• een leerkracht dat een leerling dwingt haar kauwgom in te slikken ni echt normaal!

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 17:16 ]

    Wel vreemd van die leraar, maar je overdrijft wel. Ik slik zo vaak mijn kauwgom door als ik geen prullenbak kan vinden in school. 't Zal vast niet goed zijn, maar zo erg is het ook weer niet hoor.


    i put the fun in funeral

    ... lol wat

    mishandeling? XD

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 15:57 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    Het is een vreemde opmerking van de leraar, maar zo erg is het nou ook weer niet om je kauwgom door te slikken hoor.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Je kunt ook overdrijven.


    (Be)lieve in (you)rself

    Ehh... oke?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Het is een beetje vreemd van je leraar, ja, maar je gaat er echt niet dood van als je kauwgom doorslikt. Mishandeling is ook echt iets heel anders dan dit.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik ben het wel met je eens, maar ik slik zo vaak mijn kauwgom door en ben nog nooit gestikt.


    26 - 02 - '16

    Een vriendin van me slikt wel vaker haar kauwgom in. Ze is alleen nog maar gestikt in haar tandenborstel... bijna toch

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 16:10 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    oke mss ga ik er wat over maaar als leerkracht ... zoiets mag een leerkracht toch niet doen!

    Square schreef:
    Het is een beetje vreemd van je leraar, ja, maar je gaat er echt niet dood van als je kauwgom doorslikt. Mishandeling is ook echt iets heel anders dan dit.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Als je vriendin eten door kan slikken, kan kauwgom toch geen kwaad?
    En op straat kan kauwgom inderdaad lang rond blijven hangen, maar dat het slecht is om door te slikken is een fabeltje.
    Dus eerlijk gezegd zie ik het probleem niet zo...


    I can't even think straight.

    Square schreef:
    Het is een beetje vreemd van je leraar, ja, maar je gaat er echt niet dood van als je kauwgom doorslikt. Mishandeling is ook echt iets heel anders dan dit.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Op zich is het ook geen probleem, maar een leraar hoort je gewoon niet te dwingen om kauwgom in te slikken als daar een prullenbak staat, dat is inderdaad erg absurd.


    Your make-up is terrible

    Echt raar van die leraar , maar om ervoor naar de rector te stappen is ook weer overdreven !


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Ik ben het met je eens hoor. Behalve dan van dat mishandeling. :]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.