• Zoals de titel al zegt:
    Laat hier zien hoe je er op school voor staat. [:

    DU: 8,9
    NE: 7,8
    EN: 8,4
    GS: 6,3
    AK: 6,9
    WISK: 8,9
    SK: 6,3
    BIO: 7,8
    ECO: 8


    Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty! - Jinx, the Loose Cannon.

    Nederlands: 8
    Engels: 9.2/9.3 ongeveer, weet ik niet precies
    Wiskunde: 4 geloof ik.
    Voor de rest weet ik nog niks.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Ik heb dit jaar voor ieder vak nog maar één cijfer, omdat ik in het examenjaar zit. Daarom post ik mijn schoolexamendossier (tentamens) wel even.
    Nederlands: 7
    Engels: 9,7
    Wiskunde: 7,4
    Frans: 7,2
    Geschiedenis: 7,3
    Aardrijkskunde: 6,8
    Economie: 7,9
    Kunstvak: 7,9
    Gym: V (voldoende)
    Combi (ANW+Maatschappijleer): 7


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    Ik heb dit jaar voor ieder vak nog maar één cijfer, omdat ik in het examenjaar zit. Daarom post ik mijn schoolexamendossier (tentamens) wel even.
    Nederlands: 7
    Engels: 9,7
    Wiskunde: 7,4
    Frans: 7,2
    Geschiedenis: 7,3
    Aardrijkskunde: 6,8
    Economie: 7,9
    Kunstvak: 7,9
    Gym: V (voldoende)
    Combi (ANW+Maatschappijleer): 7


    Da zen toch verrekte mooie cijfers. o,o


    Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty! - Jinx, the Loose Cannon.

    Kokoro schreef:
    (...)

    Da zen toch verrekte mooie cijfers. o,o


    Jaaa, ik ben er ook echt heel blij mee. ^^ En sommigen had ik echt niet verwacht, zoals Economie. Serieus, met gewone toetsen faal ik heel erg in Economie (ik haalde drieën, vieren, etc.), maar bij examentoetsen zevens en achten? In ieder geval beter dan andersom. ;p


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Endure schreef:
    (...)

    wacht even, ik ben 16 en zit in de 5e. Oh wow, dacht dat je altijd later naar de brugklas ging, ahaha. Alsnog, 3e is onderbouw en dat is, bij ons in ieder geval, een ontiegelijk verschil met de bovenbouw. Vooral de 5e was ineens een verrassing.

    Hmm, ik vind dat er nog best een verschil zit tussen de brugklas en de derde bijvoorbeeld. Tussen de brugklas en de tweede scheelt het wel inderdaad weinig. Maar wij hebben nu bijvoorbeeld economie, Duits, scheikunde en Latijn/Spaans en andere vakken schelen ook vaak wel een stuk. Qua moeilijkheid is het inderdaad niet dat je met grote sprongen vooruitgaat.
    En de meeste mensen in mijn jaar zijn inderdaad trouwens een stuk ouder dan ik, ik heb op de basisschool iets overgeslagen en ik ben een vroege leerling, haha. Ik vond het gewoon grappig dat je er vanuit ging dat je geen mensen van dertien in de derde had, terwijl je tegen een van die mensen praatte ^^


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Wiskunde: 4,5
    Aardrijkskunde: 5,7
    M&O: 5

    Best goed als je bedenkt dat ik vorig jaar ben gezakt op deze drie vakken! Wiskunde had ik heel veel domme foutjes gemaakt en bij M&O had ik niet zo goed geleerd, oeps. :')
    Mja. Aardrijkskunde is mijn eerste voldoende sinds een heeeeele lange tijd. Ik ben zeer tevreden! *O*
    Ik zit op de VAVO, vandaar dat ik maar een paar vakken heb. C:


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Endure schreef:
    (...)


    Ooh, ze zit pas in de burgklas (ze is 13 zie ik net), ja, toen haalde ik ook nog hoge cijfers ja :']

    Ik zit in de derde, hoor :'D


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Treelo schreef:
    (...)
    Ik zit in de derde, hoor :'D

    We matchen :'D


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Prentiss schreef:
    (...)
    We matchen :'D

    Dat wisten we toch al :3


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Economie: 7,0
    Engels: 7.1
    Frans: 4,8
    Grieks: 9,6
    Geschiedenis: 8,0
    Lo: 7,5
    Nederlands: 6,7
    Latijn: 5,7 Maar hier komt nog een heel goed cijfer bij. (':
    Wiskunde: 7,0
    Kcv:
    9,0
    Maatschappijleer: 8,5

    Ik zit trouwens in 4VWO.

    [ bericht aangepast op 10 nov 2012 - 11:55 ]


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Ik zit in 4 atheneum haha. :')

    Lbs: 9,0
    Engels: 7,0
    Frans: 7,7
    Anw: 6,4
    Wiskunde: 8,3
    Geschiedenis: 6,7
    Duits: 8,3 (ik heb Frans en Duits in m'n profiel)
    Filosofie: 7,0
    Ckv: G (goed)

    Verder heb ik nog geen cijfers teruggekregen haha

    [ bericht aangepast op 10 nov 2012 - 11:48 ]


    The sun will rise and we will try again.

    Prentiss schreef:
    (...)
    Hmm, ik vind dat er nog best een verschil zit tussen de brugklas en de derde bijvoorbeeld. Tussen de brugklas en de tweede scheelt het wel inderdaad weinig. Maar wij hebben nu bijvoorbeeld economie, Duits, scheikunde en Latijn/Spaans en andere vakken schelen ook vaak wel een stuk. Qua moeilijkheid is het inderdaad niet dat je met grote sprongen vooruitgaat.
    En de meeste mensen in mijn jaar zijn inderdaad trouwens een stuk ouder dan ik, ik heb op de basisschool iets overgeslagen en ik ben een vroege leerling, haha. Ik vond het gewoon grappig dat je er vanuit ging dat je geen mensen van dertien in de derde had, terwijl je tegen een van die mensen praatte ^^


    Komt niet zo vaak voor, bij ons op school in ieder geval niet.
    Qua vakken wisselt het de eerste 4 jaar inderdaad wel, maar daarna merk je het vooral aan de moeilijkheid. Bij ons wel althans, vooral in toetsen en de theorieboeken. Er worden ineens meer moeilijke woorden gebruikt, vragen zijn lastiger en ze verwachten een uitgebreider antwoord etc. etc.
    Ik heb zelfs heel vaak dingen op een toets die we niet konden leren, maar die zouden we dan zo moeten kennen zeg maar. Bij bijvoorbeeld economie, daar moet je ontzettend veel parate kennis hebben (de bij mij dus helaas nogal ontbreekt op dat vlak :p)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Mijn gemiddelde op dit moment met deze vakken:

    Duits: 8,1
    Nederlands: 7,8
    Wiskunde: 3,3
    Aardrijkskunde:8,7
    Maatschappijleer:8,4
    Geschiedenis: 8,1
    Economie: 8,0

    Wiskunde kan ik gelukkig nog herkansen, maar daar ben ik echt vreselijk slecht in. D:

    [ bericht aangepast op 11 nov 2012 - 15:15 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Paintball schreef:
    Mijn gemiddelde op dit moment met deze vakken:

    Duits: 8,1
    Nederlands: 7,8
    Wiskunde: 3,3
    Aardrijkskunde:8,7
    Maatschappijleer:8,4
    Geschiedenis: 8,1
    Economie: 8,0

    Wiskunde kan ik gelukkig nog herkansen, maar daar ben ik echt vreselijk slecht in. D:


    Wauw, kei goed. O-O Behalve wiskunde dan, haha.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Integrale Leerlijn: Voldoende
    Conceptuele Leerlijn: Voldoende.

    Wauw.


    Winter is coming.