• Deze topic is afgelopen! De link naar de volgende topic; http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=144328



    Deze topic is een RPG voor de RPG liefhebbers. Het gaat over anime. Je kiest een personage uit een anime, het maakt niet uit welke. Je mag ook gewoon zelf een personage verzinnen. Daar ben je gewoon vrij in. Je kunt je fantasie laten gaan!
    Er zijn wel een paar regels waar ik wel op let:

    1) Er word niet gescholden of ruzie gemaakt buiten de RPG
    Gebeurt het dat er wel gescholden of ruzie gemaakt word wat niets met de RPG te maken heeft, dan worden de personen weg gehaald uit de RPG
    2) Als er iemand van de personages overlijd, moet het wel met toestemming zijn
    Je kunt niet zomaar iemand doden zonder dat er toestemming is. Gebeurt dit wel, dan word je dat even gemeld en moet je het bericht aanpassen
    3) Je kunt niet boven natuurlijk sterk zijn
    Dat je krachten hebt, oké, dat je goed kan ontwijken, dat kan.. Maar niet met een heftig gevecht zonder kleerscheurtjes eruit komen
    4) 16+ is toegestaan
    Als een personage verkracht word, is dit wel in overleg gegaan met de eigenaar van het slachtoffer
    5) De posts die je plaatst, moeten minimaal 4 regels lang zijn
    Anders lijkt de RPG zo kort :P

    Vul in als je mee wilt doen ^^:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk (mag een plaatje zijn):
    Karakter:
    Magie:
    Familie:
    Rang in de maatschappij (leraar, koning(in), etc.):
    Overige:

    Ik zal je erbij zetten als je je personages hebt opgegeven ^^
    Zeg het aub eventjes als je uit de RPG wilt en als je je naam hebt veranderd.

    Personages: Eigenaar: Rang: (op volgorde van aanmelding)
    Aprillyne Bonita105 rozenprinses
    Hue Chococookiez Misdadiger
    Cecile Aimeka Dokter
    Selienna Aimeka Misdadiger/normale burger
    Aimi Chococookiez leider van shapeshifters
    Shanluke Bonita105 Beschermer
    Yue Bonita105 Stylist bij adel
    Amaury Aimeka Elf, badguy..

    Groetjes en veel plezier met de RPG!
    Aimeka

    [ bericht aangepast op 3 nov 2012 - 22:14 ]


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    april: ' ik kom uit 1300 love en deze zijn gedaan met zwarte magie' zeg ik zacht


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Hue;
    Ik glimlach zacht, veeg opnieuw haar tranen weg en trek haar tegen me aan.
    'Als je wilt dat ze weer tot leven komen, wil ik dat wel voor je doen.. Daar is mijn gave overigens ook voor..' fluister ik zachtjes.
    'Mensen tot leven wekken die gemist worden, of die veel te vroeg dood zijn gegaan. Maar.. Ze zullen wel allemaal de leeftijd hebben waarbij ze dood zijn gegaan liefje. Ik weet niet of dat erg is?' vraag ik zacht.
    Ik bllijf haar zacht strelen en probeer haar nogsteeds rustig te houden.

    Veel plezier schat en tot vanavond! (K)(K)(K)(K)

    ik baal zoo :C


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Cecile;
    'Sorry liefje... Maar daar is dus niets aan te doen?'

    Selienna;
    Ik slik zacht en kijk hem aan
    'Ik ben dan bijna net zo oud als mijn moeder... Mijn moeder was 20 toen ze mij kreeg...' zeg ik zacht
    'Nee..Niet waar... Het scheelt nog steeds 6 jaar' zucht ik en leun tegen hem aan
    Ik weet het niet... Ik heb me helemaal alleen opgevoed, ook al ging het niet altijd zoals ik wilde, ik ben wie ik ben, en ik wil niet dat ik nu nog de wet voor geschreven krijg...
    Ik schud langzaam mijn hoofd en kijk Hue weer aan
    'Heel erg lief van je liefje.. Maar.. Hoe erg ik ze ook mis.. Ik ben blij met mijn leven zoals het nu is... Ik kan het niet aan om ze weer te zien, hoewel dit me zeer doet.. Ik kan ze niet normaal aankijken zonder me de hele dag schuldig te voelen....'


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    april: 'dat wist ik al' zeg ik zacht

    @aimeka ik kan niet naar 1D de kaartjes waren uitverkocht


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Hue;
    Ik kijk haar even verbaasd aan.
    Ze wil het niet? Maar ze leek er net nog zo blij mee...
    Ik kijk haar niet begrijpend aan en streel haar wang.
    'Maar je leek er zo blij mee te zijn..' zeg ik zachtjes en streel haar wang.
    Als ze uitlegt waarom, knik ik begrijpend.
    'Misschien kan Gaara een ander huis regelen als je er echt niet tegen kan om hier te blijven.'

    Cecile;
    Ik knik zacht en streel haar wang

    Selienna;
    Ik leg het hem zacht uit en knik zacht
    'ik wil eerst een dag of 2 hier zijn, als het echt niet gaat wil ik graag een ander huis' zeg ik zachtjes en sta op
    Haru hou ik in mijn armen en streel zijn blauwe haartjes

    @bonnie; Awwwwwwwwwwwww :o


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Hue;
    Ik knik begrijpend en sta zelf ook op.
    'Ik ben bij je hè liefje en je kan overal met me over praten.'
    Ik kus zacht haar wang.
    Ik glimlach naar de twee en streek Haru zijn wang.

    april: lief kijk ik hem aan

    dus we zijn dan 3 MEI MET ZIJN 2


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Selienna;
    'Weet ik' zeg ik zacht en glimlach een beetje naar hem
    Ik loop richting mijn oude kamer en glimlach een beetje als ik zie dat alles nog hetzelfde is
    Ik leg Hue voorzichtig op mijn kleine bedje neer en dek hem toe
    'Jij krijgt mijn kamertje lieve schat' zeg ik zachtjes en grinnik omdat alles een beetje jongensachtig is, zwart met donkerblauwe tinten erin..
    Ach ja, geschikt genoeg voor Haru tot hij ouder is, dan mag hij zijn kamer zelf in richten

    Cecile;
    Ik kus haar zachtjes op haar neus en streel haar wang


    Jupppppp.... SYDNEY JE BENT NIET LIEEEEF :'(


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    er komt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel miss nog een concert of hij word verplaatst naar een ander gebouw kan ook

    april" zachtjes giechel ik en kijk hem liefdevol aan


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Hue;
    Ik loop rustig met haar mee en leg mijn armen van achteren om Selienna heen.
    'Het is hier wel heel mooi liefje..' fluister ik zachtjes en kus haar kruin.
    Ik kijk glimlachend naar de slapende Haru en geef hem nog een aai over zijn bol.
    'Waar gaan wij slapen?' vaag ik voorzichtig omdat ik al een idee heb waar.

    Sorrrrrrryyyyyyyyyy! :x

    MAar daar heb ik niets aan :'(
    Jajajaja Sydney xD

    Cecile; Ik glimlach en streel haar buik zacht terwijl ik ook in haar ogen kijk

    Selienna;
    Ik kijk hem een beetje droog aan en glimlach zwak
    'Je weet het al liefje...' zeg ik zacht, maak me zachtjes los en loop naar mijn kast
    Ik kijk erin en bijt hard op mijn lip als ik mijn knuffeltje zie liggen
    Besmeurt met een beetje bloed en ik doe meteen de deuren weer dicht
    Ik draai me om en loop zonder een woord te zeggen mijn oude kamer uit
    Ik voel weer een traan over mijn wang rollen maar veeg het ruw weg
    Ik loop naar de kamer van mijn ouders in en adem heel diep in en uit
    Ik loop door de grote kamer en veeg overal een beetje stof vanaf
    Ik zie een foto van mijn ouders en mij en slik zachtjes
    De tranen lopen weer over mijn wangen en ik snik zacht
    Ik loop naar hun kast en trek het voorzichtig en een beetje angstig open
    De pakken van mijn vader, jurken van mijn moeder, zwangerschapskleren van de zwangerschap van mij...
    Alles hangt netjes in de kast
    Een doosje onderin vangt mijn aandacht en ik haal het er heel voorzichtig uit
    Ik open de deksel en doe het meteen dicht als ik de dierbare sieraden van mijn moeder en vader zie
    Mijn schouders beginnen te schokken en ik klem de doos tegen mijn borst aan


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    april: blozend kijk ik weg van hem


    we hebben niks aan sorru


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Maakt niet uit :P Ik gun het je wel hoor schat! Ik wil 4 mei echt ALLES!!!!!!! weten! :P Ik wens je sowieso heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg veeeeeeeeeel plezier!:):)

    Cecile; Ik lach zacht en til haar kin zo op dat ze me aan moet kijken
    'Mijn mooie meisje, en heeeel schattig als ze bloost'


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin