• Nieuwe topic; http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=144594


    Deze topic is een RPG voor de RPG liefhebbers. Het gaat over anime. Je kiest een personage uit een anime, het maakt niet uit welke. Je mag ook gewoon zelf een personage verzinnen. Daar ben je gewoon vrij in. Je kunt je fantasie laten gaan!
    Er zijn wel een paar regels waar ik wel op let:

    1) Er word niet gescholden of ruzie gemaakt buiten de RPG
    Gebeurt het dat er wel gescholden of ruzie gemaakt word wat niets met de RPG te maken heeft, dan worden de personen weg gehaald uit de RPG
    2) Als er iemand van de personages overlijd, moet het wel met toestemming zijn
    Je kunt niet zomaar iemand doden zonder dat er toestemming is. Gebeurt dit wel, dan word je dat even gemeld en moet je het bericht aanpassen
    3) Je kunt niet boven natuurlijk sterk zijn
    Dat je krachten hebt, oké, dat je goed kan ontwijken, dat kan.. Maar niet met een heftig gevecht zonder kleerscheurtjes eruit komen
    4) 16+ is toegestaan
    Als een personage verkracht word, is dit wel in overleg gegaan met de eigenaar van het slachtoffer
    5) De posts die je plaatst, moeten minimaal 4 regels lang zijn
    Anders lijkt de RPG zo kort :P

    Vul in als je mee wilt doen ^^:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk (mag een plaatje zijn):
    Karakter:
    Magie:
    Familie:
    Rang in de maatschappij (leraar, koning(in), etc.):
    Overige:

    Ik zal je erbij zetten als je je personages hebt opgegeven ^^
    Zeg het aub eventjes als je uit de RPG wilt en als je je naam hebt veranderd.

    Personages: Eigenaar: Rang: (op volgorde van aanmelding)
    Aprillyne Bonita105 rozenprinses
    Hue Chococookiez Misdadiger
    Cecile Aimeka Dokter
    Selienna Aimeka Misdadiger/normale burger
    Aimi Chococookiez leider van shapeshifters
    Shanluke Bonita105 Beschermer
    Yue Bonita105 Stylist bij adel
    Amaury Aimeka Elf, badguy..
    Baily SuperEva studente (laatste jaar)

    Groetjes en veel plezier met de RPG!
    Aimeka

    [ bericht aangepast op 10 nov 2012 - 10:26 ]


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Haha is goed xD
    Uhm 1 uur? Kazekage gebouw met Gaara en Hue?

    \april" 'zzwarte magie van 1300' zeg ik zacht en zie de wond weer open gaan. 'in mijn jaszak zit een flesje met een gouden dop mag ik die' zeg ik zacht


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Ishhgoeeeed :3

    Gaara;
    Ik zit rustig in mijn kantoor een beetje papierwerk te doen

    Cecile;
    Ik pak meteen dat wat ze nodig heeft en geef het bezorgd aan haar
    'waarom moesten ze jou hebben..?'


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    april" mijn ouders" zeg ik zacht en doe een druppel op de wond die gelijk heelt


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Cecile;
    'Hoezo je ouders?' zeg ik een beetje geschokt

    Ben slapen schatjes, ben dood moe xxx(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Hue;
    IK ren op een haastig tempo door de stad heen.
    Hier en daar ontwijk ik de mensen die er lopen, kinderen die er spelen en af en toe ook een hond.
    Als het gebouw in zich komt, versnel ik mijn passen en ga het gebouw in.
    Ik kom hijgend aan in het kantoor.

    Slaap lekker schat (K)(K)(K)

    Gaara;
    Ik kijk op als ik gehijg hoor en wijs grinnikend naar de stoel
    'Ga zitten Hue... Kom eerst maar even op adem, denk er maar aan, ik doe niet zo heel erg moeilijk over tijden, zolang je maar binnen de 10 minuten te laat blijft, is er niets aan de hand... Anders moet je een andere afspraak maken' zeg ik met een kleine glimlach en geef hem wat water

    Mihihihi, slaap lekker xD Ik ga nu lekker :P


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    April: nou ik ben een elf geboren bij mensen zeg ik zacht


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Hue;
    Ik grom even zacht en ga zitten.
    Ik pak het water aan en drink het in één keer leeg.
    'Ik wil ten eerste geen slechte indruk achterlaten, omdat het feit een crimineel te zijn geweest al niet lekker mee loopt.. En ten tweede had je dat wel wat eerder mogen zeggen!' schreeuw ik uit.
    Ik steun op mijn ellebogen en kom rustig op adem.
    'Ik moest ook nog zoeken.. En alles en iedereen ontwijken... Geweldig zo een dag als mensen overal tegenlijk lopen' zucht ik.

    Cecile;
    'dat weet ik, maar... wat heeft die zwarte magie nou met je ouders te maken?' vraag ik zacht en verbaast

    Gaara
    'De eerste indruk heb ik al van je gehad.... Hoe je voor je vriendin zorgt, en je zoontje... Maar ik vind het wel fijn dat je je best doet... Maar goed...' zucht ik en kijk naar Hue.
    'Maar... Ik moet je denk ik ook maar waarschuwen wanneer er markt is...' zeg ik onschuldig
    'Goed... Als je uitgehijgt bent, kunnen we gaan, denk ik..' zeg ik en pak nog een beetje water voor mezelf.


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    april: 'mijn vader wou me dood hebben en heeft een heks mij laten vervloeken' zeg ik zach


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Cecile;
    Ik krijg grote ogen en streel haar rug zacht
    'Dat is...Echt...Arghh!' zeg ik maar ik weet niet wat ik anders moet zeggen
    Ik blijf haar rug strelen en leg dan mijn amen om haar heen
    'Heeft die zwarte magie ook invloed op de baby?' vraag ik zacht, een beetje bang voor haar antwoord


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    april: 'nee alleen op mij' zeg ik zacht


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Hue;
    'Dat zou fijn zijn als je dat zegt ja... En was dat mijn eerste indruk? Maar ik heb helemaal niets gedaan?' Vraag ik verbaasd.
    Ik haal even diep adem en glimlacht een beetje.
    'Oke het gaat wel weer' zeg ik.