• Ik weet dat sommige mensen er anders over denken maar ik ga gewoon mijn mening geven! Sommige mensen vinden het leuk om met een legging naar school of naar werk te gaan , maar dan wel alleen een legging en er niets over , ik wil jullie er gewoon aan doen denken een legging is geen broek!

    In de 1e deed ik het ook, maar nu niet meer, want ik ben niet superslank dus dat zag er bestwel raar uit.
    maar sommige leggings staan best leuk alleen je moet er een figuur voor hebben :)


    Wees jezelf, niet en copycat van en ander

    Ik vind dat ook lelijk. Heel erg lelijk.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Fapsnol schreef:
    Ik vind dat echt lelijk..


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik vind het ook stom !
    net een mayo !
    Alleen met een leren legging en dan met een net over je heupen t-shirtje kan soms nog wel want ik heb een broek in het leer en een legging en op de rits en koop na heb ik geen verschil.
    Maar verder ben ik het 100 % met je eens !


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    Ach ja, er zijn wel meer kledingsstukken waar ik geen fan van ben, ik ga niet eens beginnen ze op te noemen. :/


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Dat doen ze in de Filippijnen ook. Helaas hebben ze 't hier overgenomen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Insurgent schreef:
    Ik vind het afschuwelijk, maar laat ze gewoon lekker hun gang gaan. Als zij dat leuk vinden.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Omnivium schreef:
    Tja, ik vind het ook niet mooi, maar laat ze lekker. Jij hebt er toch geen last van? :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.