• Ik weet dat sommige mensen er anders over denken maar ik ga gewoon mijn mening geven! Sommige mensen vinden het leuk om met een legging naar school of naar werk te gaan , maar dan wel alleen een legging en er niets over , ik wil jullie er gewoon aan doen denken een legging is geen broek!

    Tja, ik vind het ook niet mooi, maar laat ze lekker. Jij hebt er toch geen last van? :')


    You are beautiful, you are love.

    Hum, ligt eraan hoe ze eruit zien en wat voor legging het is... Sommige mensen mogen ze eigenlijk ook niet dragen. :x maarja, als zij dat willen kunnen we er weinig aan doen.


    Your make-up is terrible

    Wel, als diegene dat wil dragen mag het toch gewoon?


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik vind het afschuwelijk, maar laat ze gewoon lekker hun gang gaan. Als zij dat leuk vinden.


    Take risks and conquer your fears.

    Dat denk ik ook altijd als ik 't zie .___.
    Van die meiden met onzettend dikke benen en kont, ziet er niet uit. Daarbij zitten er ook regelmatig cameltoes bij x_x


    i put the fun in funeral

    Ik ben t met je eens, ik bedoel je mag best dragen wat je wilt, maar als je gwn een nogal dikke kont/ benen hebt, staat een legging vaak gwn totaal niet, al helemaal niet met niks erover.
    Ik zag pas zoiets en diegene had ook nog een slipje aan die wat te strak zat waardoor je van die lijnen had. Dan denk ik toch van, had je niet iets aan kunnen doen waardoor je figuur wat beter uitkomt.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ik vind ook dat ze dat mogen dragen maar..... je ziet er gewoon te veel detail door bij sommige mensen en dat is erg onsmakelijk als je zo iemand tegenkomt.....

    Ik vind het ook een beetje raar om te zien. Als je een lange trui-achtig-kleedje aantrekt, vind ik een legging wel oki, want tenslotte draag je die dan om te voorkomen dat iedereen je onderbroek ziet, moest je trui wat omhoog kruipen. Maar een legging is inderdaad niet de vervanging voor een broek.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Insurgent schreef:
    Ik vind het afschuwelijk, maar laat ze gewoon lekker hun gang gaan. Als zij dat leuk vinden.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik vind het er ook niet uit zien, maar als zij er graag zo bij lopen moeten ze dat zelf weten.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Het vuile is dat er soms van die dikkere meisjes zijn die dat doen en je ziet dan echt ieder putje van hun cellulitis erdoor :') Achja, zij maken zich belachelijk. Dus ze doen maar.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik vind dat echt lelijk..

    Assassin schreef:
    Hum, ligt eraan hoe ze eruit zien en wat voor legging het is... Sommige mensen mogen ze eigenlijk ook niet dragen. :x maarja, als zij dat willen kunnen we er weinig aan doen.


    26 - 02 - '16

    Ik vind het inderdaad echt lelijk, maar dat ligt wel aan wat die persoon erboven draagt.
    Als het bijvoorbeeld een kort shirtje is vind ik het ook niet kunnen.
    Als het een lange trui is of een lang shirt, dan kan het nog wel.

    Maar ja, je kan er niets aan doen, zij willen dat en dan mogen ze van mij best voor schud lopen.


    Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty! - Jinx, the Loose Cannon.

    Ik ben er zacht uitgedrukt geen fan van. En please draag alsjeblieft iets boven!!


    Sidera nostra contrahent solem lunamque