• Deze topic is afgelopen! De link naar de volgende topic; http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=144328



    Deze topic is een RPG voor de RPG liefhebbers. Het gaat over anime. Je kiest een personage uit een anime, het maakt niet uit welke. Je mag ook gewoon zelf een personage verzinnen. Daar ben je gewoon vrij in. Je kunt je fantasie laten gaan!
    Er zijn wel een paar regels waar ik wel op let:

    1) Er word niet gescholden of ruzie gemaakt buiten de RPG
    Gebeurt het dat er wel gescholden of ruzie gemaakt word wat niets met de RPG te maken heeft, dan worden de personen weg gehaald uit de RPG
    2) Als er iemand van de personages overlijd, moet het wel met toestemming zijn
    Je kunt niet zomaar iemand doden zonder dat er toestemming is. Gebeurt dit wel, dan word je dat even gemeld en moet je het bericht aanpassen
    3) Je kunt niet boven natuurlijk sterk zijn
    Dat je krachten hebt, oké, dat je goed kan ontwijken, dat kan.. Maar niet met een heftig gevecht zonder kleerscheurtjes eruit komen
    4) 16+ is toegestaan
    Als een personage verkracht word, is dit wel in overleg gegaan met de eigenaar van het slachtoffer
    5) De posts die je plaatst, moeten minimaal 4 regels lang zijn
    Anders lijkt de RPG zo kort :P

    Vul in als je mee wilt doen ^^:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk (mag een plaatje zijn):
    Karakter:
    Magie:
    Familie:
    Rang in de maatschappij (leraar, koning(in), etc.):
    Overige:

    Ik zal je erbij zetten als je je personages hebt opgegeven ^^
    Zeg het aub eventjes als je uit de RPG wilt en als je je naam hebt veranderd.

    Personages: Eigenaar: Rang: (op volgorde van aanmelding)
    Aprillyne Bonita105 rozenprinses
    Hue Chococookiez Misdadiger
    Cecile Aimeka Dokter
    Selienna Aimeka Misdadiger/normale burger
    Aimi Chococookiez leider van shapeshifters
    Shanluke Bonita105 Beschermer
    Yue Bonita105 Stylist bij adel
    Amaury Aimeka Elf, badguy..

    Groetjes en veel plezier met de RPG!
    Aimeka

    [ bericht aangepast op 3 nov 2012 - 22:14 ]


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    april: 'ik ben niet schattig'

    haha we dollen schat
    en babe scoor voor mij een handtekening van niall als het lukt en stuur die dan op als laat verjaardags cadeau


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Ik wil jullie heel graag meenemen hoor! Maar dan moet het van jullie ouders mogen...

    Hue;
    Ik kijk Selienna met een bezorgde bllik na.
    Ik loop even naar haar kast en pak het knuffeltje uit haar kast.
    Ik weet de vlek een beetje weg te krijgen, omdat het toch al heel droog is en leg het twijfelachtig bij Haru neer.
    Selienna lijkt er nu niet erg blij mee te zijn, dus misschien Haru wel.
    Ik geef Haru een kus op zijn voorhoofd, loop de kamer uit en ga op mijn gevoel af.
    Ik kom uit bij de slaapkamer van Selienna haar ouders.
    Als ik gesnik hoor, bijt ik zacht op mijn lip en loop geruisloos naar binnen.
    Ik blijf achter haar stilstaan en trek haar tegen me aan.
    Ik zeg helemaal niets en ik doe niets anders dan haar troosten.
    Ze heeft geen behoefte aan praten, dat weet ik zo en dat begrijp ik ook heel erg.
    Ik kus zacht haar kruin en streel zacht haar kruin terwijl ik langzaam ga zitten, met haar op mijn schoot en wieg haar zacht, met mijn armen om haar heen, heen en weer.

    bij die van mij lukt het niet :C


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    en welk vak zit je


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Vak I rij 52

    omg dik ik luister de nieuwe nummers


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Heheh en het nieuwe album heeft me mama blijkbaar ook meteen besteld ;o

    omggg http://www.youtube.com/watch?v=emJ_i6o7Vxw&feature=related


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    En van mij van Liam of Zayn!! xD Maar... Ik wil dolgraag mee gesmokkelt worden hoor :P

