• Er was een tijd dat twee koninkrijken in vrede samenleefden.
    Twee jonge koningen vochten zij aan zij in elke oorlog die ze vochten en deelden hun overwinningen met grote feesten aan de dorpelingen.
    Ze waren als broers voor elkaar en er was niets dat hen kon deren.
    Maar de twee koningen werden ouder en groeide na jaren van broederschap uit elkaar.
    Huize Norhtwode wilde meer land te veroveren, om meer aan kracht te winnen, terwijl huize Baratheon opzoek was naar meer bondgenoten om wat veiligheid voor de dorpelingen te creëren.
    Het koninkrijk van Baratheon groeide uit tot een fort dat bescherming gaf aan zij die het nodig hadden terwijl het koninkrijk van Northwode één van de meest gevreesde koninkrijken was geworden.
    Na eeuwen van vrede, verklaarde huize Norhwode de oorlog aan huize Baratheon.
    En dat was het begin van een tijdperk vol oorlog en politieke intriges.
    Allemaal in het teken van macht en rijkdom.



    Regels:

    • OOC is altijd tussen haakjes.
    • Schelden en 16+ is toegestaan maar probeer het wat netjes te houden.
    • Bespeel alleen je eigen personage en heb respect voor anderen.
    • Personages mogen vermoord worden, in overleg met de eigenaars.
    • Naamsveranderingen en afwezigheden altijd doorgeven.
    • Let op spelling en interpunctie, niets is zo erg als een post bomvol schrijffouten.
    • Denk er aan, niemand is perfect.
    • Er is een minimum van 10 regels, meer regels zijn uiteraard ook toegestaan.
    • Reserveringen blijven 2 dagen staan en worden dan zonder waarschuwing verwijdert.
    • Denk goed na voor je meedoet, ik wil geen mensen die na een dag al stoppen.
    • Alleen Gipsy maakt de topics aan, tenzij ik anders vermeld.



    Meedoen kan altijd, maar dan moet je gewoon het volgende even uitgebreid invullen:

    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Functie: (Hofdame, bandiet,spion, nar, koning, kok, meid, muzikant, burger, schildknaap,...wees originieel)
    Koninkrijk:

    Innerlijk:
    Uiterlijk mét foto:
    Geschiedenis:


    Huize Baratheon

    Vrouwen:

    - Gipsy - Elizabeth Marique Baratheon - Prinses/Dochter van de koning.
    - Pebble - Catherine Eleanor Baratheon - Prinses/Dochter van de koning.
    - mismi - Elena Sophia Collins - Dienstmeid/spion
    - Pebble - Gemma Antoinette Treebone - Dienstmeid/naaister
    - DreamerN - Fauna Deidre Graham - Hofdame
    -
    -
    -



    Mannen:
    - Bastard - Raegan Bran Baratheon - Koning Baratheon
    - 0o7 - Reagan Theadran Baratheon || - Prins/Zoon van de koning (Troonopvolger)
    - mismi - Julius Edward of Monmouth - Ridder
    - Squib - Daniëll Liam Graves - Ridder
    - Glorious - Adam James Cordiall - Wetenschapper/ingenieur
    - Bastard - Brom Rowan Falcon - Kruidenier/Dokter
    - 0o7 - Mathre - Schildknaap
    - MadEyeMoody - Bradley Damon MacGreggor - Burger/Bandiet






    Huize Northwode:

    Vrouwen:

    - STORYDREAMER - Rosamunde Northwode - Koningin
    - Aurorea - Arabella Estelle Devereaux - Jonkvrouw
    - Aurorea - Floria Ysmay Swift - Dienstmeid
    - Squib - Arissa Illeana Sait - Naaister
    - Rowboats - Alena "Lena" Katherina Lancaster - Bediende van de Tavern/ Bar 'Aphrodite'
    - Sheerio - Victoria Annabella Mortmain - Danseres/gevangenen
    -
    -


    Mannen:

    - MadEyeMoody - Ian Alexander Northwode - Prins/Zoon van de koning (troonopvolger)
    - Rowboats - Léon Oliver Northwode - Prins/Zoon van de koning
    - Sid - Victarion ‘Vic’ Karstark - Kapitein van de wacht (Kapitein der ridders.)
    - Gipsy - Jonathan Xander Kingsley - Ridder/zoon van de hertog
    - Bastard - Ilias Aeneas Logan - Schildknaap
    - 0o7 - Lior- Bandiet
    -
    -




    Cover made by Yuliette


    Speeltopic 1
    Speeltopic 2
    Praat-Topic
    Praat-Topic 2

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 26 dec 2012 - 13:40 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    mag ik een vrouw en een man reserveren bij huize Baratheon?? =)

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    Je maakt me nieuwschierig Leensel..


    Het stelt niet veel voor hoor. Ik ga mijn inspiratie uit Game of Thrones halen. ^-^


    kindness is never a burden.

    5HELLEY schreef:
    (...)

    Het stelt niet veel voor hoor. Ik ga mijn inspiratie uit Game of Thrones halen. ^-^

    Omg, ik hou van die serie:W
    Vandaar dat ik ook een beetje mijn inspiratie haalde.
    Maar ik kon onmogelijk 7 koninkrijken maken, dus heb ik het maar bij 2 gelaten.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    mag ik een meisje bij Baratheon reserveren


    Remember to be ridiculous.

    Naam: Ian Alexander Northwode
    Leeftijd: 19
    Geslacht: Mannelijk
    Functie: Prins/Zoon van de koning
    Koninkrijk: Northwode

    Innerlijk: Ian is iemand die liever commandeert dan zelf bevelen opvolgt, desontdanks is hij als zoon van de koning niet verwend hij doet dingen liever zelf dan er mensen voor in te schakelen. Hij heeft ook genoeg jaren in Northwode gewoond om plekker te vinden waar hij de anderen kan ontlopen en lang genoeg om gek te worden van de plaats. Hij is kortgezegt, koppig eigenwijs en egoistisch en heeft nog al eens de neiging om dingen te doen zonder daar bij na te denken.
    Uiterlijk mét foto:





    Ian is gespiert. Hij is 1.77m lang en sterk iets wat ook duidelijk te zien is en heeft erg donker haar wat meestal zwart lijkt, als de zon er op schijnt word het duidelijk dat hij echter toch bruin haar heeft.
    Zijn ogen zijn waarschijnlijk het meest bijzondere kenmerk aan zijn uiterlijk, ze zijn namelijk licht blauw en vallen erg op door zijn donkere haar.

    Geschiedenis: /

    [ bericht aangepast op 1 nov 2012 - 17:09 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Ik ga straks de hofdame invullen. c:


    Naam: Elena Sophia Collins
    Leeftijd: 19
    Geslacht: vrouwelijk
    Functie: Persoonlijke dienstmeid van de prinses (als je dat goed vind)/ ook inzetbaar als spion als dat nodig is (kan dan als hofdame werken in het andere koningrijk?)
    Koninkrijk: Baratheon
    Innerlijk: Elena is een sterke jonge vrouw en staat stevig in haar schoenen. Ze zal altijd haar prinses beschermen en hard voor haar werken. Ze heeft een goed hart en helpt graag mensen die het nog minder breed hebben dan haar. Ze werkt altijd hard en is altijd vriendelijk. (meer in RPG)
    Uiterlijk mét foto:
    Elena heeft donker lang en krullend haar. Ze heeft groen/blauwe ogen en is ongeveer 1.75m lang.



    Geschiedenis: Elena is geboren in het dorp en haar vader werkt als zeer goede smid in het dorp. Hij doet vaak de belangrijkste wapens en de hoefijzers van de paarden.

    [ bericht aangepast op 1 nov 2012 - 16:55 ]

    kan ik in plaats van een meisje toch een jongen doen? Gewoon in hetzelfde huis


    Remember to be ridiculous.

    Ik zal proberen mijn rol vanavond in te vullen, hangt er vanaf hoeveel tijd ik heb.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mag ik ook een prinses van huize Baratheon?


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Naam: Rosebell Scarlett Northwode
    Leeftijd: 17
    Geslacht: Vrouwlijk
    Functie: (Hofdame, bandiet,spion, nar, koning, kok, meid, muzikant, burger, schildknaap,...wees originieel) Dochter van de koning
    Koninkrijk: Northwode

    Innerlijk: Rosebell is een rustig meisje. En zal niet heel vaak hyper of zoiets gaan doen. Het liefst leest ze een dik boek, op haar kamer. Rosebell houdt wel heel erg van praten. Dat kan ze de hele dag door doen. Soms kunnen mensen daardoor best geïrriteerd worden. -wordt uitgebreid-
    Uiterlijk mét foto:


    Geschiedenis: -komt later-


    Do what people say you can't.

    Haha, Ik ga me alleen voelen bij Northwode XD


    Don't be like the rest of them, darling

    Misschien maak ik nog wel een mannelijk personage aan, maar dat wordt dan wel na mijn toetsweek.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Naam: (Sir) Julius Edward of Monmouth
    Leeftijd: 22
    Geslacht: mannelijk
    Functie: ridder
    Koninkrijk: Baratheon
    Innerlijk: Julius heeft een harde en een zachte kant. Zijn harde kant komt naar boven wanneer hij moet vechten. Hij zal niet twijfelen om je te doden. Het is doden of gedood worden en dan kiest hij toch voor het eerste. Hij is geen vrouwenverslinder en is juist lief naar vrouwen/dames.
    Julius is ongeveer 1,80 lang. Hij heeft blond, halflang haar en blauwe ogen.
    Uiterlijk mét foto:



    Geschiedenis: Hij komt uit een lange lijn van ridders, dus is het logisch dat hij er ook een is geworden.

    Naam: Catherine Eleanor Baratheon
    Leeftijd: 16 jaar.
    Geslacht: Meisje
    Functie: (Hofdame, bandiet,spion, nar, koning, kok, meid, muzikant, burger, schildknaap,...wees originieel) Dochter van de koning.
    Koninkrijk: Baratheon.

    Innerlijk: Catherine is een voorbeeldig meisje. Ze luistert naar haar ouders en doet niets verkeerd. Ze houdt zich dan ook buiten de regelingen van haar vader en weer niets van de gevaren buiten het kasteel. Wel is ze erg leergierig. Ze kijkt op naar haar zus en moeder. Daarbij heeft ze ook voor iedereen respect en zal nog geen vlieg kwaad doen. Net als haar zus is ze dol op dieren. Catherine is vaak te vinden in de kasteeltuin en weet alles te vertellen over de planten en bloemen die er groeien. Doordat ze astma heeft is ze erg afhankelijk, maar wil eigenlijk net zo dapper zijn als haar oudere zus.
    Uiterlijk mét foto:



    Catherine is 1.63 m en heeft lang donker haar tot midden van haar rug en chocoladebruine ogen met groene spikkeltjes erin.
    Geschiedenis: Komt later.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2013 - 23:30 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel