• Een nieuwe school, Lingman High School, opent de deuren. Naar verschillende ouders werd een mail gestuurd met daarin de gegevens van de school. En waarom zouden de ouders niet toehappen? De school was steeds perfect voor hun kind. Het lijkt zelfs alsof de school inspeelt op de zwakke plekken van hun kinderen.
    Maandagmorgen, 1 september, worden alle leerlingen op het station van Stockholm verwacht. Vandaar vertrekt een trein naar Lingham Castle en is er geen weg meer terug. Eenmaal op school, ontdekken de leerlingen geleidelijk aan, dat er iets vreemd is aan de school. Waarom heeft ieder een andere mail gekregen?
    Bij de ene stond de school bekend om hun wiskunde lessen en een ander had dan weer een mail gehad, waarin stond dat ze hun opstandige puber zouden temmen. En dan was er nog iets...
    Stilaan ontdekken de leerlingen ook dat ze magische krachten hebben. Van vuur maken tot dingen laten zweven, van onzichtbaar worden tot illusies opwekken... Is het toeval dat ze allemaal een kracht blijken te hebben? Dat ze samen op die school zitten, waar trouwens geen uitweeg meer is...


    Jongenskamer
    Meisjeskamer
    Auditorium
    Story!!!

    Aayliah Leighton Hayes ~bewegingen beïnvloeden Annabeth
    Ariana Rosèmary Greymark ~telepathie Leave
    Feary Roberts ~onzichtbaar worden Huaso
    gwendelina merils ~muziek Sammiestyles
    Jadelynn Dimaros ~natuur beïnvloeden Undercoverx
    Jenna '' Johnny'' Berthelot ~dromen lezen en beïnvloeden Tania
    Kayla Josephina Fray ~aarde Azulchica
    Kate Miller ~mind control mismi
    Mailee ~teleportatie PEPERxNOOT
    Melanie Everett~water jaimyhoi
    Ravenna Charlize Crawford ~ transformeren(raaf) 5HELLEY
    Tuulla Rose Davis ~apporten Sitara



    Bryson Niklaus Griffin ~lucht 5HELLEY
    Chad Marshall ~met dieren praten Huaso
    Chase Marshall ~supergeheugen Huaso
    Daniël Scagotti ~emoties voelen en manipuleren WillNotLearn
    Eric Saade ~vuur SupahBaby
    Leonardo Julius Amante ~schaduwen manipuleren Annabeth
    Lukas Olaf Baadsgaard Ericsson ~shadowstep LogitG27
    Nick Garcia ~zicht klonen WillNotLearn
    Raoul Andreas Roy Weaver ~telekinese 5HELLEY
    Thomas Rumble ~schild Azulchica



    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Elke personage heeft een andere kracht. 1 kracht kan geen 2 keer voorkomen

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 11:28 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Annabeth schreef:
    [Ik heb Leigh?]

    {Is goed, waar is ze ergens?}


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Chase
    "Nou, spring maar op mijn rug dan." grijnsde ik en ging goed voor haar staan.
    "Het is trouwens mijn beurt om iemand te dragen, aangezien ik net ongevraagd op Chad zijn rug ben gesprongen ook."
    "Sinds wanneer ben jij zo eerlijk?" vroeg Chad grijnzend.
    Ik stak gewoon lachend mijn tong naar hem uit.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Melanie Everett
    Ik ben niet zwaar, dat weet ik aangezien ik een goed afgetraind lichaam heb door het kickboksen. Dus ik spring gewoon met gemak op zijn rug en sla mijn armen rond zijn hals. Ik lach als Chad aan Chase vraagt wanneer hij zo eerlijk is.
    'Ik zit eigenlijk niet meer echt in een coupé... Maar mijn tas staat in de coupé waar jullie me als eerste brachten. Dus zie maar waar je heen gaat. Ik vind het toch wel best aangezien ik niet hoef te lopen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {ok, iemand die Chad, Chase en Melanie, die op Chase zijn rug zit wil ontmoeten? :P}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    SupahBaby schreef:
    (...)
    {Is goed, waar is ze ergens?}


    Ze loopt ergens rond in de trein.


    help

    [Gaan ze bijna aankomen?]


    help

    Eric Saade
    Ik besloot wat rond te lopen in de trein en verliet de coupé zonder iets te zeggen. Ik keek even om me heen en begon dan maar gewoon een richting uit te lopen. Ik had niet meteen een idee of ik naar de voorkant of de achterkant van de trein liep. Niet dat het zoveel uitmaakte natuurlijk. Ik lette niet op waar ik liep en opeens botste ik tegen iemand op. Ik moest even diep in en uit ademen om niet kwaad te worden. Na wat gekalmeerd te zijn zei ik: "Het spijt me, ik had je niet zien staan."

    [ bericht aangepast op 6 nov 2012 - 19:00 ]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    [Kan je haar niet tegen het lijf lopen ofzo? Ik ben naar TVD aan het kijken, dus ik ga maar heel langzaam posten en dat is handiger als ik meer inspiratie krijg. :]]


    help

    {Aangepast}


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    [Dankje.]

    Aayliah Leighton Hayes || Zeventien
    Wanneer Rave weggaat, doet Leigh hetzelfde en loopt ze terug naar haar coupé, terwijl ze Hallelujah van Bon Jovi neuriet. Plotseling botste er iemand tegen haar aan.
    "Het spijt me, ik had je niet zien staan," mompelt hij. Hij ademde nogal zwaar, wat Leigh een wenkbrauw deed op trekken.
    "Geen... probleem," zei ze langzaam.

    [Aah, Damon. xd]


    help

    Chad
    "We komen nu aan op school. Wanneer de trein stopt, volgen jullie gewoon het pad naar boven, eenmaal jullie door de grote poort naar binnen zijn gegaan, lopen jullie de zaal rechtover de deur in. Over een uur zal daar verder uitleg volgen." klonk er plots door de trein.
    Ik begon te glimlachen, terwijl ik voelde hoe de trein afremde. Toen zag ik hoe Chase zijn evenwicht verloor. Hij had duidelijk niet verwacht dat de trein nu al zou stoppen. Ik sprong naar voren en op een of andere manier wist ik Melanie op te vangen, terwijl Chase toch nog op de grond viel. Maar die was dat wel gewend.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    We komen dus aan! Mensen die online zijn, kunnen al beginnen uitstappen ;)


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leonardo Julius Amante || Achttien
    Net wanneer Leo verder liep naar de achterkant van de trein, klonk er een stem die zei dat de trein meteen zou stoppen. Leo draaide zich weer om en liep naar zijn coupé, waar hij zijn bagage meenam en de trein uit liep.
    Leo zag een pad naar boven slingeren, dat eindigde aan een grote poort. Hij liep het pad op en liep door de poort, het gebouw binnen. Oké, nog een uur wachten. Geweldig. Hij had liever gewoon een kamer gekregen en daar asociaal willen zitten doen.


    help

    Melanie Everett
    Ineens komt de trein tot stilstand en ik slaak een klein gilletje als Chase valt maar voel dan armen om me heen. Chad heeft me opgevangen. Mijn armen heb ik automatisch om zijn nek geslagen als reflex. 'Dankje,' mompel ik dan. Ik probeer mijn ademhaling rustiger te laten gaan wat me ook gelijk lukt. 'Voortaan weet ik bij wie ik op de rug moet gaan zitten,' zeg ik dan met een lachje.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eric Saade
    Nog voor ik iets kon zeggen hoorde ik door de intercom dat we waren aangekomen. We kregen nog een paar instructies en toen verdween de stem. "Ik moet gaan, mijn koffers zoeken. Het spijt me", zei ik nog eens en liep dan terug naar de coupé waar ik vandaan kwam. Ik nam mijn koffers en rustig zocht ik een uitgang, deze keer zonder tegen iemand op te botsen.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe