• Deze topic is afgelopen! De link naar de volgende topic; http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=144328



    Deze topic is een RPG voor de RPG liefhebbers. Het gaat over anime. Je kiest een personage uit een anime, het maakt niet uit welke. Je mag ook gewoon zelf een personage verzinnen. Daar ben je gewoon vrij in. Je kunt je fantasie laten gaan!
    Er zijn wel een paar regels waar ik wel op let:

    1) Er word niet gescholden of ruzie gemaakt buiten de RPG
    Gebeurt het dat er wel gescholden of ruzie gemaakt word wat niets met de RPG te maken heeft, dan worden de personen weg gehaald uit de RPG
    2) Als er iemand van de personages overlijd, moet het wel met toestemming zijn
    Je kunt niet zomaar iemand doden zonder dat er toestemming is. Gebeurt dit wel, dan word je dat even gemeld en moet je het bericht aanpassen
    3) Je kunt niet boven natuurlijk sterk zijn
    Dat je krachten hebt, oké, dat je goed kan ontwijken, dat kan.. Maar niet met een heftig gevecht zonder kleerscheurtjes eruit komen
    4) 16+ is toegestaan
    Als een personage verkracht word, is dit wel in overleg gegaan met de eigenaar van het slachtoffer
    5) De posts die je plaatst, moeten minimaal 4 regels lang zijn
    Anders lijkt de RPG zo kort :P

    Vul in als je mee wilt doen ^^:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk (mag een plaatje zijn):
    Karakter:
    Magie:
    Familie:
    Rang in de maatschappij (leraar, koning(in), etc.):
    Overige:

    Ik zal je erbij zetten als je je personages hebt opgegeven ^^
    Zeg het aub eventjes als je uit de RPG wilt en als je je naam hebt veranderd.

    Personages: Eigenaar: Rang: (op volgorde van aanmelding)
    Aprillyne Bonita105 rozenprinses
    Hue Chococookiez Misdadiger
    Cecile Aimeka Dokter
    Selienna Aimeka Misdadiger/normale burger
    Aimi Chococookiez leider van shapeshifters
    Shanluke Bonita105 Beschermer
    Yue Bonita105 Stylist bij adel
    Amaury Aimeka Elf, badguy..

    Groetjes en veel plezier met de RPG!
    Aimeka

    [ bericht aangepast op 3 nov 2012 - 22:14 ]


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    april" 'alleen houd ik de eerste paar minuten dat we der zijn je hand vast en er is een kans dat ik hem perongeluk kneus


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    @Desi
    Je moet nog reageren op de mijne xD

    Cecile;
    'Maakt niet uit liefje, ik snap het wel... Ik vind het ook niet erg, echt niet liefje' zeg ik zacht


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    april 'w-weet je het zeker' zeg ik zacjt


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    @Sydney; Oeps, wist ik wel :$(A)

    Selienna;
    Ik kijk hem aan terwijl mijn ogen rood zijn van het huilen
    'D-Dat kan ik niet..... H-Het is dan wel 13 jaar o-ofzo geleden... M-Maar ik kan h-het niet' zeg ik een beetje stotterend
    Ik slik zacht en zucht iets
    'H-H-Heel veel.. E-Echt heel veel... I-I-Ik.. M-Mijn ouders wa-waren mijn voorbeelden....' zeg ik zacht en verberg mijn gezicht weer in mijn knieën terwijl mijn schouders beginnen te schokken

    Cecile;
    'Ja liefje, ik ben al trots op je dat je überhaupt met me mee wilt'

    [ bericht aangepast op 3 nov 2012 - 8:48 ]


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    april 'je bent een schat love' zeg ik zacht en kus zijn neus


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Heheh geeft niet ^^

    Haru;
    Ik maak mezelf los van papa en kruip naar mama.
    Ik omhels haar en snikt door.

    Hue;
    Ik veeg haar tranen weg en ik til haar gezicht op zodat ze me aan moet kijken.
    Ik schenk haar een zachte glimlach en druk een kus op haar lippen.
    'Wat is er met je ouders gebeurd? Zijn ze begraven?' vraag ik voorzichtig en kijk haar diep in haar ogen.

    Cecile;
    'Alles voor jou liefje' zeg ik met een glimlach en kus haar liefdevol

    Selienna;
    Ik leg mijn armen losjes om Haru heen en knuffel hem met een waterige glimlach terug
    'Dank je liefje' zeg ik zachtjes in zijn oortje en kijk naar Hue
    'Nee... Ik had ze leeg gedronken en toen..Ik zakte huilend en hijgend naast ze neer.... Ik probeerde ze nog tot leven te krijgen, wakker te maken zoals een kind van 6 probeert als de moeder en vader gewoon slapen... Maar ze werden niet meer wakker... Ik ben zo hard gaan gillen, frustratie en woede op mezelf, dat ze in brand zijn gevlogen....' zeg ik zacht en schor en snik nog een keer zacht terwijl ik mijn gezicht uit zijn handen haal
    Ik kan dit echt niet... Ik leg mijn hoofd zacht tegen de muur aan en sluit mijn ogen terwijl de tranen geruisloos over mijn wangen stromen
    Mijn armen blijven Haru een beetje wiegen en ik hou hem heel stevig tegen mij aan


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    april" 'maar wat gaan we zo doen'zeg ik zacht


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Cecile;
    'Ik weet het niet liefje... Misschien wil je een massage?' vraag ik lief


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    april: 'liever niet. mijn littekens' zeg ik zacht


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Cecile;
    'Maar ik zal voorzichtig zijn love... En ik heb je al naakt gezien... Die littekens maken me niet uit liefje.... Misschien dat ik ze zelfs nog kan helen' zeg ik zacht en streel haar wang


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Haru;
    Ik geef mama een kusje en sluit mijn oogjes als ze me begint te wiegen.
    Langzaamaan neemt de slaap mijn lichaam over en val ik weg.

    Hue;
    'Sorry dat ik je er zoveel aan terug laat denken, maar weet je nog wat ik zei over mijn gave?' vraag ik zacht.
    Ik zie haar even haar hoofd schudden en veeg haar tranen weer weg.
    'Ondanks dat ik moord, kan ik mensen weer tot leven brengen.. Dus als je zou willen...'

    april: 'helen lukt al niet meer' zeg ik zacht


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Selienna;
    Mijn ogen schieten open en ik kijk hem ongelovig aan
    'J-J-Je kan wat?' piep ik zacht omdat ik het gewoon niet kan geloven
    Ik hou Haru stevig tegen me aan en voel nog meer tranen over mijn wangen rollen
    'J-J-Je kan... Ze.. Weer... Levend maken?' vraag ik zacht en schor en kijk hem aan

    Cecile;
    'Weghalen dan.. Ik heb littekens van meer dan 30 jaar kunnen weg halen... Die van jou moeten dan ook wel lukken.. Ook al kom je uit 1600...'

    Het was toch 1600?? Maar ik moet me aankleden en dan ga ik cadeautje halen, dan haren doen en dan verjaardag, tot vanavond schatjessss(K)(K)(K)


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin