• Toestemming van: Sinclair

    Quizwedstrijd - by Nikolajevna


    Wat?
    Een lekker ouderwetse quizwedstrijd ^^ Categorieën, thema's, uitdagingen, alles komt aan bod ^^

    Mag ik meer details?
    Dat mag je. ;]
    - Mijn doel is tien rondes.
    - Minimaal vijftien, maximaal twintig deelnemers.
    - Ik zoek geen extra juryleden.
    - Geen afvallers (puntensysteem).
    - Je hebt elke keer tien dagen om je quiz in te leveren.
    - Ik waarschuw twee dagen van te voren.
    - Op z'n laatst één dag van te voren uitstel aanvragen, maximum van vijf dagen.
    - Te laat ingeleverd; je ligt er niet meteen uit:
          Je krijgt dan per dag dat je te laat inlevert, een half punt aftrek. Je kunt maximaal vijf dagen te laat inleveren.
    - Prijzen: Dat wordt een verrassing. ^^


    Waar let je op?
    Vanalles, maar er zijn wel een aantal basisdingetjes:
    - Uiterlijk van je quiz (template).
    - Het gebruik van algemeen beschaafd Nederlands.
    - Voldoende vragen met voldoende antwoorden. (Wordt per opdracht aangegeven hoeveel.)
    - Voldoende uitkomsten. (Wordt per opdracht aangegeven hoeveel.)
    - Heb je je goed aan de opdracht gehouden.
    - Originaliteit en creativiteit.


    Jury:
    - Sofie / Nikolajevna

    Deelnemers:
    1. Esmée / doluv2luv
    8,5
    1 - 2
    4. Dirkje / Parachutes
    7,2
    1 - 2
    5. Belle / Horizons
    8,0
    1 - 2
    8. Erica / Scandal
    8,3
    1 - 2
    10. Mara / WearyEyed
    7,5
    1 - 2
    11. Eva / supereva
    7,0
    1 - 2
    13. Marij / imlove
    8,7
    1 - 2
    15. Lotte / Memoria
    7,0
    1 - 2
    18. Anouk / Mallory
    6,9
    1 - 2

    INSCHRIJVINGEN GESLOTEN


    Opdracht 3:
    Deze opdracht is in het thema ‘geschiedenis’. Jullie kiezen allemaal een gebeurtenis in de geschiedenis en maken hier een kennisquiz over. Je kunt hiervoor wikipedia raadplegen, of gewoon google, of (als je dat vak nog hebt) je pakt je geschiedenisboek.
    Geef hier aan welke gebeurtenis je kiest. Wie het eerst komt, die het eerst maalt.
    Bij deze opdracht is het de kunst om de quizmaker iets te leren of hem/haar te testen op zijn/haar kennis.

    Note: Aangezien ik weet dat ik het zelf druk ga hebben en het anders grote kans is dat jullie bijna tegelijk inleveren met dat ik de vorige opdracht na heb gekeken, krijgen jullie langer de tijd.

    - Mara: De opkomst van het Christendom bij de Romeinen.

    Minimum aantal vragen: 17 met maximaal 5 gesloten vragen.
    Minimum aantal uitkomsten: 3.
    Je levert deze quiz in via een PB met als titel: Naam Deelnemer – Opdracht 3. Graag een link in het PB.


    Deadline: 23-12-2012 23.59u.


    Overige zaken:
    - Ik spreek jullie liever aan op voornaam, dus geef meteen even aan hoe je heet, als je je inschrijft.
    - Story met opdrachten en beoordelingen.
    - Kraak elkaars werk aub niet af.
    - Vragen? Wees niet bang om ze te stellen!
    - Vergeet niet door te geven als je je username verandert!
    - Veel plezier en succes!

    [ bericht aangepast op 9 dec 2012 - 20:44 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik zal me helaas uit moeten schrijven. Ik heb nog niets, letterlijk. Het is druk geweest, ik ben hartstikke ziek en het gaat gewoon niet meer lukken. Wat ik echt heel jammer vind, want ik had graag de gehele wedstrijd meegemaakt >.<


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Het spijt me heel erg, maar ik heb nog maar twee vragen en geen inspiratie meer. Daarnaast veel te veel verplichtingen van school. Ik had me liever niet uit willen schrijven, maar ik wil jullie ook niet langer op me laten wachten.. Ik vind het heel jammer en nogmaals sorry.


    You are beautiful, you are love.

    Yoda schreef:
    Ik zal me helaas uit moeten schrijven. Ik heb nog niets, letterlijk. Het is druk geweest, ik ben hartstikke ziek en het gaat gewoon niet meer lukken. Wat ik echt heel jammer vind, want ik had graag de gehele wedstrijd meegemaakt >.<


    Warpaint schreef:
    Het spijt me heel erg, maar ik heb nog maar twee vragen en geen inspiratie meer. Daarnaast veel te veel verplichtingen van school. Ik had me liever niet uit willen schrijven, maar ik wil jullie ook niet langer op me laten wachten.. Ik vind het heel jammer en nogmaals sorry.

    Jammer, maar helaas. Veel succes dan nog met alles en beterschap!


