• Een nieuwe school, Lingman High School, opent de deuren. Naar verschillende ouders werd een mail gestuurd met daarin de gegevens van de school. En waarom zouden de ouders niet toehappen? De school was steeds perfect voor hun kind. Het lijkt zelfs alsof de school inspeelt op de zwakke plekken van hun kinderen.
    Maandagmorgen, 1 september, worden alle leerlingen op het station van Stockholm verwacht. Vandaar vertrekt een trein naar Lingham Castle en is er geen weg meer terug. Eenmaal op school, ontdekken de leerlingen geleidelijk aan, dat er iets vreemd is aan de school. Waarom heeft ieder een andere mail gekregen?
    Bij de ene stond de school bekend om hun wiskunde lessen en een ander had dan weer een mail gehad, waarin stond dat ze hun opstandige puber zouden temmen. En dan was er nog iets...
    Stilaan ontdekken de leerlingen ook dat ze magische krachten hebben. Van vuur maken tot dingen laten zweven, van onzichtbaar worden tot illusies opwekken... Is het toeval dat ze allemaal een kracht blijken te hebben? Dat ze samen op die school zitten, waar trouwens geen uitweeg meer is...


    Jongenskamer
    Meisjeskamer
    Auditorium
    Story!!!

    Aayliah Leighton Hayes ~bewegingen beïnvloeden Annabeth
    Ariana Rosèmary Greymark ~telepathie Leave
    Feary Roberts ~onzichtbaar worden Huaso
    gwendelina merils ~muziek Sammiestyles
    Jadelynn Dimaros ~natuur beïnvloeden Undercoverx
    Jenna '' Johnny'' Berthelot ~dromen lezen en beïnvloeden Tania
    Kayla Josephina Fray ~aarde Azulchica
    Kate Miller ~mind control mismi
    Mailee ~teleportatie PEPERxNOOT
    Melanie Everett~water jaimyhoi
    Ravenna Charlize Crawford ~ transformeren(raaf) 5HELLEY
    Tuulla Rose Davis ~apporten Sitara



    Bryson Niklaus Griffin ~lucht 5HELLEY
    Chad Marshall ~met dieren praten Huaso
    Chase Marshall ~supergeheugen Huaso
    Daniël Scagotti ~emoties voelen en manipuleren WillNotLearn
    Eric Saade ~vuur SupahBaby
    Leonardo Julius Amante ~schaduwen manipuleren Annabeth
    Lukas Olaf Baadsgaard Ericsson ~shadowstep LogitG27
    Nick Garcia ~zicht klonen WillNotLearn
    Raoul Andreas Roy Weaver ~telekinese 5HELLEY
    Thomas Rumble ~schild Azulchica



    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Elke personage heeft een andere kracht. 1 kracht kan geen 2 keer voorkomen

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 11:28 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [O daar ben je Perry]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {hahaha
    Wat doeeeee je?}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Faery
    Ik werd weer rood, maar moest er deze keer nog harder om lachen.
    "Ik heb dus echt iets verschrikkelijks meegemaakt zo!" riep ik plots uit, toen ik me iets herinnerde. "Ik heb dus echt een fobie voor spinnen! Ik ben echt bang voor die vieze, kruiperige wezentjes. En ik liep eens in een hooizolder en er viel zo'n monster van het dak naar beneden... recht in mijn shirt." ik rilde even bij de herinnering. "Dat was echt verschrikkelijk." eindigde ik pruilerig.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {Mijn Topicsssss}


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    jaimyhoi schreef:
    [O daar ben je Perry]


    Don't be like the rest of them, darling

    | Mijn topics, alvast. |


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [mijn topics]

    {mooie boem, Jaimy... mooie boem *laatste twee woorden op een beetje een dromerige toon om er wat drama in te steken :P*}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Always drama :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {haha, dûh, wat zouden we zonder zijn? xD}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    (Niet veel, denk ik. Zonder drama, bedoel ik dan.)



