• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 5 nov 2012 - 18:51 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Nala
    Tijdens het zoenen, gingen mijn handen even kort door zijn haren, om daarna terug via zijn hals en schouders naar zijn borstkas en buik af te dwalen. Even ging ik met mijn nagels over zijn huid en streelde dan weer verder.
    Doordat ik niets zag leek het allemaal eigenlijk spannender en was ik bijna verplicht zijn lichaam een soort van opnieuw te leren kennen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Ik ben een jongen, ik heb ook zo mijn behoeftes. En die lijken op te spelen nu Nala zo.. Spannend doet. Ze ziet niets, dus het voelt voor mij aan alsof ze alles opnieuw voelt. Ik sluit mijn ogen even tijdens de kus en moet me in houden om niet te rillen als ze met haar nagels over mijn huid gaat. Als nog houd ik mezelf in. Ik kan me niet laten gaan bij Nala om drie redenen. Ze is pas veertien. Ze is al eens verkracht. Ze ziet niets.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Ik beet zacht op zijn lip en liet mijn handen weer naar zijn schouders glijden. Ik volgde de contouren van zijn schouders, terwijl mijn mond even van de zijne afdwaalde. Mijn lippen bleven in contact met zijn huid, terwijl ik naar zijn nek afdwaalde en daar een kusje drukte. Na een paar kusjes gingen mijn lippen weer zoekend naar boven, tot ze de zijne weer vonden.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Ze maakt het me er niet makkelijker om me in te houden als ze op mijn lip bijt en doorgaat met haar aanrakingen. En bijna heb ik de neiging om haar weg te duwen als ze een paar kusjes in mijn nek drukt. Mijn ogen zijn genietend gesloten en een heel heel zacht kreuntje rolt over mijn lippen en ik hoop gewoon dat ze het niet gehoor heeft. Ze kan gelukkig nu toch niet zien dat ik lichtelijk rood ben. Mijn duimen strelen over haar heupen terwijl ik haar dichter tegen me aan wil trekken terwijl ze al op me zit dus eigenlijk niet zo veel dichterbij kan komen. Ik houd me in.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Hoe gek kan ze hem krijgen? xD}

    Nala
    Doordat ik niets zag, waren mijn andere zintuigen sterker en hoorde ik zijn kreun dus wel degelijk. Ik grijnsde tegen zijn lippen aan, terwijl mijn handen weer over zijn borst en buik gleden. Even kraste ik weer over zijn buik en liet toen mijn vingers langs zijn sixpack glijden.
    Ik wou dat ik nu zijn reactie kon zien, maar ik voelde de spanning duidelijk in de lucht hangen en had net zijn reactie gehoord. Ik kon me zo voorstellen hoe hij zou kijken.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Erg, heel erg gek x)]

    Sam Jason Night
    Ik voel haar grijnzen en weet daarom dat ze het gehoord heeft en ik zoen haar intenser in de hoop dat ze het gewoon op slag vergeet. Haar handen glijden weer over mijn borst en buik en ze krijgt me echt gek van verlangen als ze weer haar nagels over mijn huid laat gaan. Alsof ze weet hoe ze me gek moet krijgen. Ik kijk naar haar en ik voel gewoon hoe ik opgewonden raak en dat is ook in mijn ogen te zien. Maar dat ziet zij natuurlijk niet.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Ik deed even niets, behalve hem even intens terug zoenen.
    Na een tijd begon ik weer over zijn borst te strelen. Mijn mond verlaat de zijne om weer op zoek te gaan naar zijn nek, waar ik opnieuw enkele kusjes drukte en plagend met mijn tong tikte.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Ze lijkt veel speelser en gewaagder te worden nu ze niets ziet. Haar mond gaat dan richting mijn nek en haar handen strelen weer over mijn borst. Ik kreun weer zachtjes als haar tong langs mijn huid gaat. 'Nala,' zeg ik dan gefrustreerd en zachtjes. Ik moet me van mezelf inhouden. Maar ik kan geen kant op met Nala op me, haar handen overal en haar lippen in mijn nek. Ze is zo heerlijk uitdagend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Ik stopte, met mijn lippen vlak bij zijn nek. Mijn warme adem moest nu over zijn huid heen strijken.
    "Ja?" vroeg ik grijnzend en kraste even heel kort met mijn nagels over zijn buik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Ik sluit mijn ogen om dit gevoel te onderdrukken. Dit gevoel van gekte. Haar adem strijkt langs mijn huid en ze krast weer met haar nagels over mijn buik. Maar veel te kort naar mijn mening. 'Je weet precies wat te doen om me gek te krijgen,' antwoord ik dan. En dat vooral omdat ik me in houd om niets bij haar te doen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Ik grijnsde weer en bracht toen mijn hoofd tot ergens vlak bij zijn oor.
    "En vind je dat erg?" fluisterde ik speels. Ik streelde weer over zijn buik en borst en schraapte zacht met mijn tanden over zijn oorlelletje.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam
    Ze brengt haar lippen naar mijn oor en goede god ze is zo sexy als ze zo doet. Ze vraagt speels of ik het erg vind en haar tanden schrapen dan langs mijn oorlel waardoor er een rilling door me heen trekt. 'Ja,' fluister ik verlangend terug. Mijn ene hand glijdt van haar heup naar haar kont en ik laat die daar rusten. Ik wil eerst weten hoe ze zich daarbij voelt. Ik wil niet dat ze terug denkt aan iets van vroeger.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Ik tikte plagend met mijn tong tegen zijn oor. Ik voelde zijn hand naar mijn kont glijden, maar vond het niet erg. Hij mocht. Hij was een uitzondering. Bij hem vond ik het zelfs leuk.
    "Je lijkt het niet zo erg te vinden." fluisterde ik weer speels en drukte mijn lippen toen weer in zijn nek, terwijl mijn handen nog steeds over zijn borstkas gleden.

    [ bericht aangepast op 7 nov 2012 - 16:57 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Ze laat het toe dat mijn hand op haar kont ligt en als vanzelf glijdt mijn andere hand er ook heen en ik knijp er dan even zacht speels in. Ik kreun zelf weer zachtjes omdat ze met haar tong langs mijn oor ging en ze dan uitdagend in mijn oor fluistert dat ik het niet zo erg lijk te vinden. Ik grom heel zachtjes naar haar. Ze lijkt het leuk te vinden om me zo te pesten. En ik vind het inderdaad niet erg maar wel gekmakend, opwindend, en geil.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Ik giechel zacht als hij in mijn kont kneep. Blozend sloeg ik mijn hand voor mijn mond. Sinds wanneer giechel ik?
    Ik verstopte mijn rode kop in zijn hals en grijnsde weer toen ik hem hoorde grommen. Dat was echt een sexy geluid, nog beter dan zijn hese ochtendstem. Opnieuw plantte ik mijn lippen in zijn nek en likte speels over zijn huid.


    “To live will be an awfully big adventure.”