• Weten jullie een leuke kleine hondenras? En dan bedoel ik geen kleine ratten zoals chihuahua's enzo. Ik wil echt een kleine, brede hond.
    Ik heb namelijk 2 boerboels gehad en de 2e hebben we een paar maanden terug laten inslapen...
    Mijn vader heeft gezegt dat hij geen hond meer wilt, maar als we een kleine nemen kan ik die nog uitlaten en verzorgen. Want een boerboel kon ik niet uitlaten.
    Note, boerboel:


    Dit ben ik niet en die hond is ook geen uitzondering. Ze zijn gewoon zo groot en breed.
    Dusja, ik heb geen zin in een klein dun hondje (:


    I live for the applause, you will die for it.

    Blanes schreef:
    Wij hebben twee Friese Stabij-honden, echt geweldig leuke honden! Enorm trouw en lief en best waaks (:

    Die zijn leuk he?
    Wij hebben er 1tje


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik heb 2 Franse Bulldogs, die zijn niet heel groot maar ze zijn wel supersterk en kunnen echt wel tegen een stootje.



    Mijn boeletje :D


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Stonehenge schreef:
    (...)
    Die zijn leuk he?
    Wij hebben er 1tje
    Wij hebben er dus twee. Eentje van vijf die eigenlijk een nepperd is. Het is een kruising met een andere hond, maar we weten niet wat. Hij is ook te klein en heeft krulletjes.
    Onze andere is net twee en is wel echt. Ik houd echt van ze (:


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik heb een kruising van een maltezer en een west highland terriër. Ik vind het echt een super lief hondje. Niet heel klein, precies een handig formaat ;p

    Ik heb een kruising van een shi-tzu en een tibetaanse terriër.


    Maar dat is misschien te klein? Ik zou een stafford ook wel aanraden, mijn zus heeft er 2 gehad en dat waren echte schatjes.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Scheurbek schreef:
    Wij hebben een Sheltie.
    Ze is 7 jaar nu:



    Die wil ik ook!!
    Zie je de hartjes in mijn ogen? (H)____(H)

    Ik moet het doen met een yorks therier (of hoe je het schrijft). Ik heb niet echt iets met kuttelikkers en toen ik mijn hondje kreeg ben ik 2 uur in shock geweest maar je gaat vanzelf van kleine miezerige oma-schoot-hondjes houden, gewoon omdat ze zo vrolijk lief en trouw zijn :')


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Scheurbek schreef:
    Wij hebben een Sheltie.
    Ze is 7 jaar nu:


    Jeetje wat is jouw hondje mooi! (:
    Wij zouden eerst ook een sheltie nemen, maar helaas. Hoewel ik onze Engelse Cocker Spaniel ook geweldig vind (:


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik heb een West Highland White Terrier. Je mag hem zo komen halen als je wilt, met mand en al ^^.
    Nee maar ik denk dat je zo'n terrier niet breed genoeg vindt. :)


    Bad decisions make good stories.

    Ga voor een Stafford Bull Terrier. Zijn stoere honden, lijken erg op de hond op de boerboel, maar zijn klein en "compact". ;D


    ars moriendi

    Ik heb zelf Dwergpinschers (dit zijn trouwens niet mijn honden, maar dan heb je een idee hoe ze er uit zien) en een Jack russel(ook niet mijn hond). Maar ik denk persoonlijk dat dit te klein is voor jou.
    Persoonlijk vind ik een Hush Puppy ook heel erg schattig.(Ik weet de officiele naam niet meer volgens mij 'Baset hound' of zo iets).


    -Beagle
    -Weimarse staande hond


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.




    Dit is mijn hond, Jeppe. Friese Stabij (:

    [ bericht aangepast op 3 nov 2012 - 13:09 ]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Een Engelse Bulldog


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Mijn neef in Amerika heeft een Catahoula....best een speciale hond vind ik.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Het super schattige hondje (Yorkie) van mijn tante:


    Wel een waarschuwing, hij heeft veel verzorging nodig. Van nature is het een langharig ras, maar als je hem kort knipt is 'ie veel leuker c:


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    wow die hond is groot :O
    neem een teckel :)


    Nutteloosheid is nutteloos.