• Deze topic is afgelopen! De link naar de volgende topic; http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=144328



    Deze topic is een RPG voor de RPG liefhebbers. Het gaat over anime. Je kiest een personage uit een anime, het maakt niet uit welke. Je mag ook gewoon zelf een personage verzinnen. Daar ben je gewoon vrij in. Je kunt je fantasie laten gaan!
    Er zijn wel een paar regels waar ik wel op let:

    1) Er word niet gescholden of ruzie gemaakt buiten de RPG
    Gebeurt het dat er wel gescholden of ruzie gemaakt word wat niets met de RPG te maken heeft, dan worden de personen weg gehaald uit de RPG
    2) Als er iemand van de personages overlijd, moet het wel met toestemming zijn
    Je kunt niet zomaar iemand doden zonder dat er toestemming is. Gebeurt dit wel, dan word je dat even gemeld en moet je het bericht aanpassen
    3) Je kunt niet boven natuurlijk sterk zijn
    Dat je krachten hebt, oké, dat je goed kan ontwijken, dat kan.. Maar niet met een heftig gevecht zonder kleerscheurtjes eruit komen
    4) 16+ is toegestaan
    Als een personage verkracht word, is dit wel in overleg gegaan met de eigenaar van het slachtoffer
    5) De posts die je plaatst, moeten minimaal 4 regels lang zijn
    Anders lijkt de RPG zo kort :P

    Vul in als je mee wilt doen ^^:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk (mag een plaatje zijn):
    Karakter:
    Magie:
    Familie:
    Rang in de maatschappij (leraar, koning(in), etc.):
    Overige:

    Ik zal je erbij zetten als je je personages hebt opgegeven ^^
    Zeg het aub eventjes als je uit de RPG wilt en als je je naam hebt veranderd.

    Personages: Eigenaar: Rang: (op volgorde van aanmelding)
    Aprillyne Bonita105 rozenprinses
    Hue Chococookiez Misdadiger
    Cecile Aimeka Dokter
    Selienna Aimeka Misdadiger/normale burger
    Aimi Chococookiez leider van shapeshifters
    Shanluke Bonita105 Beschermer
    Yue Bonita105 Stylist bij adel
    Amaury Aimeka Elf, badguy..

    Groetjes en veel plezier met de RPG!
    Aimeka

    [ bericht aangepast op 3 nov 2012 - 22:14 ]


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    amaury;
    'ik breng dit nog even naar beneden, ik kom er zo aan' zeg ik en loop naar beneden met alles
    Kenji;
    ik slaap ook xD


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Haru;
    Ik kijk papa na en blijf op de bank liggen, omdat ik niet meer dan dat kan doen.

    Hue;
    Mijn ogen worden groot en ik sluit mijn armen gelijk om haar heen.
    Ik probeer haar te sussen met lieve woordjes en streel haar rug.
    Ik kijk haar met pijn in mijn ogen aan en veeg haar tranen weg.
    'H-Het spijt me... Ik zal je niet alleen laten.. Ik laat je nooit meer alleen! Echt nooit!' breng ik paniekerig uit en kijk haar met tranen in mijn ogen aan.
    'Ik hou van je.. Met heel mijn hart en ziel en alles! Het spijt me zo..' zeg ik snikkend en laat mijn blik naar de grond vallen.

    michiko:
    slaapt


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Awww, arme Haru xD

    Selienna;
    Ik klamp me schokkerig en trillerig aan hem vast en voel de pijn weer weg trekken
    'H-H-Het do-doet zo zeer...' mompel ik zacht en schor en ik open mijn vuurrode ogen door het huilen en ijk hem aan
    'w-w-w-waar is H-Haru..???' vraag ik zacht, omdat ik niet harder kan praten omdat mijn hart en borstkas nog steeds heel erg zeer doet
    'I-Ik sme-smeek je echt... la-laat me niet n-n-nog een keer zo alle-alleen...' zeg ik schokkerig en moet toch nog heel iets glimlachen door zijn woorden

    Amaury;
    ik loop naar boven, ga goed liggen en val ook in slaap


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Hahaha xD

    Haru;
    Ik begin zachtjes te brabbelen en langzaam begin ik te huilen.

    Hue;
    Ik hou haar steviger vast en kus haar kruin.
    'Het is goed... Ik ben bij je.. Er zal niets meer gebeuren en ik beloof je dat ik jen ooit alleen ga laten..' zeg ik zacht en gebroken.
    Ik laat haar langzaam los, ren snel naar beneden en til Haru op.
    Samen met Haru loop ik naar beneden en zak weer bij Selienna naast het bed.
    'Wij blijven hier liefje... Maar geef Haru niet de schuld voor een stomme fout die ik gemaakt heb... Hij is geen foutje..'

    okeeye en nuuu


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    @bonnie; April en Cecile?

    Selienna;
    Ik kijk hem angstig na maar zucht opgelucht als hij weer binnen komt
    Ik kijk schuldig naar Haru en slik zacht
    Ik sucht diep en kijk hem aan
    'als je het zo ziet is hij een beetje ongewenst... ik wilde geen kinderen, niet zo jong... maar sinds we Haru hebben wil ik niets liever... Maar.. ik had hem idd niet de schuld moeten geven' zeg ik en merk dat ik een stuk beter praat
    Ik streel Haru zijn wang zacht
    'het spijt me liefje' zeg ik zachtjes
    'ik ben blij dat je blijft... ik denk dat ik anders, puur om van de vreselijke pijn af te komen, een mes had gepakt hoor' zeg ik en ik weet dat ik niet verder hoef te zeggen wat ik met het mes zou willen doen


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Haru;
    Ik kijk met verdrietige oogjes naar mama en hou me steviger aan papa vast.
    Ik kijk een beetje bang naar haar maar zodra ze me lief aankijkt en mijn wang streelt kijk ik niet meer bang.

    Hue;
    'Ik wil niet dat je zoiets doet liefje... Het spijt me echt heel erg! Het zal niet meer gebeuren!' zeg ik haar en kus haar voorhoofd.
    Toch vind ik Haru nogsteeds niet ongewenst.
    Misschien hadden we het niet verwacht, maar ik zou zelf niet willen zeggen dat hij ongewenst is of was.
    Ik hou van de kleine.. Het is mijn eigen zoon en ik wil hem nooit meer kwijt.
    Maar Selienna wil ik ook nooit meer kwijt.
    Ik ga bij haar op bed zitten en trek haar tegen me aan, zonder nog iets te zeggen.

    jaa is goed
    april:
    moe word ik wakker en zie me buik die licht bol is


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Selienna;
    ik knuffel Haru en hou hem dicht tegen me aan
    'het spijt me zo liefje... mama is dom, mama deed gemeen tegen jou terwijl ze een beetje boos was op papa... het spijt me echt lief kereltje van me' zeg ik zacht en leun tegen Hue aan
    Ik merk zijn gevoelens op en hoor zoals zo vaak zijn gedachten
    ik zucht zachtjes en kijk hem aan
    'ik wil hem ook niet kwijt, echt niet... hij is er, en verdient een leven met zijn ouders... En ondanks dat ik nu geen kinderen had gewild, ben ik blij met Haru...' zeg ik zachtjes

    Cecile
    ik slaap nog zacht en heb mijn arm om haar heen geslagen


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Haru;
    Ik glimlach vrolijk naar mama.
    Ik kir en brabbel wat en maak grijphandjes naar haar.

    Hue;
    Ik zet Haru voor Selienna neer en glimlacht zacht.
    Ik kijk even verbaasd naar Selienna maar snap meteen al wat ze heeft gedaan.
    Ik slaak even een zucht en druk een kus op haar kruin.
    'Dat is alles wat ik wilde horen liefje...'

    april"
    slikend kijk ik naar me buik en tril licht. nee dit mag niet


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    selienna;
    ik speel een beetje met Haru en kus hem liefop zijn kruin
    'sorry Hue, ik ben met je gedachten verbonden via de seal dat je zicht je leven lang blijft...' zeg ik zacht
    'ik hoor de hele tijd alles wat je denkt, maar ik negeer het meestal' zeg ikzacth
    ik twijfel heel erg, maar na de woorden die uit zijn mond stromen, geef ik hem toch een bijna niet te voelen kusje op zijn lippen

    Cecile;
    ik word langzaam wakker en kuijk har an
    'wat is er?' vraag ik met een hese ochtendstem


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Haru;
    Ik krijs vrolijk en glimlach schattig naar mama.
    Ik laat een luide gaap, stop mijn duim in mijn mond en sabbel er lief op.

    Hue;
    'Dat verklaart een hoop' zucht ik en kijk haar met een zwakke glimlach aan.
    Ik kijk even verbaasd als haar lippen zacht de mijne raken.
    Ik zou het bijna niet als een kus kunnen beschrijven, maar toch is het zo.
    Omdat ik niet tevreden ben met het zachte kusje, geef ik haar zelf een kus en glimlach lief naar haar.

    Selienna;
    Ik glimlach tevreden om zijn initiatief en kijk naar Haru
    'wil onze kleine man even lekker slapen?' zeg ik zacht en leg hem in een slaap houding neer als ik hem zachtjes begin te wiegen
    Ik kijk naar Hue en druk glimlachend mijn lippen stevig en liefdevol op die van hem terwijl mijn armen Haru rustig heen en weer wiegen op het juiste tempo


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin