• Een nieuwe school, Lingman High School, opent de deuren. Naar verschillende ouders werd een mail gestuurd met daarin de gegevens van de school. En waarom zouden de ouders niet toehappen? De school was steeds perfect voor hun kind. Het lijkt zelfs alsof de school inspeelt op de zwakke plekken van hun kinderen.
    Maandagmorgen, 1 september, worden alle leerlingen op het station van Stockholm verwacht. Vandaar vertrekt een trein naar Lingham Castle en is er geen weg meer terug. Eenmaal op school, ontdekken de leerlingen geleidelijk aan, dat er iets vreemd is aan de school. Waarom heeft ieder een andere mail gekregen?
    Bij de ene stond de school bekend om hun wiskunde lessen en een ander had dan weer een mail gehad, waarin stond dat ze hun opstandige puber zouden temmen. En dan was er nog iets...
    Stilaan ontdekken de leerlingen ook dat ze magische krachten hebben. Van vuur maken tot dingen laten zweven, van onzichtbaar worden tot illusies opwekken... Is het toeval dat ze allemaal een kracht blijken te hebben? Dat ze samen op die school zitten, waar trouwens geen uitweeg meer is...


    Jongenskamer
    Meisjeskamer
    Auditorium
    Story!!!

    Aayliah Leighton Hayes ~bewegingen beïnvloeden Annabeth
    Ariana Rosèmary Greymark ~telepathie Leave
    Feary Roberts ~onzichtbaar worden Huaso
    gwendelina merils ~muziek Sammiestyles
    Jadelynn Dimaros ~natuur beïnvloeden Undercoverx
    Jenna '' Johnny'' Berthelot ~dromen lezen en beïnvloeden Tania
    Kayla Josephina Fray ~aarde Azulchica
    Kate Miller ~mind control mismi
    Mailee ~teleportatie PEPERxNOOT
    Melanie Everett~water jaimyhoi
    Ravenna Charlize Crawford ~ transformeren(raaf) 5HELLEY
    Tuulla Rose Davis ~apporten Sitara



    Bryson Niklaus Griffin ~lucht 5HELLEY
    Chad Marshall ~met dieren praten Huaso
    Chase Marshall ~supergeheugen Huaso
    Daniël Scagotti ~emoties voelen en manipuleren WillNotLearn
    Eric Saade ~vuur SupahBaby
    Leonardo Julius Amante ~schaduwen manipuleren Annabeth
    Lukas Olaf Baadsgaard Ericsson ~shadowstep LogitG27
    Nick Garcia ~zicht klonen WillNotLearn
    Raoul Andreas Roy Weaver ~telekinese 5HELLEY
    Thomas Rumble ~schild Azulchica



    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Elke personage heeft een andere kracht. 1 kracht kan geen 2 keer voorkomen

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 11:28 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    (Ik voeg even toe bij Leigh dat ze bang is voor water en dat ze niet kan zwemmen. Ik bedenk morgen wel een reden, als ik tijd heb.)


    help

    Melanie Everett
    Ik trek een wenkbrauw op als hij zowat kortaf praat. Hm, interessant. Waarschijnlijk houdt hij niet van die naam. Hij gaat dus naar dezelfde bestemming als ik.
    'Dan vergezel ik je op je reis, ik ga er ook heen,' deel ik hem dan mee. 'Ik zit alleen in een andere coupé. Hoewel ik nu hier sta.'
    Hij heeft een accent, en dat in combinatie met zijn uiterlijk gok ik.. Italiaans.
    Ik let op details, dat doe ik altijd. Geleerd bij kickboksen. Je tegenstander heeft altijd wel een zwakke plek, en als je even oplet dan vindt je die gemakkelijk.
    'En waarom je laatste jaar? Vindt je het erg om van school te veranderen?'
    Ik kantel mijn hoofd een beetje en kijk hem vragend aan. Zijn groene kijkers zijn echt doordringend. Maar mijn blauwgrijze zijn ook niet mis.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leonardo Julius Amante || Achttien
    "Dan vergezel ik je ook op reis, ik ga er ook heen," zei Melanie. "Ik zit alleen in een andere coupé, hoewel ik nu hier sta." Leo moest lachen om haar woordkeus.
    "Ja, dat zie ik ook wel," zei hij terwijl hij zich losmaakte van de muur.
    "En waarom je laatste jaar? VinDDDDDD je het erg om van school te veranderen," stelde ze alweer een andere vraag.
    "Ik ben achttien. Middelbare school duurt - godzijdank - niet voor eeuwig. Daarna wil ik geneeskunde gaan studeren," informeerde hij haar. Ze keek hem met haar indringende grijsblauwe ogen, haast alsof ze hem probeerde te imponeren. Wel, het werkte niet. Leo was totaal niet het soort jongen dat snel onder de indruk was.
    "En mijn laatste jaar conservatorium afronden," voegde hij toe. Hij speelde al twaalf jaar piano en gitaar omdat hij al vanaf zijn zesde muziekfanaat was, maar toen hij negen was wilde hij toch nog per se muziekschool volgen, iets wat volgens zijn moeder weggesmeten geld was.


    help

    (Binnen tien minuten komen we aan in Brussel. Kga dan op G3 gaan voor internet.)


    help

    |Hey, ik ben best lang niet meer hier geweest, waar kan ik inspringen?|


    Het orakel van Delphi.

    {anders komen Chad en Chase bij je in de coupé?}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    (Jaimster?)


    help

    [Ben er weer! Zitten ze nog in de trein of zijn ze al aan gekomen?]


    Physics is awesome

    {ze zitten nog in de trein}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    (Net als ik trouwens. Okay, droog...)


    help

    [Weet niet of ik morgen kan, drukke dag op school + huiswerk]


    Physics is awesome

    [Sorry Marster! Ik ga nu reageren :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Melanie Everett
    Hij lacht na mijn woorden en ik kijk naar hem. Hij zegt dat hij dat ook wel ziet.
    'Voor het geval er iets mis is met je ogen,' zeg ik onschuldig.
    Hij heeft zich losgemaakt van de muur en geeft dan antwoord op mijn vraag.
    'Geneeskunde, klinkt veelbelovend,' merk ik op terwijl ik hem nog aan kijk.
    Het gesprek voelt apart, het is een gesprek met het gevoel van subtiel aftroeven met woorden. Hij vertelt ook nog dat hij zijn laatste jaar aan het conservatorium moet afmaken en ik knik.
    'Dus geneeskunde en.. Laat me raden. Piano? Viool? Je bent achttien en hebt zeker heel je toekomst al uitgestippeld? Even een jaartje hier dan en jaartje conservatorium en daarna eventjes een studie geneeskunde?'
    Mijn ogen blijven hem gewoon aan kijken. Zijn ogen zijn verdraagbaar, ondanks dat ze zo mooi en imponerend kunnen zijn, hebben ze dat effect niet op me.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Dubbel >.>

    [ bericht aangepast op 5 nov 2012 - 7:49 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Ben vandaag pas rond 6 uur thuis.. En waarschijnlijk pas rond 8 uur online.. Ik moet namelijk oppassen :3.}


    Don't be like the rest of them, darling