    Cecile; 'wel waar' grinnik ik en kus haar neus lief

    Selienna;
    Ik hou de doos echt hard tegen me aan gedrukt en blijf snikken
    Ik tril een beetje, leun rustig tegen Hue aan en open de doos weer
    Ik pak de trouwringen van mijn ouders en slik zachtjes
    Alle sieraden van mijn moeder die ze alleen bij speciale dingen om deed, zitten erin
    Ook die van mijn vader
    Een luidere snik verlaat mijn mond als ik de ring van mijn oma zie
    Er zit een brief bij die ik er voorzichtig uit pak en begin te lezen
    Mijn ogen worden vochtiger dan ze al waren en meer tranen beginnen over mijn wangen te rollen
    Ze wisten verdomme al dat dit ging gebeuren?!
    Ik klem mijn kaken hard op elkaar en krijg een kleine glimlach op mijn lippen
    De brief leg ik zorgvuldig terug en sluit de doos weer


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    ontvoer me gewoon syd

    april; 'niet' zeg ik


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Hue;
    Over haar schouder lees ik met haar mee.
    Ik weet dat het onbeleeft is, maar dat heeft een andere reden.
    Uiteindelijk zou ze het me toch wel verteld hebben.
    Ik blijf haar zachtjes wiegen in mijn armen en kijk naar de sieraden die voorbij kwam.
    Ik veeg zachtjes haar tranen weg en kijk verbaasd als ik haar zie glimlachen.
    'Gaat het liefje?' fluister ik zachtjes.

    Mij ook aubbbb:(

    Cecile; Ik zucht en geef het op
    'wat jij wilt liefje' zeg ik zuchtend

    Selienna;
    Ik knik zacht en kijk hem aan
    'Ze zijn bij me... Al sinds ze... Overleden zijn... Zijn ze bij me..... Ze hebben me nooit verlaten.. Als ik nou chakra's kon zien van overleden personen, zou ik ze nu moeten kunnen zien... In de brief staat, zoals je wss ook gelezen hebt, dat ze nu op dit moment over mijn schouder mee konden lezen...' zeg ik zacht en voel me een beetje opgelucht.
    Ergens heel ver in mijn gedachten denk ik het gevoel van armen om me heen te voelen, maar ik weet dat alleen Hue zijn armen om me heen heeft...
    Verder niemand
    Ik streel zacht over de doos en pak de lievelingssierring van mijn moeder
    Ik druk er een kus op en schuif het voorzichtig om mijn vinger
    Een schok gaat door mijn lichaam en ik voel meteen dat mijn moeder weer op de plek zit waar ze zat in mijn hart
    Ik leg de doos aan de kant en sla mijn armen stevig om Hue heen als er weer tranen over mijn wangen lopen
    'Ik mis ze zo... Maar... Ik kan ze niet terug halen... Dat kan ik gewoon niet aan' snik ik zachtjes in zijn nek


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    april" lief kus ik zijn mond even en leg mijn hoofd op zijn schouder


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Hahaha xD Hoe gaan we dat doen dan?

    Hue;
    Ik knik zachtjes en kijk even achterom.
    'Ik zie het' fluister ik zachtjes en kijk haar weer aan.
    Ik kijk bezorgt naar haar en streel zacht over de rug van haar hand.
    Ik sla mijn armen steviger om haar heen als ze me omhelst en fluister lieve woordjes in haar oor.
    'Dat kan je wel liefje.. Ze zullen je nemen zoals je nu bent.. want als ze dat niet zouden doen, dan zouden ze nu ook niet bij je zijn lieverd. Want ze zijn er echt' fluister ik zachtjes.
    Ik wil haar zo graag helpen, maar als ze het echt niet wilt, kan ik het beter laten zoals het is.

    Geen idee.... Gewoon in je tas kruipen? :P


    Cecile; Ik glimlach lief en knuffel haar zacht

    Selienna;
    Ik schok en tril helemaal en laat mijn tranen rollen
    Normaal ben ik nooit zo emotioneel....
    Wanneer ik eindelijk uitgehuild ben kijk ik hem spijtig aan
    'H-Het spijt me dat je me zo moet zien.. Maar dit ligt gewoon gevoelig' zeg ik zacht
    'Ik wil mijn ouders terug, echt heel erg graag.. Maar ik weet niet of ik het wel aan kan.. ik weet niet of ik dan helemaal zal instorten...' zeg ik zacht en veeg mijn tranen weg


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin