• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 5 nov 2012 - 18:51 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam
    Ze houdt me weer niet tegen dus nu is het tijd om haar te laten genieten. Ik begin zachtjes en lieflijk haar borst te masseren terwijl ik heel goed let op haar reactie. Dat is nu wel het voordeel aan dat ze niets kan zien. Dan gaat ze tegen de bobbel aan en mijn adem stokt heel even in mijn keel maar dan zie ik dat ze grijnst. Grijnst ze?! Ze drukt dan haar lippen vurig op die van mij en ik kus haar gewillig terug terwijl ik zachtjes haar borst blijf masseren.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Ik kreunde zacht tegen zijn lippen aan. Hij liet me dingen voelen die ik nooit gevoeld had. Dit had niets te maken met eerdere voorvallen en misschien daarom kon ik het zo makkelijk van elkaar scheiden, denk ik. Dit was plezier en liefde, de rest was verleden tijd.
    Een warm, kriebelig gevoel nestelde zich in mijn maag en liet blosjes van plezier op mijn wangen verschijnen, terwijl ik weer met mijn nagels over zijn borstkas kraste.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Oke, zou ik nu playback time doen, precies het goede moment! (duivel)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    DreamWishes schreef:
    [Oke, zou ik nu playback time doen, precies het goede moment! (duivel)]


    [Faaaaalll :P ga jij maar lekker playbacken hoor :P

    En van mij mag je ^.^ vraag maar aan Femster]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Bew ;P
    Maar nog maar een halfuurtje..]


    Stop acting normal. It gets bored.

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    [Faaaaalll :P ga jij maar lekker playbacken hoor :P

    En van mij mag je ^.^ vraag maar aan Femster]


    [Oke, dat is echt falend.... Autocorrectie.....]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    DreamWishes schreef:
    (...)

    [Oke, dat is echt falend.... Autocorrectie.....]


    [Ga je het doen of niet? :P]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ja, ze gaat nu komen! ;D]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Dan wacht ik nog even met Sam :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal
    Ik zucht en liep wat over de gang en besluit dan even langs Nala en Sam te gaan, gewoon om te kijken hoe het met ze gaat, want ik had gehoord dat Nala zich had gesneden aan een cd, of zoiets? Maat goed. Ik zag de kamer al in zicht lopen en loop langzaam naar binnen naar het gordijn en kijk dan even om het gordijn en wil net mijn mond openen om te vragen hoe het met ze gaat, maar klap al snel mijn mond weer dicht als ik zie wat ze aan het doen zijn. Nu weet ik hoe Sam zich toen straks voelde. Ik wil toch nog iets zeggen, maar besluit dan toch maar niks te zeggen en kijk Sam even aan en draai me dan om en loop de kamer uit, als ik de kamer uitkom durf ik pas weer adem te halen en dan dringt me pas door wat ik zo net gezien heb, Sam en Nala. Maar Nala is pas 14 en ik weer niet wat er zo net ook nog allemaal met haar gebeurd is....


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Haha denkt Naomi nu dat Sam Nala dwingt? :P]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Nee, ze vindt het alleen een beetje onlogisch met haar leeftijd en wat er allemaal gebeurd is met haar..... XD]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Okee, maar ik moet gaan.. Sorry!]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [DoeiDoei!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam
    Ik hoor haar zacht kreunen wat me doet glimlachen en ik ga gewoon zo door en kus haar vurig en blijf haar borst masseren. Ze krast weer met haar nagels over mijn borstkas. En ik bijt zachtjes speels op haar onderlip en lach tegen haar lippen aan terwijl ik haar verder kus. Dan zie ik vanuit mijn ooghoeken ineens Naomi en ze staat daar zwijgend. Ze kijk me aan en loopt dan weg en even vergeet ik Nala terug te zoenen maar zoen haar dan weer gauw voordat ze iets door kan hebben. Hopelijk. Gelijk schieten er allemaal gedachtes aan Naomi door me heen. Fuck. Fuck fuck fuck. Ik heb dit ook bij Naomi gedaan, alleen was Naomi haar shirt uit en Nala's shirt nog aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.