• Nieuwe topic; http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=144594


    Deze topic is een RPG voor de RPG liefhebbers. Het gaat over anime. Je kiest een personage uit een anime, het maakt niet uit welke. Je mag ook gewoon zelf een personage verzinnen. Daar ben je gewoon vrij in. Je kunt je fantasie laten gaan!
    Er zijn wel een paar regels waar ik wel op let:

    1) Er word niet gescholden of ruzie gemaakt buiten de RPG
    Gebeurt het dat er wel gescholden of ruzie gemaakt word wat niets met de RPG te maken heeft, dan worden de personen weg gehaald uit de RPG
    2) Als er iemand van de personages overlijd, moet het wel met toestemming zijn
    Je kunt niet zomaar iemand doden zonder dat er toestemming is. Gebeurt dit wel, dan word je dat even gemeld en moet je het bericht aanpassen
    3) Je kunt niet boven natuurlijk sterk zijn
    Dat je krachten hebt, oké, dat je goed kan ontwijken, dat kan.. Maar niet met een heftig gevecht zonder kleerscheurtjes eruit komen
    4) 16+ is toegestaan
    Als een personage verkracht word, is dit wel in overleg gegaan met de eigenaar van het slachtoffer
    5) De posts die je plaatst, moeten minimaal 4 regels lang zijn
    Anders lijkt de RPG zo kort :P

    Vul in als je mee wilt doen ^^:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk (mag een plaatje zijn):
    Karakter:
    Magie:
    Familie:
    Rang in de maatschappij (leraar, koning(in), etc.):
    Overige:

    Ik zal je erbij zetten als je je personages hebt opgegeven ^^
    Zeg het aub eventjes als je uit de RPG wilt en als je je naam hebt veranderd.

    Personages: Eigenaar: Rang: (op volgorde van aanmelding)
    Aprillyne Bonita105 rozenprinses
    Hue Chococookiez Misdadiger
    Cecile Aimeka Dokter
    Selienna Aimeka Misdadiger/normale burger
    Aimi Chococookiez leider van shapeshifters
    Shanluke Bonita105 Beschermer
    Yue Bonita105 Stylist bij adel
    Amaury Aimeka Elf, badguy..
    Baily SuperEva studente (laatste jaar)

    Groetjes en veel plezier met de RPG!
    Aimeka

    [ bericht aangepast op 10 nov 2012 - 10:26 ]


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Hue;
    Ik zet mijn handen op de grond en zet me af zodat ik weer op mijn handen land.
    Ik stap langzaam op hem af en zie het zand dichterbij komen als ik meer in zijn buurt kom.
    Als ik een schijnbeweging maak, om hem vanaf rechts te raken, schiet ik naar links en haal uit met mijn vuist.
    Ik grom als het vastgepakt word door het zand en geef opnieuw een trap.
    Mijn been word opnieuw vastgegrepen en als ik ook met mijn andere been schop, weet ik het scherpe voorwerp te pakken en trek mezelf los uit het zand.

    Oké schat (K)

    [ bericht aangepast op 8 nov 2012 - 17:47 ]

    Cecile;
    'Love you more'

    Gaara;
    Ik grinnik zachtjes en doe moeite niet te gaan zitten
    Ik gaap zacht en blijf rustig staan in het midden van het veld
    Al zijn aanvallen worden tegen gehouden, ik merk wel dat hij het voorwerp weer pakt
    Een soort tentakel van zand schiet met een hoge snelheid op hem af en ik probeer hem vast te pakken
    Ik grijp net mis en laat het zand langzaam terug komen


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    april": 'niet waar'


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Cecile;
    'O yes i do love' zeg ik grinnikend


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Hue;
    Ik grijns breed als hij mis grijpt met zijn zand, maar vraag me tegelijkertijd wel af hoe hij dat in hemelsnaam bestuurd.
    Maar door mijn zinloze aanvallen weet ik nu wel hoe hij te werk gaat en hoe snel het zand is dat hij bestuurd.
    Als hij het zand opnieuw hard op me af laat gaan, blijf ik gewoon staan.
    Op het laatste moment dat hij me zou raken, ben ik weg en verschijn achter hem.
    Met het scherpe voorwerp in mijn hand, haal ik met al mijn kracht uit naar hem en weet door het zand heen te breken en het in zijn schouder te steken.
    Als het zand om mijn pols komt te zitten, grom ik als het langzaamaan strakker gaat zitten en probeer mezelf los te trekken.

    april" 'no your not' pruil ik


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Gaara;
    Ik vertrouw het al niet als hij zo stil blijft staan en probeer nog een zandkloon te maken
    Jammer genoeg lukt het niet op tijd en voel ik een steek in mijn schouder
    Ik zet direct zijn hand strak in het zand en laat het zijn arm over kruipen.
    Het liefst zou ik, zoals mijn oude gewoontes zijn, het zand zo strak laten worden dat ik zijn arm eraf kan rukken
    Maar zo ben ik niet meer en dan zou ik Selienna achter me aan krijgen.....
    Ik duw hem bij me weg, trek het voorwerp uit mijn schouder en laat het zand in de wond kruipen om het dicht te maken
    Ik hijg iets en draai me om naar Hue
    'H-Heel goed.. Maar lukt het je om me echt uit te schakelen, voor een tijdje dan..' zeg ik en zet me in een koepel van zand vast

    Cecile;
    Ik kus haar pruillip zacht en streel haar wang


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Hue;
    Ik grom even en voel over mijn pols.
    Het had niet veel gescheeld of hij was gebroken geweest.
    Ik kijk hem met vernauwde ogen aan en maak ze groot zodra ik de koepel zie.
    Een tweede grom rolt over mijn lippen heen en slaak een zucht.
    Misschien komt de jaren training nu toch van pas..

    april:"' nouhouuuuuuuuuuuuw' pruil ik


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Gaara;
    Als hij begint aan te vallen en dicht bij de koepel komt, laat ik hele lange, scherpe uitsteeksels eruit vliegen, die het een soort spijkerbal maken.
    Een egel eigenlijk
    Ik grijns als ik hem hoor vloeken en laat sommige op hem af vliegen
    Ik voel wel dat sommige raak zijn, maar andere gaan echt heel ver naast hem
    Ik leg mijn vingers over mijn oog heen en laat mijn oog in zand vorm buiten de koepel verschijnen
    Ik hou hem zo in de gaten en grijns omdat hij mijn oog niet in de gaten heeft

    Cecile;
    Ik grinnik zacht en kus haar wang
    'mooi meisje van me'


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    april: licht bloos ik waarna ik gaap


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    ben slapen, kzal kijken of ik aan de iPod kan komen, maar dan reageer ik alleen hier hoor :P


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Hue;
    Ik grom zachtjes en vloek.
    Hoe moet ik daar in hemelsnaam door heen komen?
    Ik zak door mijn been heen als er eentje in mijn been schiet en leg mijn hand op de wond.
    Hij blijft me verbazen maar hij heeft toch meer nodig dan dat.
    Half genielt op de grond, leg ik mijn handen in elkaar en maak behendig wat signs terwijl ik hem grijnzend aankijk.

    Cecile;
    'Kom, we gaan wel slapen love' zeg ik zacht en lief

    Gaara;
    Ik hou hem in de gaten en laat meerdere lagen zand om de koepel heen komen
    Dat betekend ook dat de stekels langer worden
    Met een kleine grijns voel ik er een paar in zijn handen zitten
    Ik duw hem met de naalden in zijn hand naar achter en trek de naalden dan weer terug
    Een klein beetje zand blijft in de wondjes zitten en ik laat zijn wondjes weer dicht groeien
    Het komt van pas, dat die stukjes van zand zijn, kan ik zo mijn voordeel mee doen.
    Nu wacht ik zijn volgende stap af


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    ben etenxx


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin