• Wat draag jij het liefste als het draaid om kleding en schoenen ? Ik zelf draag kwa kleding graag skinny jeans, truitjes met zo open vestje er op, nikes ( voor die combinatie moet je is kijken op mijn weblog dan snap je mijn stel wel www.sammyxjoe.web-log.nl) verder draag ik ook graag op zijn tijd een jurkje,laarzen, pumps, en niet te vergeten mijn fake uggs oftwel mijn fuggs ik heb zelf geen idee hoe ik deze kleding styl moet maar men zegt dat dit street-style heet dus ik sluit me daarbij aan. Wat is jullie styl ?


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    http://sammyxjoe.web-log.nl/photos/uncategorized/2008/10/12/combinatie_met_nike_bambi_force_2.jpg
    Like it <3
    u style is graaf ^-^

    ik heb gewoon mijn eigen stylee


    Gilles (ll)

    ligt aan mijn bui, en wat maam op tijd klaar heeft in mijn kledingkast

    Maar vaak loop ik op mijn adidas sneakers, spijkerbroek, en met mijn roze lacoste polo shirt met een zwarte srakke trui of een vest met een trui:P


    My fairytail stinks, does yours?

    Ik draag normale dingen, soms wat alternative.


    -

    Euhm.. Ik draag grg skinny's Met 2 Riemen en een.. veter. oO [Wrm een veter weet ik ook nii.] Of Ik draag dr ook graag een Fel kleurig rokj op aan da ge eigenlijk alleen in de zomer drgt!XD
    Njaa daarop drg ik dan vn Tshirt zonder iets op tt Tshirts me Miky op fs x'} Ook heel veel BandSirts (heb er denk ik 15 fs.XD) Topjes ook wel.. Maar nu ist wa koud Njaa da is dan vn Brr! XD En mun laatste geflipte ding is.. Men zwarte skinny met daarop een mega nurdy Hedj op! XD Gwn zalig! En dan Pullen Njaa veel spetiaal is da nii egt mr kom!^^ Ik schuif ze wel meestal tot men ellebogen; Dan lijk ik zo Men papa en broer achtig; Dii doen da oowk! XD
    Ik drg massaal veel kettingen nzoo; Men ma zegt da ik bijna zo'n kettingsleurder wordt als Bill!Ö, Oorbellen; Dat is een heel ander verhaal!XD Ik drg er veel maar 1 of 2 verschillende fs; Vrg me nii wrm want ik weet 't nii en dan ebde ng armbanden.XD Ik drg da nii mr dan weer wel.oO Ik draag weer een paar veters; 2verschillende!XD en rekkertjes en plastieke bandjes fs.XD
    En dan men sgoenen^^; Ik drg All Stars, mini hakjes en "hoge" haken (5cm fs.XD) Das tg de laatste tijd éé of soms ng hele oude nikes..
    Njaa heb dan ook ng vanalles in men haar en Nagellak; de gekste dingen Nzoo.XD
    Njaa ook altijd make-up.XD
    Wa soort styl ik heb weet ik nii egt..oO Ik denk mss iets vn Emo/Scene mss.. Mr 't grappige is wel da iedereen da wilt zijn en dr alles vr doet nzoo en ik ben dr zo onbewust mee begonne!XD
    Help ik ben raar! Mr wa zou ik eigenlijk nu zijn? Mss hoor ik wel nergens.XD Of tg ik weet 't; In het JasmienHokj fs.XD


    If music be the food of love, play on!

    Mezelf.

    Anders dan de rest.


    Vampire Heart.

    ik heb geen idee. iig anders dan de "normale" bevolking fso.
    de ene dag word er weer gothic naar me harses gesmeten, de andere dag ben ik een emo, & dan weer een alto, en aan et eind van de week ben ik een sletje. geen idee hoe al die mensen derbij komen maar owkee, et zal wel.


    ~ If i fall i will rise back up and relive my glory ~

    k draag van alles en nog what:P
    maar wat k erg vaak ana heb s :
    -een echte donkere skinny
    -een strak hempje of topje met d'collete:P
    -pumps,of lange zwarte laarzen met hak of me bont laarze.:d
    -altijd paar armbanden om,meestal wel oorbelle en altijd een ketting.
    -een riem ALTIJD!!
    -en soms een ketting aan me broek hange;)

    maar k draag van alles en nog wht.
    wat hier bove staat s gwn een voorbeeld van what k soms/meestal draag;):p