• 4 bands van 4 of 5 personen nemen het tegen elkaar op.
    In elke ronde worden er punten uitgereikt.
    De band die op het einde van de wedstrijd de meeste punten heeft wint.
    De wedstrijd word op tv uitgezonden maar niemand weet precies wat er gebeurt wanneer de camera's niet aanliggen.
    Wraakgevoelens, vriendschap, haat, jaloezie & liefde vullen de lucht.


    Jongens:
    One Direction
    - Harry Edward Styles - 5HELLEY
    - Niall James Horan - HurtedHeart
    - Louis William Tomlinson - Lamebrain
    - Zayn Jawaad Malik - Lamebrain
    - Liam James Payne - JustMx1D

    Breaking Rules
    - Jake Thomas Hamelton - LostMagic
    - Drew Nathaniel Hope - BleuHope
    - Samuel Wesley - LostMagic
    - Daniel Dylan Jason - 0o7
    - François Bouchard - 0o7

    Meisjes:
    Wishfull Thinking
    - Allie Veronica Summer |Ex Zayn M.| - LostMagic
    - Maxentia Aemillia Korthoef - Sylvesti
    - Saphire Jennifer Jonhson |crush op Niall| - BlueHope
    - Sophie Amadou |haat 1D|
    -

    Countless
    - Charlotte Selena Evans. - 5HELLEY
    - Christina River Knight |bff Louis T.| - BlueHope
    - Jessy Evans - JustMx1D
    - Jade Katelyn Morgan - LostMagic
    - Summer Melody Lockwood - IrishStar

    ________________________________


    Presentator:
    Ian Carl Houston - LostMagic
    Jonathan Nath Mason "Jonas" - 0o7

    Jury:
    Amanda Maria Adams - JustMx1D
    Tyler 'Ty' Jay Matthew - 0o7

    Regels
    - OOC = [] ()
    - naamveranderingen doorgeven


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 7 dec 2012 - 15:59 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jade Morgan
    Ik glimlach om zijn woorden en leg mijn hoofd op zijn schouder. Onze handen liggen verstrengeld tussen ons in en ik sluit even mijn ogen. Het is soms moeilijk. Gewoon het feit dat hij zo hard op Dylan lijkt en Dylan er niets van meende toen. Van de dingen die hij zei. 'Zing iets.' vraag ik hem zachtjes zonder mijn ogen te openen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Daniel Dylan Jason
    'Wat moet ik zingen?' Vraag ik, en ik glimlach. Door mijn hoofd suizen miljoenen liedjes die ik kan zingen, en de keuze is moeilijk. Ik laat haar beslissen. Haar ogen zijn dicht. Langzaam herhaalt mijn hoofd ieder woord dat ze vandaag en gisteren gezegd heeft. Normaal heb ik een geheugen als een zeef, maar de dingen die ze zegt kan ik onthouden.


    Spoiler alert: you will save yourself

    [Waar zijn Sam en Frans eigenlijk?]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Jade Morgan
    Ik denk na en glimlach dan 'Broken Strings van James Morrison en Nelly Furtado.' Ik kijk hem weer aan en druk heel zachtjes mijn lippen even op de zijne voor ik mijn hoofd terug leg op zijn schouder.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Daniel Jason
    'Sorry, ken ik niet,' Zeg ik, en ik leg mijn hoofd weer op de hare. Het is waar dat ik ze niet ken, maar dat maakt me niet heel erg veel uit. Er is vast wel een ander leuk nummer dat ik kan zingen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Jade Morgan
    'Serieus?' grinnik ik en zoek een ander liedje in mijn hoofd. 'Give me love? Little bird? Een liedje van Ed Sheeran.' Ik kijk hem lacherig aan. 'Als je die niet kent duw ik je serieus het water in.' zeg ik. We zitten toch niet ver van de boord.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sylvesti schreef:
    Max Korthoef
    Ik hoorde hem een valse noot aan slaan. Dat maakte me weer wakker. Ik luisterde hoe hij zich herpakte en het liedje afmaakte. Ik keek hem in zijn ogen en dacht even na over wat hij zei. Ik voelde nu naar niks, maar dat zou vast nog lang duren. Vanavond moesten we het podium op either way, dus misschien was het best wel goed om dit te doen. "Okey" zei ik zacht. Mijn gitaar stond nog op de veranda van het huisje. Ik stond trillerig op en liep erheen. Ik pakte mijn gitaar en liep weer terug. Mijn benen stonden niet stevig onder mijn lijf, maar ik haalde het terug op het bankje. Ik haalde een plectrum uit mijn broekzak en keek even naar Harry en Lilly.