    Leonardo Julius Amante || Achttien
    "Ik heb er niets op tegen als je me met 'je' aanspreekt," zei het meisje. "Hoewel het erg beleeft klinkt. Melanie Everett. Aangenaam," vervolgt ze.
    "Insgelijks en ik bepaal denk ik zelf wel zo'n beetje wanneer ik u met 'je' zal aanspreken," zei Leo met een nogal plagerige glimlach. "Leo trouwens," voegde hij dan toe. Hij had er niet echt nood aan om zijn achternaam te vertellen, aangezien hij zich ook niet had voorgesteld als "Leonardo", wat hij trouwens een verschrikkelijke naam vond. Ofwel zeiden mensen aan wie hij zich wel zo voorgesteld had cnstant "DiCaprio" ofwel constant "Da Vinci". Dat laatste vond hij niet zo erg, hij had veel respect voor diens werk. Nee, Leo mocht er dan misschien een beetje zo uit zien, populair was hij totaal niet.


    help

    Melanie Everett
    Zijn woordkeuze is gewoon zo speciaal eigenlijk, en dat zorgt voor kortsluiting in mijn hoofd aangezien zijn uiterlijk er totaal niet bij past. Misschien een vooroordeel, maar zo zie ik het toch. 'Dat is waar, dat mag je zelf bepalen. Ik zei alleen dat ik er niets op tegen heb als je het wel zou doen.' De glimlach op zijn gezicht ziet er plagerig uit. Eigenlijk is alles een beetje in tegenstrijd, zijn woorden met zijn uiterlijk, en zijn woorden met die glimlach. Hoewel die ook wel overeen zouden kunnen komen. 'Aangenaam, Leo, afkorting van Leonardo? Of gewoon Leo?' Het zou zomaar kunnen, dus ik vraag er gewoon naar. Ik wend even mijn blik af van zijn doordringende groene ogen en kijk naar het landschap wat voorbij gaat. Ik heb aan de ene kant wel zin in de nieuwe school, aan de andere kant totaal niet. 'Kom je ergens aan of ergens van terug?' vraag ik hem dan, mijn blik glijdt weer terug naar hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Olaf
    Ik luisterde glimlachend maar aandachtig naar wat ze te vertellen had over haar dramatische ervaring met spinnen. Na wat ze zei dat zo'n beest in haar shirt landde schoot ik in de lach. "Ohhh, alsof het zo gepland was hè?" zei ik lachend. "Zelf heb ik niet iets waar ik echt bang van word, ik hou niet van sommige dingen, maar zou er niet gillend voor wegrennen." zei ik serieus er achteraan. 'Ah.. ja, met deze meid mag deze reis nog wel wat langer duren, al vraag ik me wel af hoe ver we al zijn' ging er door mijn gedachten, en misschien zei ik het ook zachtjes, maar vast niet zo hard dat Faery het kon horen.


    It's high noon.

    Faery
    "Nou, ik ben best bang van redelijk wat dingen. Ik vind het zelf ook best stom, maar ik kan er niet aan doen." En nu maar hopen dat hij niet zou vragen naar een opsomming van mijn angsten, want die waren best belachelijk.
    "En nee, ik zie jou ook niet meteen gillend rennen." grijnsde ik.
    Nog steeds glimlachend boog ik me voorover en gooide het pakje kruimels toch in de vuilnisbak. Ik had geen zin meer om kruimels te scharrelen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leonardo Julius Amante || Achttien
    "Aangenaam, Leo," zei Melanie. "Afkorting van Leonardo of gewoon Leo?" vroeg ze dan. Ze was honderd procent zeker de allereerste die dat vroeg.
    "Afkorting," zei Leo dan, een beetje kortaf zelfs.
    "Kom je ergens aan of ergens van terug?" vroeg Melanie.
    "Als ik niet op de verkeerde trein ben gestapt - degenen die in mijn coupé zitten zouden dan overigens ook verkeerd zitten - ben ik nu op weg naar Lingman High. Ik kom dus daar aan. Het is mijn eerste - en laatste jaar op die school en ik snap niet waarom mijn moeder me er dan nog überhaupt heen stuurt," zei Leo vloeiend. Weliswaar met een accent, maar toch vloeiend aangezien hij de laatste tijd grotendeels Italiaans heeft gesproken.


    help