• Er was een tijd dat twee koninkrijken in vrede samenleefden.
    Twee jonge koningen vochten zij aan zij in elke oorlog die ze vochten en deelden hun overwinningen met grote feesten aan de dorpelingen.
    Ze waren als broers voor elkaar en er was niets dat hen kon deren.
    Maar de twee koningen werden ouder en groeide na jaren van broederschap uit elkaar.
    Huize Norhtwode wilde meer land te veroveren, om meer aan kracht te winnen, terwijl huize Baratheon opzoek was naar meer bondgenoten om wat veiligheid voor de dorpelingen te creëren.
    Het koninkrijk van Baratheon groeide uit tot een fort dat bescherming gaf aan zij die het nodig hadden terwijl het koninkrijk van Northwode één van de meest gevreesde koninkrijken was geworden.
    Na eeuwen van vrede, verklaarde huize Norhwode de oorlog aan huize Baratheon.
    En dat was het begin van een tijdperk vol oorlog en politieke intriges.
    Allemaal in het teken van macht en rijkdom.



    Regels:

    • OOC is altijd tussen haakjes.
    • Schelden en 16+ is toegestaan maar probeer het wat netjes te houden.
    • Bespeel alleen je eigen personage en heb respect voor anderen.
    • Personages mogen vermoord worden, in overleg met de eigenaars.
    • Naamsveranderingen en afwezigheden altijd doorgeven.
    • Let op spelling en interpunctie, niets is zo erg als een post bomvol schrijffouten.
    • Denk er aan, niemand is perfect.
    • Er is een minimum van 10 regels, meer regels zijn uiteraard ook toegestaan.
    • Reserveringen blijven 2 dagen staan en worden dan zonder waarschuwing verwijdert.
    • Denk goed na voor je meedoet, ik wil geen mensen die na een dag al stoppen.
    • Alleen Gipsy maakt de topics aan, tenzij ik anders vermeld.



    Meedoen kan altijd, maar dan moet je gewoon het volgende even uitgebreid invullen:

    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Functie: (Hofdame, bandiet,spion, nar, koning, kok, meid, muzikant, burger, schildknaap,...wees originieel)
    Koninkrijk:

    Innerlijk:
    Uiterlijk mét foto:
    Geschiedenis:


    Huize Baratheon

    Vrouwen:

    - Gipsy - Elizabeth Marique Baratheon - Prinses/Dochter van de koning.
    - Pebble - Catherine Eleanor Baratheon - Prinses/Dochter van de koning.
    - mismi - Elena Sophia Collins - Dienstmeid/spion
    - Pebble - Gemma Antoinette Treebone - Dienstmeid/naaister
    - DreamerN - Fauna Deidre Graham - Hofdame
    -
    -
    -



    Mannen:
    - Bastard - Raegan Bran Baratheon - Koning Baratheon
    - 0o7 - Reagan Theadran Baratheon || - Prins/Zoon van de koning (Troonopvolger)
    - mismi - Julius Edward of Monmouth - Ridder
    - Squib - Daniëll Liam Graves - Ridder
    - Glorious - Adam James Cordiall - Wetenschapper/ingenieur
    - Bastard - Brom Rowan Falcon - Kruidenier/Dokter
    - 0o7 - Mathre - Schildknaap
    - MadEyeMoody - Bradley Damon MacGreggor - Burger/Bandiet






    Huize Northwode:

    Vrouwen:

    - STORYDREAMER - Rosamunde Northwode - Koningin
    - Aurorea - Arabella Estelle Devereaux - Jonkvrouw
    - Aurorea - Floria Ysmay Swift - Dienstmeid
    - Squib - Arissa Illeana Sait - Naaister
    - Rowboats - Alena "Lena" Katherina Lancaster - Bediende van de Tavern/ Bar 'Aphrodite'
    - Sheerio - Victoria Annabella Mortmain - Danseres/gevangenen
    -
    -


    Mannen:

    - MadEyeMoody - Ian Alexander Northwode - Prins/Zoon van de koning (troonopvolger)
    - Rowboats - Léon Oliver Northwode - Prins/Zoon van de koning
    - Sid - Victarion ‘Vic’ Karstark - Kapitein van de wacht (Kapitein der ridders.)
    - Gipsy - Jonathan Xander Kingsley - Ridder/zoon van de hertog
    - Bastard - Ilias Aeneas Logan - Schildknaap
    - 0o7 - Lior- Bandiet
    -
    -




    Cover made by Yuliette


    Speeltopic 1
    Speeltopic 2
    Praat-Topic
    Praat-Topic 2

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 26 dec 2012 - 13:40 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Kan ik een meisje reserveren bij huize Baratheon?


