• De story

    Hey,

    ziet er prima uit en je mag dan ook meteen beginnen ^^ Je hebt een week om een topic te openen. Veel plezier!

    Groetjes, Yoda


    A poet, of all writers, has the best chance for immortality. Others may write from the head, but he writes from the heart, and the heart will always understand him. - Washington Irving

    Regels:
    - Hoe in te leveren: via een pb aan mij
    - De nieuwe opdrachten komen zowel in dit topic als de story.
    - In de story vindt je de beoordelingen.
    - Geen plagiaat
    - Alles schrijven voor de wedstrijd en niet teruggrijpen op een gedicht dat je al een keer gemaakt hebt.
    - Alleen in het Engels of Nederlands dichten.
    - Per ronde krijg je tien dagen tijd.
    - Tot een dag voor de inleverdatum kan je om uitstel vragen en het maximum uitstel is dan drie dagen.
    - Niet inleveren zorgt ervoor dat je eruit wordt geschopt.

    Jury:
    - Hotchner wedstrijdhouder

    Deelnemers:
    2. Oromis 10 | 10 | Uitstel tot 30 December 2012
    3. Jaimes 7 | 7 | +1 Uitstel tot 30 December 2012
    4. Cadaver 9 | 7 |
    6. Yoda 10 | 10 | +1 Uitstel tot 30 December 2012
    7. Junns 9 | 9.5 | Uitstel tot 30 December 2012
    9. doluv2luv 6 | 6.5 |
    10. Madhouse 9 | 7 | +1
    11. Elly4ever 7 | 5.5 | Uitstel tot 30 December 2012
    13. Merrow 5 | 7.5 | +1 Uitstel tot 30 December 2012
    15. Tempesta 9 | 9 |

    Opdrachten:
    Opdracht 1: Inspiration comes from imagination


    Opdracht 2: Words will be words, 'till you bring them to live


    Opdracht 3: Stiles Stilinski


    Opdracht 4: Van oud naar nieuw
    Kerst en Oud en Nieuw komen er weer aan en dat betekent dus ook dat we weer naar die kerstliedjes gaan luisteren, oliebollen zullen eten, vuurwerk kopen en de kerstboom optuigen. Allemaal dingen die je doen denken aan deze tijd van het jaar. En we gaan werken met de kerstliedjes.
    Het is de bedoeling dat jullie een gedicht schrijven naar aanleiding van een toegewezen kerstliedje (druk op je naam in de lijst hieronder voor het nummer) en dat het gedicht hetzelfde gevoel uitstraalt. Verhaallijn zo veel mogelijk hetzelfde als het nummer (als die er is natuurlijk).
    De eisen:
    - Titel van het liedje is de titel van je gedicht
    - Minimaal 4 regels
    Inleverdatum: 27 December 2012, 23:59
    Oromis
    jaimyhoi
    Cadaver
    Yoda
    Junns
    doluv2luv
    Madhouse
    Elly4ever
    Merrow
    Tempesta

    [ bericht aangepast op 27 dec 2012 - 22:38 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ingeleverd! ^.^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    En ik heb ook ingeleverd!!! *O*


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Croix >> Novembre


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Kan ik nog naar liefde? Mijn gedicht is in plaats van Duisternis, Liefde geworden D:


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    Kan ik nog naar liefde? Mijn gedicht is in plaats van Duisternis, Liefde geworden D:

    Eh... Tuurlijk


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    PercyWood schreef:
    (...)
    Eh... Tuurlijk

    Danku! *O*
    Het was wel mijn bedoeling om Duisternis als thema te gebruiken, maar mijn hoofd zei nee en schreef dit neer (cat)

    Hier is dan mijn gedicht:

    [ bericht aangepast op 13 nov 2012 - 21:57 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)

    Pb smartass x'D
    Ik ga hem zo niet accepteren *steekt haar tong uit* Ja, ik voel me nu heel volwassen :3


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik heb geen antwoord gehad op mijn pb die ik je gestuurd heb dus vraag ik me af of die soms ergens verzeild is geraakt?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    PercyWood schreef:
    (...)
    Pb smartass x'D
    Ik ga hem zo niet accepteren *steekt haar tong uit* Ja, ik voel me nu heel volwassen :3

    Oh shit, klopt D:
    -heel stiekem wil ik gewoon dat iemand het leest en er wat over zegt-

    [ bericht aangepast op 13 nov 2012 - 22:04 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    jaimyhoi schreef:
    Ik heb geen antwoord gehad op mijn pb die ik je gestuurd heb dus vraag ik me af of die soms ergens verzeild is geraakt?

    Ik zat hier echt van 'pb? Welke pb?'. Maar ze komen in de story, alleen pas als iedereen heeft ingeleverd.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Oké, dit is misschien ene domme vraag, maar wat is de bedoeling bij het onderwerp mythologie/legendes ongeveer?


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Novembre schreef:
    Oké, dit is misschien ene domme vraag, maar wat is de bedoeling bij het onderwerp mythologie/legendes ongeveer?

    Een gedicht rond dat thema... Dus de mythologie van bijvoorbeeld de Grieken, maar de Noren kunnen ook. Verder reken ik het bovennatuurlijke zoals draken, vampieren etc. ook goed.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    PercyWood schreef:
    (...)
    Een gedicht rond dat thema... Dus de mythologie van bijvoorbeeld de Grieken, maar de Noren kunnen ook. Verder reken ik het bovennatuurlijke zoals draken, vampieren etc. ook goed.

    En dan de mythologie in het algemeen of mag één bepaalde mythe ook?


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Ik heb maar wat verzonnen rond dat thema ^.^ x


    You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.

    En toen kwam ik er achter dat de inlverdatum morgen is.. Oké, er volgt nog wel een gedicht :/


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.