• Ik ga voor mijn 18de verjaardag een groot feest geven, en daarbij hoort natuurlijk een mooi kleedje..
    Ik heb er eentje gevonden op de site Lulu's, maar nu wil ik even jullie meningen, want ik ben ééécht aan het twijfelen :s

    http://www.lulus.com/products/lucy-love-dominique-coral-pink-shift-dress/53115.html

    Laten jullie even jullie mening na? Thanks xx


    Life begins at the end of your comfort zone

    Site loopt vast bij mij, dus je moet even wachten op een antwoord. MIsschien kan je beter alleen de link of de img van het jurkje zelf hier neer zetten? Laad een stuk sneller.


    Your make-up is terrible

    Ik vind hem heel schattig! :D
    Je wordt maar 1x 18 dus ik zou het zeker doen! Maar je moet er zelf ook achter staan he!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik vind de kleur afschuwelijk en het jurkje nogal kort. Maar de vorm zelf vind ik wel mooi.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2012 - 15:57 ]


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Het lijkt een beetje kort, dus ik zou er wel een panty ofzo onder dragen. Plus je ziet de bh van die dame er door, dus moet je ook nog wat er onder dragen. Verder issie wel schattig. xd


    You are beautiful, you are love.

    Assassin schreef:
    Site loopt vast bij mij, dus je moet even wachten op een antwoord. MIsschien kan je beter alleen de link of de img van het jurkje zelf hier neer zetten? Laad een stuk sneller.

    Lukt niet, kan de foto niet opslaan door zo copyright dingens..


    Life begins at the end of your comfort zone

    Ik vind hem niet zo mooi...


    Your make-up is terrible

    Omnivium schreef:
    Het lijkt een beetje kort, dus ik zou er wel een panty ofzo onder dragen. Plus je ziet de bh van die dame er door, dus moet je ook nog wat er onder dragen. Verder issie wel schattig. xd

    Ja dat is dus de reden waarom ik twijfel...


    Life begins at the end of your comfort zone

    Ik vind dat het dat superslanke model al vet breed maakt en zou zelf nooit zoiets aanschaffen.
    Daarnaast is het wel echt heel duur, dus ik zou het zonde vinden om voor iets wat geen mooie pasvorm lijkt te hebben en waarbij je alles kunt zien (BH dan) zoveel geld uit te geven. Koop dan iets waar je meteen iets van hebt 'ja, dat wil ik en moet ik hebben'.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2012 - 15:59 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Zelf zou ik het niet kopen, maar als jij er gelukkig van wordt, why not?


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    neverdoubt schreef:
    (...)
    Ja dat is dus de reden waarom ik twijfel...


    Zijn er geen andere leuke op de site? Deze bijvoorbeeld? (: Wel duur allemaal.


    You are beautiful, you are love.

    Yoda schreef:
    Ik vind dat het dat superslanke model al vet breed maakt en zou zelf nooit zoiets aanschaffen.
    Daarnaast is het wel echt heel duur, dus ik zou het zonde vinden om voor iets wat geen mooie pasvorm lijkt te hebben en waarbij je alles kunt zien (BH dan) zoveel geld uit te geven. Koop dan iets waar je meteen iets van hebt 'ja, dat wil ik en moet ik hebben'.

    Ja 'ksnap wa je bedoelt, en ergens is het ook wel waar hoor, maar ik ben daar gewoon zo slecht in, in dingen weigeren, hihi


    Life begins at the end of your comfort zone

    Omnivium schreef:
    (...)

    Zijn er geen andere leuke op de site? Deze bijvoorbeeld? (: Wel duur allemaal.

    Ja ze zijn echt wel duur, maar het kleedje vind ik wel tof!


    Life begins at the end of your comfort zone

    Ik vind 'm schattig, maar wel echt wat voor in de lente/zomer. Daarbij is hij nogal onpraktisch doordat hij inderdaad erg doorschijnt.


    i put the fun in funeral

    Ik vind hem niet zo mooi, want het is een beetje ''vormloos'' naar mijn mening en ik vind de kleur ook niet zo geweldig

    Maar als je toch best veel te besteden hebt aan jurkjes en je wilt een leuke, kijk hier dan eens. Er staan hele leuke jurkjes bij al zijn ze dus ook wel een beetje aan de dure kant...


    life is awesome

    Creativity schreef:
    Ik vind hem niet zo mooi, want het is een beetje ''vormloos'' naar mijn mening en ik vind de kleur ook niet zo geweldig

    Maar als je toch best veel te besteden hebt aan jurkjes en je wilt een leuke, kijk hier dan eens. Er staan hele leuke jurkjes bij al zijn ze dus ook wel een beetje aan de dure kant...

    Omg, wa heb je mij nu aangedaan.. supermooie kleedjes op die site! Nu ga ik echt mijn bezigheid hebben, haha!


    Life begins at the end of your comfort zone