• Ik ga voor mijn 18de verjaardag een groot feest geven, en daarbij hoort natuurlijk een mooi kleedje..
    Ik heb er eentje gevonden op de site Lulu's, maar nu wil ik even jullie meningen, want ik ben ééécht aan het twijfelen :s

    http://www.lulus.com/products/lucy-love-dominique-coral-pink-shift-dress/53115.html

    Laten jullie even jullie mening na? Thanks xx


    Life begins at the end of your comfort zone

    neverdoubt schreef:
    (...)
    Omg, wa heb je mij nu aangedaan.. supermooie kleedjes op die site! Nu ga ik echt mijn bezigheid hebben, haha!


    I knooooowww guurll! Ik kan echt uren kijken naar al die dingen op die site, maar het is zo verschrikkelijk duur. ^^


    life is awesome

    tip:
    kijk op www.zalando.nl (:
    sommige dingen zijn echt leuk en betaalbaar

    [ bericht aangepast op 3 nov 2012 - 16:12 ]


    Miep

    Creativity schreef:
    (...)

    I knooooowww guurll! Ik kan echt uren kijken naar al die dingen op die site, maar het is zo verschrikkelijk duur. ^^

    ja zegt da wel! maar goed da ik die site heb, thankssss!


    Life begins at the end of your comfort zone

    neverdoubt schreef:
    (...)
    ja zegt da wel! maar goed da ik die site heb, thankssss!


    No problem, en veel plezier met kijken haha. :Y)


    life is awesome

    Het heeft wel iets maar het is ook nogal kort.


    Save me from myself.

    Assassin schreef:
    Ik vind hem niet zo mooi...


    + als je nu al twijfelt, niet doen. Je bent nu al niet zeker of je het wel wilt, dus wie weet vind je het volgende week al niet meer leuk... ik zou het niet doen.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Adlington schreef:
    Zelf zou ik het niet kopen, maar als jij er gelukkig van wordt, why not?


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Creativity schreef:
    Ik vind hem niet zo mooi, want het is een beetje ''vormloos'' naar mijn mening en ik vind de kleur ook niet zo geweldig

    Maar als je toch best veel te besteden hebt aan jurkjes en je wilt een leuke, kijk hier dan eens. Er staan hele leuke jurkjes bij al zijn ze dus ook wel een beetje aan de dure kant...


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Blegh rose.
    Anyways waarom zoveel geld spenderen aan iets wat je waarschijnlijk maar een paar keer gaat dragen? Ik ben laatst in Duitsland geweest, om preciezer te zijn Kleve, en heb daar een jurkje gekocht die ik doordeweeks draag, voor de Kerst ga gebruiken en met het Kerstgala aan ga trekken.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Het heeft wel iets, maar hij is ook een beetje vormloos. Daarbij moet je je inderdaad goed bedenken dat je je bh er doorheen ziet.
    Ik heb al gezien dat je een andere site hebt gekregen van iemand, dus ik zou zeggen, kijk daar eens op! (: Als je iets leukers ziet, kun je die kopen, zie je niks, kun je nog altijd voor deze roze gaan (;


    Inspiration can hit you any time

    Ik zou het niet kopen als ik jou was. De stof schijnt heel erg door.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Als je je gemakkelijk gaat voelen in dat jurkje en je het figuur er voor hebt zou ik het doen. Maar ik zou mezelf niet heel gemakkelijk voelen in een jurkje dat tot net over je kont komt...


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Sooooooo cute !!!
    hij is echt leuk ! hij is super !!
    :'D


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    Ik vind het persoonlijk niet zo mooi. Je figuur komt niet zo goed uit in zo'n kleedje, daarvoor is het te vormeloos. En persoonlijk vind ik de kleur ook echt niets.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Niet mijn smaak.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?