon aan had. Ik keek Max raar aan en vanuit mijn ooghoeken even naar Harry. 'Yup...' mompelde ik in mezelf en dronk het laatste restje koffie uit mijn mok. Ik wilde mijn mond afvegen aan mijn hand, maar besefte dat dat wel heel onbeschoft en jongens achtig was en haalde in plaats daarvan mijn hand door mijn haar. Eigenlijk was ik op sommige momenten ook best jongens achtig... 'Kan ik nog wat krijgen?' vroeg ik met een voorzichtige glimlach. Ik stak mijn lege mok naar Harry uit.


    Don't let your hair hang down and kick some ass!