    Fuck the government.

    Ik heb alles even bijgewerkt :)
    Als alle reserveringen af zijn, ga ik het speeltopic openen vanavond rond 22uur.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Hopelijk ben ik dan nog online..


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    Hopelijk ben ik dan nog online..

    Ik kan het niet eerder openen aangezien ik dadelijk weg ben en pas dan weer thuis ben.
    Anders had ik het wel gedaan (:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Gipsy schreef:
    (...)
    Ik kan het niet eerder openen aangezien ik dadelijk weg ben en pas dan weer thuis ben.
    Anders had ik het wel gedaan (:


    Snap ik (:
    Hangt er vanaf of ik dan online ben of dat ik dan niet meer mag computeren anders ben ik er morgen waarschijnlijk rond 11/12 aangezien ik wil en moet uitslapen XD


    Don't be like the rest of them, darling

    Sorry, ik had gister geen inspiratie maar zal proberen na het eten rol in te vullen, als ik dan wel inspiratie hebben en anders spring ik later wel in.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Winchesterr schreef:
    Sorry, ik had gister geen inspiratie maar zal proberen na het eten rol in te vullen, als ik dan wel inspiratie hebben en anders spring ik later wel in.

    Geen probleem (:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Gipsy schreef:
    (...)
    Geen probleem (:


    Okee (: Ik heb volgende week btw toetsweek, waaronder 7 SE's, dus veel zal ik nog niet reageren.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik wil graag een vrouw en man reserveren.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik wil graag een man voor huize Baratheon reserveren c:
    Word later uitgebreid.


    Naam: Adam James Cordiall
    Leeftijd: 21
    Geslacht: Mannelijk
    Functie: Wetenschapper, ingenieur.
    Koninkrijk: Baratheon
    Innerlijk: Adam is nog jong, maar zijn kennis is groot. Veel wetenschappers en professors onderschatten wat hij kan omdat hij nog maar weinig ervaring heeft, maar zonder dat ze het door hebben is hij een groot genie. Hij is meester in schaken, kan de kleinste details onthouden en heeft het gelijk door wanneer iemand tegen hem liegt. Zijn grootste interesses liggen bij techniek, natuurkunde en psychologie. Hij is fantastisch met het bedenken van strategieën. Raadsels oplossen hoort ook bij zijn talenten, in zijn gedachten vallen de puzzelstukjes al snel in elkaar. Adam is een logische en snelle denker. Door zijn bezigheden in de wetenschap heeft hij niet veel tijd voor sociale interacties, hij is erg ambitieus, wil graag nieuwe dingen leren en dingen bereiken. Eigenlijk staat hij voor alles open en probeert iedereens ideeën een kans te geven. Hij is alles behalve een feestbeest, is nooit spontaan en kan totaal niet met vrouwen omgaan. Sommigen vinden hem daarom saai, of te serieus. Hij heeft wel degelijk humor, maar op een andere manier, een wat intelligentere humor die niemand begrijpt. Hij is geen ridder. Adam is moedig, maar geen vechtersbaas. Wapens kan hij ontwikkelen en in elkaar zetten maar hij kan niet goed vechten, dat zal hij alleen doen als er geen andere oplossing is. Sowieso heeft hij het niet zo op geweld. Het liefst is hij bezig in een laboratorium of staat hij voor de klas. Hij heeft een eigen klasje opgericht waar hij gratis les geeft aan de armere kinderen in het koninkrijk van Baratheon, want normaal gesproken kunnen alleen de rijken onderwijs betalen. Hij geeft hen les in wiskunde, taal en geschiedenis en hij kan goed opschieten met de kinderen. Soms is hij een beetje te eerlijk. Over het algemeen is hij vriendelijk en erg beleefd, maar soms kan hij nogal geïrriteerd raken en dan word hij chagrijnig.
    Uiterlijk mét foto:
    Adam heeft helaas geen goede ogen en draagt daarom een bril. Hij heeft kortgeknipt, bruin haar en bruine ogen. Zijn kleding is een beetje versleten en vaak draagt hij dezelfde warme bruine jas. Zijn uiterlijk boeit hem niet zoveel, maar als hij naar een belangrijke gelegenheid gaat knapt hij zich een beetje op, puur voor de beleefdheid. Vrouwen kunnen hem wel aantrekkelijk vinden, maar ze zullen hem niet snel 'sexy' vinden. Hij heeft een slanke bouw en een gemiddelde lengte.



