• Deze topic is afgelopen! De link naar de volgende topic; http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=144328



    Deze topic is een RPG voor de RPG liefhebbers. Het gaat over anime. Je kiest een personage uit een anime, het maakt niet uit welke. Je mag ook gewoon zelf een personage verzinnen. Daar ben je gewoon vrij in. Je kunt je fantasie laten gaan!
    Er zijn wel een paar regels waar ik wel op let:

    1) Er word niet gescholden of ruzie gemaakt buiten de RPG
    Gebeurt het dat er wel gescholden of ruzie gemaakt word wat niets met de RPG te maken heeft, dan worden de personen weg gehaald uit de RPG
    2) Als er iemand van de personages overlijd, moet het wel met toestemming zijn
    Je kunt niet zomaar iemand doden zonder dat er toestemming is. Gebeurt dit wel, dan word je dat even gemeld en moet je het bericht aanpassen
    3) Je kunt niet boven natuurlijk sterk zijn
    Dat je krachten hebt, oké, dat je goed kan ontwijken, dat kan.. Maar niet met een heftig gevecht zonder kleerscheurtjes eruit komen
    4) 16+ is toegestaan
    Als een personage verkracht word, is dit wel in overleg gegaan met de eigenaar van het slachtoffer
    5) De posts die je plaatst, moeten minimaal 4 regels lang zijn
    Anders lijkt de RPG zo kort :P

    Vul in als je mee wilt doen ^^:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk (mag een plaatje zijn):
    Karakter:
    Magie:
    Familie:
    Rang in de maatschappij (leraar, koning(in), etc.):
    Overige:

    Ik zal je erbij zetten als je je personages hebt opgegeven ^^
    Zeg het aub eventjes als je uit de RPG wilt en als je je naam hebt veranderd.

    Personages: Eigenaar: Rang: (op volgorde van aanmelding)
    Aprillyne Bonita105 rozenprinses
    Hue Chococookiez Misdadiger
    Cecile Aimeka Dokter
    Selienna Aimeka Misdadiger/normale burger
    Aimi Chococookiez leider van shapeshifters
    Shanluke Bonita105 Beschermer
    Yue Bonita105 Stylist bij adel
    Amaury Aimeka Elf, badguy..

    Groetjes en veel plezier met de RPG!
    Aimeka

    [ bericht aangepast op 3 nov 2012 - 22:14 ]


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    april; ' d=dat ga ik niet volhouden' zeg ik zachtjes


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Selienna;
    'Maar IK heb mijn ouders vermoord! IK heb hun BLOED gedronken!' val ik uit en voel meer tranen over mijn wangen lopen
    Ik schud mijn hoofd
    'Ik blijf hier... De enige ruimte waar ik niet echt herinneringen aan ze heb' mompel ik zacht en gebroken en ga in het hoekje van de gang zitten
    Snikken blijven over mijn lippen rollen en ik verberg mijn gezicht in mijn knieën

    Cecile;
    'We hebben een kantine waar je heen kunt... Er staat volgens mij ook nog een schema met wat je het beste wel en niet kunt eten.. Ook voor in een zwangerschap..' zeg ik


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    april; 'maar die is in het ziekenhuis' zeg ik


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Haru;
    Ik schrik van mama en begin te huilen.

    Hue;
    Ik kijk bezorgt naar Selienna, til Haru op en probeer hem te troosten.
    Ik loop zachtjes naar haar toe en ga voor haar zitten.
    'Ik weet het liefje.. En ik begrijp je ook wel. Maar het is al zo lang geleden.. Je moet je er toch een keer overheen zetten' zeg ik zacht en streel haar wang.
    'Vertel me hoe veel je van ze houd liefje.'

    Cecile;
    'Niet echt..... Die is vlak bij de uitgang, op de begane grond... Snap je?'


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    april: 'maar toch' zeg ik


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Cecile;
    Ik zucht diep en kijk haar aan
    'Liefje, of je blijft bij me in het lap en gaat mee naar de patiënten en gaat, als je het niet meer trekt, naar het restaurant/kantine of je blijft thuis...'


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Ik ben ontbijten schattiess (K)(K)(K)(K)

    Eet se :)(K)(K)


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    april: 'zijn der ook mensen in de kantine rond mijn leeftijd' zeg ik zacht


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Cecile;
    'Bijna alleen maar... En dan zijn het meestal de zusters en verpleegsters die er rondlopen... De mannen zijn vooral doktoren, ook wel vrouwen, maar meer en deel is man, en die zijn de hele dag in de weer..'


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    april" 'en hebben sommige al ervaring met een zwangerschap ' zeg ik zacht


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Cecile; 'Volgens mij hebben Tracy en Stephenie er wel ervaring mee.. Ja, die 2 sowieso... Misschien Sanne ook wel... Ik weet het niet zeker van Sanne, ik zie haar vrijwel nooit... Maar dat moet je even vragen liefje'


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    april: 'dan ga ik wel mee' zeg ik zacht


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Cecile;
    ik glimlach iets en leg mijn armen weer om haar heen
    'Je bent echt vrij om te gaan en te doen wat je wilt, maar het is leuk dat je mee gaat' zeg ik met een kleine glimlach


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin