• Deze topic is afgelopen! De link naar de volgende topic; http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=144328



    Deze topic is een RPG voor de RPG liefhebbers. Het gaat over anime. Je kiest een personage uit een anime, het maakt niet uit welke. Je mag ook gewoon zelf een personage verzinnen. Daar ben je gewoon vrij in. Je kunt je fantasie laten gaan!
    Er zijn wel een paar regels waar ik wel op let:

    1) Er word niet gescholden of ruzie gemaakt buiten de RPG
    Gebeurt het dat er wel gescholden of ruzie gemaakt word wat niets met de RPG te maken heeft, dan worden de personen weg gehaald uit de RPG
    2) Als er iemand van de personages overlijd, moet het wel met toestemming zijn
    Je kunt niet zomaar iemand doden zonder dat er toestemming is. Gebeurt dit wel, dan word je dat even gemeld en moet je het bericht aanpassen
    3) Je kunt niet boven natuurlijk sterk zijn
    Dat je krachten hebt, oké, dat je goed kan ontwijken, dat kan.. Maar niet met een heftig gevecht zonder kleerscheurtjes eruit komen
    4) 16+ is toegestaan
    Als een personage verkracht word, is dit wel in overleg gegaan met de eigenaar van het slachtoffer
    5) De posts die je plaatst, moeten minimaal 4 regels lang zijn
    Anders lijkt de RPG zo kort :P

    Vul in als je mee wilt doen ^^:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk (mag een plaatje zijn):
    Karakter:
    Magie:
    Familie:
    Rang in de maatschappij (leraar, koning(in), etc.):
    Overige:

    Ik zal je erbij zetten als je je personages hebt opgegeven ^^
    Zeg het aub eventjes als je uit de RPG wilt en als je je naam hebt veranderd.

    Personages: Eigenaar: Rang: (op volgorde van aanmelding)
    Aprillyne Bonita105 rozenprinses
    Hue Chococookiez Misdadiger
    Cecile Aimeka Dokter
    Selienna Aimeka Misdadiger/normale burger
    Aimi Chococookiez leider van shapeshifters
    Shanluke Bonita105 Beschermer
    Yue Bonita105 Stylist bij adel
    Amaury Aimeka Elf, badguy..

    Groetjes en veel plezier met de RPG!
    Aimeka

    [ bericht aangepast op 3 nov 2012 - 22:14 ]


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Gaara;
    'Geen dank.. Het minste wat ik kan doen voor een vriendin, of ja, schoolvriendin...' zeg ik glimlachend en streel Haru noh zacht over zijn wang
    'En ja, morgen om 1 uur bij mij op kantoor zijn, goed? Dan even het een en ander bespreken en dan testen, goed??' stel ik voor en geef hem de sleutel van het huis
    Selienna;
    Ik speel lief met Haru en glimlach verliefd naar hem
    Ik kijk verbaast naar Gaara en merk dat ik begin te glimlachen
    'Dank je... Na al die jaren is het wel fijn om te horen' zeg ik zachtjes en geef hem na een lange twijfel toch een lichte knuffel

    Cecile;
    'Ehm..... Ik weet het niet... Je kunt met me mee? Ik heb morgen geen operaties te doen, gewoon een beetje onderzoek, en dan kan ik ook na vragen wat je wel en niet mag eten...' stel ik voor


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Haru;
    Ik kir vrolijk en speel met mama.
    Ik knuffel Gaara mee en kijk hem met een vrolijk glimlach aan.

    Hue;
    Ik pak de sleutel aan en glimlach licht.
    'Bedankt en ik zal er zijn. En het zal wel het grootste gebouw hier zijn dus dat zal vast niet moeilijk zijn' zeg ik kalm.
    Ik schud hem even de hand en open dan de voordeur.
    'Liefje? Haru? Gaan jullie naar binnen want het is al bijna donker' zeg ik op een beschermende manier.

    april' met grote ogen kijk ik hem aan. wetend dat ik angst heb voor ziekenhuizen en begin te trillen


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Gaara;
    Een beetje verbaast door de knuffel, knuffel ik zacht terug
    'Ga maar... Ik zie je morgen Hue' zeg ik en verdwijn in zand
    Selienna;
    Ik giechel onschuldig en loop met Hue mee naar binnen
    'Het is hier groot' zeg ik zacht en loop verder
    Met een schok blijf ik stil staan en loop meteen weer terug met grote, angstige ogen
    'N-Nee' zeg ik zachtjes en glij trillend tegen de deur aan naar beneden terwijl ik Haru snel aan Hue gegeven heb
    Ik zie alles weer voor me, de pijn die door me heen ging, de pijn die ik naderhand had..
    Mijn verdriet... Alles is weer zo levendig en ik staar met grote ogen in de leegte eigenlijk

    Cecile;
    Ik schrik een beetje en begin haar meteen te sussen
    'Wat is er liefje???' vraag ik bezorgd


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    apriL : 'z-z-z-ziekenhuis' zeg ik met een angstige stem


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Cecile;
    Ik knik begrijpelijk en streel over haar rug
    'rustig maar liefje..... Je hoeft niet mee hoor... het was alleen maar een voorstel' zeg ik zacht en blijf haar sussen


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    april 'ik wil wel mee maar ik ben bang' zeg ik zacht


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Cecile;
    'Er zal je niets gebeuren, niet zolang je bij mij blijft... Ben je bang voor naalden?' vraag ik maar vast voor de zekerheid


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Haru;
    Ik kijk verbaasd naar mama.
    Ik leun naar haar toe en leg mijn handje op haar hoofd.
    'Mammie?' vraag ik met een zielige stem.

    Hue;
    Ik draai de deur weer op slot als iedereen binnen is en kijk om me heen.
    'Het is zeker groot' zeg ik bewonderend en glimlach.
    Mijn ogen verwijdde zich als Selienna ineens via de deur naar beneden glijd en in elkaar gedoken gaat zitten.
    Ik zet Haru neer, zak bij haar neer en trek haar tegen me aan.
    'Wat is er aan de hand liefje?' vraag ik zacht en voorzichtig.

    april" 'nee voor ziekenhuizen' zeg ik stil


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Selienna;
    'I-I-Ik.. Ik moet hier weg' hijg ik zacht en tril helemaal
    ik zie echt alles in details, hoe mijn hele lichaam een andere vorm kreeg, de vormen zoals ik ze heb als ik mijn vampier ben...
    Ik zie nog zo hoe mijn familie me probeerden te kalmeren
    Alleen liep het anders uit dan ik wilde
    Mijn ouders zijn door mijn eigen tanden vermoord...
    Mijn handen hebben onder hun bloed gezeten
    Ik voel een traan over mijn wang rollen, omdat we in mijn oude huis zitten...
    Het huis waar ik gewoond heb, tot mijn 6e ben opgegroeid en toen mijn bloedeigen ouders en zusje heb vermoord

    Cecile
    'Geloof me liefje, ik hoef alleen een paar cellen te onderzoeken op ziektes en dan moet ik nog langs een paar patiënten.... Zou je dat kunnen redden denk je?' vraag ik zacht


    Ik ben slapen, ik ben net als gister dood moe en ik heb echt geen idee waar dat van komt.... Ik spreek jullie mss morgen ochtend/middag en anders morgen avondxxxxxxxx(K)(K)


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    april" \ hoelang duurt het. vraag ik zacht

    slaap ze


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Haru;
    Ik kruip naar mama toe en klim op haar schoot.
    Ik kir zachtjes, kijk haar bezorgt aan en brabbel wat.

    Hue;
    Ik probeer haar een beetje rustig te laten worden en kus haar kruin.
    Ik streel zacht over haar rug en kijk bezorgt.
    'Wil je zeggen wat er is liefje of wil je dat liever niet?' vraag ik zachtjes.
    Ik druk nog een kusje op haar kruin en fluister lieve woordjes in haar oor.

    Slaap lekker schat! Veel plezier morgen en tot vanavond als het niet de ochtend of middag word xD xxxxx (K)(K)(K)

    Cecile;
    'Ik denk hoog uit 5 uur... Dat hoop ik tenminste... Als er een spoedgeval komt, moet ik eerst daar helpen en dan kan het nog langer duren....' zeg ik voorzichtig

    Selienna;
    'I-I-Ik.. M-Mijn ouders... I-Ik....' zeg ik angstig
    'Mijn oude huis' piep ik zacht en duw me nog harder tegen de deur aan terwijl er meer tranen over mn wangen stromen
    Ik begin een beetje aan de deurknop te trekken in de hoop dat ie open gaat
    'I-Ik wil weg.. I-Ik wil hier niet blijven' piep ik echt heel erg bang


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Haru;
    Ik kijk bezorgd naar mama en probeer haar op te vrolijken.

    Hue;
    'Liefje toch.. Ik ben bij je er zal niets gebeuren..' Zeg ik zachtjes.
    Ik hou haar tegen bij de deur en trek haar tegen me aan.
    'Niet doen liefje. Dat is allemaal verleden tijd. Her was nieuw voor je en je wist niet wat er gebeurde' fluister ik.
    'Blijf alsjeblieft.'