• Een nieuwe school, Lingman High School, opent de deuren. Naar verschillende ouders werd een mail gestuurd met daarin de gegevens van de school. En waarom zouden de ouders niet toehappen? De school was steeds perfect voor hun kind. Het lijkt zelfs alsof de school inspeelt op de zwakke plekken van hun kinderen.
    Maandagmorgen, 1 september, worden alle leerlingen op het station van Stockholm verwacht. Vandaar vertrekt een trein naar Lingham Castle en is er geen weg meer terug. Eenmaal op school, ontdekken de leerlingen geleidelijk aan, dat er iets vreemd is aan de school. Waarom heeft ieder een andere mail gekregen?
    Bij de ene stond de school bekend om hun wiskunde lessen en een ander had dan weer een mail gehad, waarin stond dat ze hun opstandige puber zouden temmen. En dan was er nog iets...
    Stilaan ontdekken de leerlingen ook dat ze magische krachten hebben. Van vuur maken tot dingen laten zweven, van onzichtbaar worden tot illusies opwekken... Is het toeval dat ze allemaal een kracht blijken te hebben? Dat ze samen op die school zitten, waar trouwens geen uitweeg meer is...


    Jongenskamer
    Meisjeskamer
    Auditorium
    Story!!!

    Aayliah Leighton Hayes ~bewegingen beïnvloeden Annabeth
    Ariana Rosèmary Greymark ~telepathie Leave
    Feary Roberts ~onzichtbaar worden Huaso
    gwendelina merils ~muziek Sammiestyles
    Jadelynn Dimaros ~natuur beïnvloeden Undercoverx
    Jenna '' Johnny'' Berthelot ~dromen lezen en beïnvloeden Tania
    Kayla Josephina Fray ~aarde Azulchica
    Kate Miller ~mind control mismi
    Mailee ~teleportatie PEPERxNOOT
    Melanie Everett~water jaimyhoi
    Ravenna Charlize Crawford ~ transformeren(raaf) 5HELLEY
    Tuulla Rose Davis ~apporten Sitara



    Bryson Niklaus Griffin ~lucht 5HELLEY
    Chad Marshall ~met dieren praten Huaso
    Chase Marshall ~supergeheugen Huaso
    Daniël Scagotti ~emoties voelen en manipuleren WillNotLearn
    Eric Saade ~vuur SupahBaby
    Leonardo Julius Amante ~schaduwen manipuleren Annabeth
    Lukas Olaf Baadsgaard Ericsson ~shadowstep LogitG27
    Nick Garcia ~zicht klonen WillNotLearn
    Raoul Andreas Roy Weaver ~telekinese 5HELLEY
    Thomas Rumble ~schild Azulchica



    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Elke personage heeft een andere kracht. 1 kracht kan geen 2 keer voorkomen

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 11:28 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Chad
    "Zolang hij maar niet gaat klaplopen?" vroeg ik grijnzend. "Hmm, mooie redding, maar ik denk dat we nu alleen nog meer zin hebben om dat van dat kietelen uit te testen."
    "Inderdaad."
    "Misschien."
    "Moest je niet."
    "Zo laten zien hebben."
    "Dat je het echt niet wou."
    "Dan zouden we."
    "Het zou gelaten hebben."
    "Maar nu?"
    "Nu is het des te leuker."
    "Om te gaan experimenteren." eindigde ik en toen begonnen we haar tegelijk te kietelen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Melanie Everett
    Chad zegt dan grijnzend mooie redding en doordat ze telkens omstebeurt een zinsdeel zeggen heb ik te laat door wat ze gaan doen en dan begin ze me beiden te kietelen en ik moet lachen. 'Neee! Stop!' Zeg ik dan. Maar mijn protest klinkt zwak. 'Leo? Hulp?' Vraag ik dan. 'Ach l-laat dat maar z-zitten.' En ik probeer hun handen weg te halen. 'Zo oneerlijk.' En dan pak ik Chase' arm beet en leg hem zo op de grond neer en ga op hem zitten zodat hij niet meer kan kietelen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Chase
    Chad stopte meteen ook met kietelen.
    "Haha, dit vindt ik een te leuk zicht. Ik hou je niet tegen Melanie." grijnsde hij en ik trok mijn wenkbrauwen naar hem op.
    "Pff, ik heb vandaag al helemaal in de plakband gehangen, maar iets zegt me dat dit misschien nog makkelijker is om me uit te wringen." grinnikte ik dan en begin te worstelen om me vrij te krijgen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Melanie Everett
    Chase kietelt me niet meer waarvoor ik dankbaar ben want zo kan ik Chase beter tegen houden. Hij probeert zich los te worstelen wat hem ook lukt. Kickboksen is met trappen en slaan, worstelen kan ik niet. 'Neeeee waarom nou?' Vraag ik dan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Chase
    Ik stond op en stak mijn armen in de lucht.
    "Yeey, zie hier, de overwinnaar." grijnsde ik.
    "Nu voel je je echt de man eh?" zei Chad glimlachend.
    "Natuurlijk." grijnsde ik. "Ik ben altijd de man!"
    Zolang ze maar niet op een idee kwam voor wraak of zo, want ik kon evengoed tegen kietelen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    mismi schreef:
    Kate Mille

    Ik grinnik even. Hij was niet zo'n grote prater. "Ach ja, wij halen ons vliegbrevet in plaats van ons rijbewijs" zeg ik dan schouderophalend. 'Het is lopend, te paard of per vliegtuig gaan". Ik glimlach even.
    "Volgens mij ben jij niet zo'n grote prater he?" vraag ik dan. "Als je vind dat ik je lastig val moet je het gewoon zeggen hoor, dan laat ik je weer met rust".

    Melanie Everett
    Ik sta dan ook op en vernauw mijn ogen. 'Dus je denkt dat je gewonnen hebt?' En voordat hij er iets op kan antwoorden leg ik hem weer op de grond neer plat op zijn rug en sta zelf nog. 'De enige reden dat je "won" is omdat ik je niet ga slaan of schoppen. Je hebt namelijk niet echt bescherming.' En ik kijk hem even aan met een klein grijnsje.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Chad
    Chase ligt op de grond en knippert een paar keer met zijn ogen. Verwonderd kijkt hij naar haar op. En nu nog 1 ding om het helemaal af te maken.
    "Hij heeft ook kietels." fluisterde ik in Melanie haar oor. "Heel veel kietels." grinnikte ik en zette toen een stap achteruit om haar maar te lagen doen. Of ze hem nu gaat kietelen of niet, ik genoot er nu al van. Nu lag hij tenminste eens op de grond.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Melanie Everett
    Ik zie Chase verwondert naar me op kijken. 'Wat is er Chase? Niet gewend dat een meisje tegen je op kan?' En ik grinnik kort. Een grijns verschijnt op mijn gezicht als Chad in mijn oor fluistert dat Chase kietels heeft. Ik ga gauw op Chase zitten voordat hij weg kan en begin dan met kietelen. 'Wraak!'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Chase
    "Ah, nee!" riep ik uit en begon te schaterlachen. Ik lachte zo hard, dat ik me onmogelijk kon verdedigen.
    "Alsjeblieft!" wist ik uit te stoten en keek toen naar Chad op. "Help." piepte ik, maar hij bleef gewoon staan lachen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Melanie Everett
    'Nu is Chase niet meer de man he?' Vraag ik grinnikend en kietel hem nog heel even. Daarna stop ik en ga van hem af en steek mijn hand uit zodat hij zichzelf daar aan overeind kan trekken. 'Ach, ik ben de gemeenste niet. Je hoeft alleen maar gewaarschuwd te zijn. Spot niet zomaar met een meisje.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Chase
    "Pfoe." zuchtte ik en trek me aan haar hand overeind. "Ik zal gewoon onthouden dat ik niet met jou moet spotten." grijnsde ik.
    "Al bedoel ik het nooit spottend, hoor. Alleen speels." grijnsde ik en knipoogde even.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Staat Mel nog in de gang bij Leo of ben je weg?]


    help

    [In de gang (:]

    Melanie Everett
    Hij trekt zich overeind en ik schud met een lachje mijn hoofd als hij zegt dat hij het speels bedoelde. Ik laat zijn hand los en geef hem een duwtje. 'Als je gewoon in eerste instantie me niet zo had laten schrikken zou je niet op de grond geëindigd zijn,' zeg ik simpel en kijk dan naar Leo. 'Sorry, het gesprek wordt ineens wel heel abrupt onderbroken.' En ik kijk even Chad en Chase aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Chad
    "Ja, daar zijn we heel goed in." grijnsde ik. "Maar goed, spreek maar verder..." zei ik en leunde tegen de muur, terwijl ik geïnteresseerd naar hen keek. Chase ging naast me staan en leunde in precies dezelfde houding, waardoor we net een kopie van elkaar leken.


    “To live will be an awfully big adventure.”