    Bowties were never Cooler

    Lillian Stuart

    Lilly knikte afwezig toen Harry vroeg of ze nog wilden jammen. Max pakte een beetje wankelend haar gitaar. 'Welk nummer?' vroeg ze, haar stem voelde aan als schuurpapier. Stiekem had ze de neiging om meer naar Harry toe te gaan zitten, omdat het kippenvel op haar armen niet meer weg wilde gaan.


    You can get out of this party dress, but you can't get out of this skin.

    Harry Edward Styles
    Harry keek toe hoe Max ook haar gitaar haalde en hij speelde eerst een aantal akkoorden omdat zijn gitaar niet erg zuiver klonk. "Welk nummer?" vroeg Lilly. Haar stem klonk vreemd. Een beetje hees zelfs. Harry keek de meisjes aan. "Free Fallin' van John Mayer?" Harry speelde de eerste noten van het nummer.


    kindness is never a burden.

    Max Korthoef
    Ik hoorde Lilly vragen welk liedje. Ik haalde mijn schouders op. Harry kwam wel met een idee. Het was echt een mooi nummer. Ik hoorde de eerste noten uit zijn gitaar komen en viel tokkelend in. Ik eist de noten en accoorden niet, maar wel hoe het ongeveer moest klinken. Dat was meestel wel genoeg om het tot een goed einde te brengen. Ik was al blij zat dat het een nummer was waarbij ik moest nadenken over wat ik deed en niet een die ik zonder enige vorm van denken kon spelen. Dat zou het zeker niet beter maken.


    Bowties were never Cooler

    Daniel

    'Dan moet je me in het water gooien. Je hebt gewoon een andere smaak dan ik,' Zeg ik grinnikend, en ik kijk naar het water. 'Als je me duwt verdrink ik,' Ik wijs naar mijn been om het te bevestigen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lillian Stuart

    Lilly glimlachte bij het horen van de naam van één van haar lievelings nummers. Ze knikte kort. Zacht viel ze in en haar stem mengde zich met de klanken van de gitaren en de stemmen van Harry en Max. Haar stem klonk niet heel goed, maar naarmate ze meer zong ging het wat beter. Ze maakte zich zorgen over vanavond, als ze met deze stem moest zingen kwam er niks van terecht, maar ze focuste zich op het liedje en probeerde alles een beetje te vergeten. Ze trok haar knieën op en sloot haar ogen.


    You can get out of this party dress, but you can't get out of this skin.

    Jade Morgan
    Ik frons. 'Oke dan doe ik het anders.' zeg ik grinnikend en spring het water in. 'Geen kusjes meer voor mister Jason.' lach ik en trappel zodat ik boven blijf aangezien het water mijn kleren nu zwaar maakt.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Harry Edward Styles
    Harry startte met zingen en niet veel later viel Lilly in. "She's a good girl, loves her mama. Loves Jesus and America too." Zijn hoofd bewoog mee op het ritme van de gitaren. Harry's ogen gleden van Max naar Lilly en terug. Max keek niet erg enthousiast wat Harry haar niet kon kwalijk nemen want ze had net te horen gekregen dat haar ouders gestorven waren. Lilly sloot haar ogen en zong blind mee. "She's a good girl, crazy 'bout Elvis. Loves horses and her boyfriend too, yeah yeah"


    kindness is never a burden.

    Max Korthoef
    Ik speelde rustig verder en dacht aan de liveshow van vanavond. Ik had er echt geen gevoel meer voor, toch zou ik mijn bandleden niet in de steek laten, dat nooit. Ik hoorde Harry's en Lilly's stemmen samen tussen de gitaren door. Zelf wist ik niet of mijn stem het wel kon houden... Ik liet mijn vingers extra loopjes spelen. Waarom ook niet? Ik wilde afleiding en hoe moeilijker ik het voor mezelf maakte hoe meer afleiding ik had. Mijn hoofd bewoog licht van links naar rechts op de maat van de muziek en mijn haar ging rustig mee.

    (Wat is de datum van de show? Kerst? Dat zou wel leuk zijn)


    Bowties were never Cooler