• De story

    Hey,

    ziet er prima uit en je mag dan ook meteen beginnen ^^ Je hebt een week om een topic te openen. Veel plezier!

    Groetjes, Yoda


    A poet, of all writers, has the best chance for immortality. Others may write from the head, but he writes from the heart, and the heart will always understand him. - Washington Irving

    Regels:
    - Hoe in te leveren: via een pb aan mij
    - De nieuwe opdrachten komen zowel in dit topic als de story.
    - In de story vindt je de beoordelingen.
    - Geen plagiaat
    - Alles schrijven voor de wedstrijd en niet teruggrijpen op een gedicht dat je al een keer gemaakt hebt.
    - Alleen in het Engels of Nederlands dichten.
    - Per ronde krijg je tien dagen tijd.
    - Tot een dag voor de inleverdatum kan je om uitstel vragen en het maximum uitstel is dan drie dagen.
    - Niet inleveren zorgt ervoor dat je eruit wordt geschopt.

    Jury:
    - Hotchner wedstrijdhouder

    Deelnemers:
    2. Oromis 10 | 10 | Uitstel tot 30 December 2012
    3. Jaimes 7 | 7 | +1 Uitstel tot 30 December 2012
    4. Cadaver 9 | 7 |
    6. Yoda 10 | 10 | +1 Uitstel tot 30 December 2012
    7. Junns 9 | 9.5 | Uitstel tot 30 December 2012
    9. doluv2luv 6 | 6.5 |
    10. Madhouse 9 | 7 | +1
    11. Elly4ever 7 | 5.5 | Uitstel tot 30 December 2012
    13. Merrow 5 | 7.5 | +1 Uitstel tot 30 December 2012
    15. Tempesta 9 | 9 |

    Opdrachten:
    Opdracht 1: Inspiration comes from imagination


    Opdracht 2: Words will be words, 'till you bring them to live


    Opdracht 3: Stiles Stilinski


    Opdracht 4: Van oud naar nieuw
    Kerst en Oud en Nieuw komen er weer aan en dat betekent dus ook dat we weer naar die kerstliedjes gaan luisteren, oliebollen zullen eten, vuurwerk kopen en de kerstboom optuigen. Allemaal dingen die je doen denken aan deze tijd van het jaar. En we gaan werken met de kerstliedjes.
    Het is de bedoeling dat jullie een gedicht schrijven naar aanleiding van een toegewezen kerstliedje (druk op je naam in de lijst hieronder voor het nummer) en dat het gedicht hetzelfde gevoel uitstraalt. Verhaallijn zo veel mogelijk hetzelfde als het nummer (als die er is natuurlijk).
    De eisen:
    - Titel van het liedje is de titel van je gedicht
    - Minimaal 4 regels
    Inleverdatum: 27 December 2012, 23:59
    Oromis
    jaimyhoi
    Cadaver
    Yoda
    Junns
    doluv2luv
    Madhouse
    Elly4ever
    Merrow
    Tempesta

    [ bericht aangepast op 27 dec 2012 - 22:38 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Befree schreef:
    o ok mag ik dit gedicht dat ik dan wel speciaal voor deze wedstrijd heb gemaakt dan inleveren op het goede moment?

    Ja natuurlijk


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Merrow schreef:
    (...)

    Thnx (K)

    Betreft het onderwerp, kan ik uit alle drie kiezen of niet? Ik twijfel namelijk het meest tussen liefde en duisternis.. nu mythologie/legendes zal ook niet echt een probleem zijn voor me, dus je deelt me maar ergens in :3

    Al ligt m'n voorkeur momenteel wel het meeste bij duisternis (:

    Ik zet je bij Duisternis neer, want overal is nu weer ongeveer evenveel mensen.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    oke:)dan doen we dat, want deze inspiratie krijg ik niet zo snel meer:)tnx


    If you can dream it, you can do it❤️

    PercyWood schreef:
    (...)
    Ik zet je bij Duisternis neer, want overal is nu weer ongeveer evenveel mensen.


    Bedankt (K)


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Nog een paar vraagjes:
    Op welke punten ga je beoordelen?
    Kunnen we om feedback vragen?
    En wanneer weet je ongeveer de inleverdatum?


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    Nog een paar vraagjes:
    Op welke punten ga je beoordelen?
    Kunnen we om feedback vragen?
    En wanneer weet je ongeveer de inleverdatum?

    - Of je je aan de opdrachten hebt gehouden
    - Ritme
    - Spelfouten en interpunctie

    Ja, natuurlijk kan dat.

    Ik ga morgen er een inleverdatum opzetten, dus vanaf morgen kan je gaan inleveren.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    jeey:Poke wat is interpunctie?xD ben niet zo slim met mijn kader niveautje


    If you can dream it, you can do it❤️

    Befree schreef:
    jeey:Poke wat is interpunctie?xD ben niet zo slim met mijn kader niveautje


    O.o
    Iedere schrijver(ster) zou moeten weten wat interpunctie is en dit eveneens correct moeten kunnen toepassen....

    Interpunctie is het gebruik van leestekens (punten, komma's enzovoort) in een tekst...


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Befree schreef:
    jeey:Poke wat is interpunctie?xD ben niet zo slim met mijn kader niveautje

    Interpunctie is dat je leestekens op de goede manier gebruikt, dus komma's en punten en zo goed plaatst.

    Nog even een vraagje, hoe wordt dat beoordeeld met die interpunctie? Ik gebruikt dat zelf namelijk meestal niet in mijn gedichten.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    haha oke:Pnaja in mijn topic berichten doe ik nooit echt opletten, maar wanneer ik serieus bezig ben met iest doe ik het wel:P


    If you can dream it, you can do it❤️

    O.o
    Iedere schrijver(ster) zou moeten weten wat interpunctie is en dit eveneens correct moeten kunnen toepassen....

    Interpunctie is het gebruik van leestekens (punten, komma's enzovoort) in een tekst...


    ja nou ik gebruik een makkelijker woord:leestekens:P


    If you can dream it, you can do it❤️

    PercyWood schreef:
    (...)
    - Of je je aan de opdrachten hebt gehouden
    - Ritme
    - Spelfouten en interpunctie

    Ja, natuurlijk kan dat.

    Ik ga morgen er een inleverdatum opzetten, dus vanaf morgen kan je gaan inleveren.


    Wat bedoel je precies met interpunctie. Als in verwacht je ook echt dat alles perfect is of ben je daar los in omdat het toch gedichten zijn en perfecte interpunctie niet perse moet?

    [ bericht aangepast op 5 nov 2012 - 19:12 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    Befree schreef:
    O.o
    Iedere schrijver(ster) zou moeten weten wat interpunctie is en dit eveneens correct moeten kunnen toepassen....

    Interpunctie is het gebruik van leestekens (punten, komma's enzovoort) in een tekst...
    ja nou ik gebruik een makkelijker woord:leestekens:P


    Leestekens zijn punten, komma's enzovoorts. Het gebruik ervan heet interpunctie :P


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik doe mee, als dat nog mag.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    @ Souvenir ik zet je erbij
    @ Junns ik bedoel ermee dat ik ga opletten of er niet ergens leestekens staan waar ze niet moeten staan. Het zal geen groot onderdeel zijn, maar het is wel belangrijk.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis