• Zoals de titel al zegt:
    Laat hier zien hoe je er op school voor staat. [:

    DU: 8,9
    NE: 7,8
    EN: 8,4
    GS: 6,3
    AK: 6,9
    WISK: 8,9
    SK: 6,3
    BIO: 7,8
    ECO: 8


    Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty! - Jinx, the Loose Cannon.

    Endure schreef:
    (...)

    Met een niveau hoger haal ej echt geen 5en, maar eerder 6en en 7ens hoor :']

    Ja, maar toch. Ik vind het juist prettig om hoge cijfers te halen, als ik een onderwerp saai vind ga ik over het algemeen toch wel iets anders doen. (Ja, dat is een slechte werkhouding en zo, ik weet het.)


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    GIBBEH schreef:
    Ik krijg geen cijfers. D:


    This. Behalve voor toets Typografie, maar ik wist toen niet eens dat ik een toets had. Ik kreeg een 7,2 lol.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Endure schreef:
    (...)

    Ohja, want het is heel fijn om alleen maar 10en te halen. Ugh echt niet, dat betekent dus dat het te makkelijk is en dan zijn de lessen nog saaier :']

    Als jij een hoger niveau dan gymnasium weet... :')


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Engels: 9.7
    Wiskunde: 8.1
    Biologie: 6.7
    Nederlands: 7.6
    Koken: 6.7


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Tot nu toe:

    Filosofie: 7

    That's all :3


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Nederlands: 6,2.
    Engels, op vmbo-t: 7,4.
    Economie: 4,7.
    Duits: 6,1.
    Maatschappijleer: 5,6.
    LO: 7,0.
    Handel en administratie: 4,4.
    Horeca: 6,0.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Treelo schreef:
    (...)
    Als jij een hoger niveau dan gymnasium weet... :')


    Haha uhm, hoogbegaafd iets? :P


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    boekhouden 5.2
    rekenen 7.2
    rekenen 5.2
    engels 56% 75 % is voldoende pas pfff


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Treelo schreef:
    (...)
    Als jij een hoger niveau dan gymnasium weet... :')


    Je zit dan denk wel goed op gym hoor. Een heleboel mensen uit mijn klas (inclusief mijzelf) haalden dat soort cijfers in de onderbouw. Nu we in de bovenbouw zitten, hebben de meesten 7ens en 8en soms ook nog 9ens en af en toe en 10. Dan is het dus niet te makkelijk en ook niet te moeilijk ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Endure schreef:
    (...)

    Met een niveau hoger haal ej echt geen 5en, maar eerder 6en en 7ens hoor :']


    Dan heb ik nog steeds liever een tien dan een 6/7 :'D

    [ bericht aangepast op 6 nov 2012 - 17:14 ]


    Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty! - Jinx, the Loose Cannon.

    Rider schreef:
    (...)

    Je zit dan denk wel goed op gym hoor. Een heleboel mensen uit mijn klas (inclusief mijzelf) haalden dat soort cijfers in de onderbouw. Nu we in de bovenbouw zitten, hebben de meesten 7ens en 8en soms ook nog 9ens en af en toe en 10. Dan is het dus niet te makkelijk en ook niet te moeilijk ^^



    Ooh, ze zit pas in de burgklas (ze is 13 zie ik net), ja, toen haalde ik ook nog hoge cijfers ja :']


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)


    Ooh, ze zit pas in de burgklas (ze is 13 zie ik net), ja, toen haalde ik ook nog hoge cijfers ja :']

    Niet alle dertienjarigen zitten in de brugklas hoor :Y)


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Prentiss schreef:
    (...)
    Niet alle dertienjarigen zitten in de brugklas hoor :Y)


    In groep 8 krijg je nog geen cijfers dus die valt af, dan blijft brugklas over. Tenzij je klas overgeslagen hebt, maarja, brugklas of de 2e is geen verschil. Amper dan. De 3e en de 4e en de 4e en de 5e enzo daarentegen weer wel.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    In groep 8 krijg je nog geen cijfers dus die valt af, dan blijft brugklas over. Tenzij je klas overgeslagen hebt, maarja, brugklas of de 2e is geen verschil. Amper dan. De 3e en de 4e en de 4e en de 5e enzo daarentegen weer wel.

    Ik ben dertien en ik zit in de 3e? :'D


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Prentiss schreef:
    (...)
    Ik ben dertien en ik zit in de 3e? :'D


    wacht even, ik ben 16 en zit in de 5e. Oh wow, dacht dat je altijd later naar de brugklas ging, ahaha. Alsnog, 3e is onderbouw en dat is, bij ons in ieder geval, een ontiegelijk verschil met de bovenbouw. Vooral de 5e was ineens een verrassing.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.