    Deep inside, I've never felt alive

    Allerliefste Sofie.
    Zou ik nu nog kunnen switchen van verhaal? Ik dacht dat ik inspiratie zou vinden voor Better Days, maar het lukt echt niet. Dus als het nog van je mag, zou ik graag willen veranderen naar [url=http://www.quizlet.nl/stories/45319/born-to-serve-fairy-tale/[/url]Born to Serve[/url]


    En niet gewoon cool. Ook niet super cool. Maar dan wel Mega Super Cool!

    De mijne kun je waarschijnlijk morgen verwachten. Ik heb vanalles voorbereid, maar ik heb geen tijd om het uit te voeren. Ik ben zo meteen trainen op verplaatsing en ik ben niet voor 00.30 thuis normaal. Dus sorry bij voorbaat, maar alles valt qua tijd echt superslecht.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    WearyEyed schreef:
    Allerliefste Sofie.
    Zou ik nu nog kunnen switchen van verhaal? Ik dacht dat ik inspiratie zou vinden voor Better Days, maar het lukt echt niet. Dus als het nog van je mag, zou ik graag willen veranderen naar [url=http://www.quizlet.nl/stories/45319/born-to-serve-fairy-tale/[/url]Born to Serve[/url]

    Is goed hoor ^^

    Scandal schreef:
    De mijne kun je waarschijnlijk morgen verwachten. Ik heb vanalles voorbereid, maar ik heb geen tijd om het uit te voeren. Ik ben zo meteen trainen op verplaatsing en ik ben niet voor 00.30 thuis normaal. Dus sorry bij voorbaat, maar alles valt qua tijd echt superslecht.

    Het spijt me, maar je krijgt dan waarschijnlijk wel een half punt aftrek. Ik kan namelijk mensen wel uitstel blijven geven, maar dit vind ik toch wel half/half een reden om nóg meer uitstel te krijgen...
    Sorry.


    Deep inside, I've never felt alive

    Nikolajevna schreef:
    (...)
    Is goed hoor ^^


    Yay, dankjewel!


    En niet gewoon cool. Ook niet super cool. Maar dan wel Mega Super Cool!

    Nikolajevna schreef:
    (...)
    Het spijt me, maar je krijgt dan waarschijnlijk wel een half punt aftrek. Ik kan namelijk mensen wel uitstel blijven geven, maar dit vind ik toch wel half/half een reden om nóg meer uitstel te krijgen...
    Sorry.

    Oh, maar dat stond in de beschrijving. Dus dat wist ik. Ik wou het maar gewoon vermelden. Ik ben momenteel 1001 dingen aan het doen en ik moet tegen 8u mijn tas nog in orde maken en hopelijk is mijn auto nog niet bevroren...

    Ik ga nu beginnen met maken, maar er is een grote kans dat het niet af geraakt vandaag.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Oh, maar dat stond in de beschrijving. Dus dat wist ik. Ik wou het maar gewoon vermelden. Ik ben momenteel 1001 dingen aan het doen en ik moet tegen 8u mijn tas nog in orde maken en hopelijk is mijn auto nog niet bevroren...

    Ik ga nu beginnen met maken, maar er is een grote kans dat het niet af geraakt vandaag.

    Oh, oké ;] Succes er dan nog mee!


    Deep inside, I've never felt alive

    Nikolajevna schreef:
    (...)
    Je hebt tot en met 6 december de tijd, hè? Jullie hebben dus tot donderdagavond 23.59u. Kleine tip voor de volgende keer: maak eerst projecten af (zoals deze) en doe dan pas iets aan het leren. Dan ben je van die stress af :') Al snap ik dat schoolwerk voor gaat ^^


    Kan niet. Ik heb duidelijke afspraken dat ik eerst HW en LW doe en dan pas dingen als internet en daar wil ik mij aan houden. School gaat duidelijk voor Quizlet, en school heeft boven Q ook prioriteit.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Kidagakash schreef:
    (...)

    Kan niet. Ik heb duidelijke afspraken dat ik eerst HW en LW doe en dan pas dingen als internet en daar wil ik mij aan houden. School gaat duidelijk voor Quizlet, en school heeft boven Q ook prioriteit.

    Dat snap ik hoor ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Mag ik anders mijn quiz al inleveren nu hij halfweg is? :')


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Mag ik anders mijn quiz al inleveren nu hij halfweg is? :')

    Hoe bedoel je?


    Deep inside, I've never felt alive

    Nikolajevna schreef:
    (...)
    Hoe bedoel je?

    Ik heb alleen nog maar uitkomsten. Nog geen vragen ingevuld. Dat moet niet zolang duren aangezien ik ze hier op papier heb staan, maar ik krijg dat op 5 minuten niet meer in mijn quiz. Maar om te laten zien dat ik mijn best doe, wil ik alvast de quiz online zetten...
    Dus nu al inleveren zonder vragen? :')


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Ik heb alleen nog maar uitkomsten. Nog geen vragen ingevuld. Dat moet niet zolang duren aangezien ik ze hier op papier heb staan, maar ik krijg dat op 5 minuten niet meer in mijn quiz. Maar om te laten zien dat ik mijn best doe, wil ik alvast de quiz online zetten...
    Dus nu al inleveren zonder vragen? :')

    Vooruit, voor deze keer ;]
    Zet wel alsjeblieft zo snel mogelijk je vragen online ^^


    Deep inside, I've never felt alive