    Geschiedenis:
    Adam is opgegroeid in een arm gezin. Zijn vader had, net als hem, veel kennis maar had nooit de kans gekregen om iets met zijn talenten te doen, dus hij deed klusjes voor de geleerden in de stad om toch nog iets mee te krijgen van de wetenschap. Zijn moeder deed, zoals iedere vrouw, het huishouden. Hij was erg close met zijn ouders en zijn vader deed er alles voor om hem een goede opleiding te geven. Hij werkte vaak langer door om geld te verdienen, want alleen met genoeg geld zou Adam wel een kans krijgen. Op jonge leeftijd was hij al dol op puzzels en wiskunde, hij las ontzettend veel boeken. Hij had nooit erg veel vrienden, waarschijnlijk omdat hij niet spontaan en grappig genoeg was. Hij was altijd de lieveling van de volwassenen en andere kinderen vonden hem een moederskindje. Eén keer is hij zelfs in elkaar geslagen, door betweterig gedrag te vertonen.
    Toen hij zeventien was ontmoette hij zijn eerste liefde; Victoria, ze was twee jaar ouder dan hem. Hij was uitgedaagd voor een duel door een pestkop en uiteindelijk had hij daaraan toegegeven, omdat de persoon in kwestie zijn ouders had bedreigd. Hij stond op het punt om te verliezen toen hij ontdekte dat het niet die jongen was waar hij tegen streed, maar zijn zus. Vanaf dat moment zagen de twee elkaar steeds vaker, het bleek dat er eindelijk iemand was die dezelfde inzichten had als hem en die hem echt begreep. Het duurde niet lang voor ze beiden verliefd werden. De twee jaar daarna was voor hem een geweldige tijd, alles leek goed te gaan. Tot Victoria stierf aan de pest. Zijn wereld stortte in en voor afleiding ging hij volop bezig met de wetenschap. Het was de enige manier om niet aan haar te denken. Door de jaren heen groeide hij uit tot een belangrijke wetenschapper en zelfs ingenieur van het koninkrijk. De pijn van zijn verloren liefde ebde langzaam weg, maar hij zou haar nooit vergeten.

    [ bericht aangepast op 2 nov 2012 - 21:18 ]


    They say before you start a war, you better know what you're fighting for.

    Mischien mak ik later nog een jongen.. Moet in iedergeval eerst duits leren..

    Hmm.. Reserveer nog maar een jongen bij Baratheon voor me :3

    [ bericht aangepast op 2 nov 2012 - 18:58 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Naam: Bradley Damon MacGreggor
    Leeftijd: 19
    Geslacht: Mannelijk
    Functie: Burger & Bandiet.
    Koninkrijk: Baratheon

    Innerlijk:




    Geschiedenis: Bradley is een wees, zijn vader had zijn moeder achtergelaten toen die zwanger was en zijn moeder overleefde de geboorte niet. Op middelbare leeftijd belande hij na een paar jaar bij een groot gezin van 5 kinderen op straat en zinsdien steelt hij, hij is er handig in en mensen hebben vaak niet eens door dat er een paar van hun kostbare spullen missen.

    [ bericht aangepast op 2 nov 2012 - 19:29 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Ahww. Ik wil meedoen maar blijf tot zondag in Parijs en ik weet niet om hoe laat ik thuis ga zijn...


    help

    Naam: Floria Ysmay Swift
    Leeftijd: 19
    Geslacht: vrouwelijk
    Functie: dienstmeisje
    Koninkrijk: Northwode
    Innerlijk: komt als ik meer inspiratie heb.
    Uiterlijk mét foto:



    Floria heeft lange donkerbruine lokken die in contrast zijn met haar lichte ogen. Haar ogen zijn zo licht dat het lastig te zeggen is of ze blauw, grijs of juist groen zijn. Dat geeft haar iets mysterieus. Haar krullen dansen mee bij elke stap die ze zet. Ze is niet heel erg lang, namelijk maar 1.64 meter. Ze heeft volle, zachtroze lippen en rechtstaande tanden. Op haar pols heeft ze een klein litteken, daar is ze een keer gebeten door een hand. Haar figuur is wat tenger, maar wel met nog wat vrouwelijke rondingen.
    Geschiedenis: komt als ik meer inspiratie heb.

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 0:16 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    I love her :3 Specialy in TVD.


    Don't be like the rest of them, darling