• Ik ga voor mijn 18de verjaardag een groot feest geven, en daarbij hoort natuurlijk een mooi kleedje..
    Ik heb er eentje gevonden op de site Lulu's, maar nu wil ik even jullie meningen, want ik ben ééécht aan het twijfelen :s

    http://www.lulus.com/products/lucy-love-dominique-coral-pink-shift-dress/53115.html

    Laten jullie even jullie mening na? Thanks xx


    Life begins at the end of your comfort zone

    Ik vind hem eerlijk gezegd niet zo leuk...


    Not all those who wander are lost.

    Assassin schreef:
    Ik vind hem niet zo mooi...


    26 - 02 - '16

    Assassin schreef:
    Ik vind hem niet zo mooi...


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Het is absoluut niet mijn smaak.
    Maar als jij 'm leuk vindt, waarom niet?

    [ bericht aangepast op 5 nov 2012 - 13:24 ]


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Omnivium schreef:
    (...)

    Zijn er geen andere leuke op de site? Deze bijvoorbeeld? (: Wel duur allemaal.

    ohmygod, die is echt helemaal geweldig! <33


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Heel eerlijk? Ik vind 't eruit zien als een roze, doorschijnende vuilniszak. En het is zo kort dat het onpraktisch is.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Dat is dus totaal niet mijn smaak. Ik vind het dan ook een verschrikkelijk jurkje. Toch moet ik even melden dat je username neverdoubt is en de titel van je topic Dilemma is. Lol :'D Het jurkje dat Omnivium voorstelde vond ik trouwens echt geweldig :3


    From these ashes, I will rise

    Yoda schreef:
    Ik vind dat het dat superslanke model al vet breed maakt en zou zelf nooit zoiets aanschaffen.
    Daarnaast is het wel echt heel duur, dus ik zou het zonde vinden om voor iets wat geen mooie pasvorm lijkt te hebben en waarbij je alles kunt zien (BH dan) zoveel geld uit te geven. Koop dan iets waar je meteen iets van hebt 'ja, dat wil ik en moet ik hebben'.


    comfort in c h a o s

    Nou, als ik jou was zou ik hem niet kopen. Ik vind hem te simpel, hij ziet er eenvoudig uit. Als er nou nog verschillende kleuren waren maar nu is het gewoon roze.


    Physics is awesome

    Nee, ik zou het niet doen. Sowieso vind ik de kleur al echt niets, maar dat is nog gewoon smaak. Maar ik vind de pasvorm en zo ook niet mooi.
    En even off-topic, ik blijf het woord kleedje grappig vinden. Maar dat is niets persoonlijks :').


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Ik vind hem echt su su superschattig, maar niet voor je 18e verjaardag, ik zou 'm gewoon kopen alleen dan voor andere gelegenheden!


    live the life you love

    Ik vind hem wel mooi, de kleur is wat opvallend maar oke, je wordt maar 1x 18.
    Alleen zou ik zelf enorm hard twijfelen aan het model, maargoed, ik heb daar echt het figuur niet voor, ik zou lijken op een olifant, lol.
    Maar als je eerder lang en dun bent is het vast mooi.
    Wat ook zo is; je moet er mee rekening mee houden dat het warm genoeg is, want de charme van dit kleedje is natuurlijk wel de open rug, dus een trui hierover zou zonden zijn. + om het echt perfect te laten uitkomen doe je ook best iets met jaar haar, dat het niet op je rug terecht kan komen, want in praktijk zal je haar los waarschijnlijk niet zo perfect in twee stukken blijven liggen. ;s

    Nuja, dat is precies wel veel commentaar van me, maar je bent duidelijk van plan er wel wat geld aan te geven dus vind ik dat je er zeker van moet zijn dat je het langs alle kanten hebt bekeken, en aangezien je niet de indruk geeft dat je er echt verliefd op bent, zou ik eerder zeggen dat je nog wat verder zoekt.
    je kan er anders meerdere uitzoeken en daar dan nog eens een topic van maken?


    effort never betrays you