• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af...


    Your make-up is terrible

    Hij wil dus vrijdag met me afspreken.
    Hij heeft een paar dingen laten doorschemeren en ik snap het niet helemaal. D:
    Wat moet ik vrijdag nu gaan doen. :c

    You can Love me, or Hate me,
    I don't give a fuck
    This world is mine to rape
    Fuck it like stupid groupie boards
    Use a magnum extra-large
    But I´d rather do it raw


    *O*

    [ bericht aangepast op 7 nov 2012 - 22:17 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Het was totaal niet leuk wat je vandaag bij mij deed. Je beseft niet dat je met dit gedrag mensen kwetst. Ja en oke ja zag het miss als een grapje maar door dat grapje haalde je mijn verleden weer een stukje naar boven. Maar je kan het niet weten maar ik heb het ook over je andere gedrag. Doe gewoon normaal tegen mij. En zelfde geld voor meeerdere mensen. Ik ben alles nu echt zo zat aan het worden, Mijn emmer zit potvordorie vol op 0,1 procent na miss. Ik wil echt verrot schelden, ben blij met roken want voor mij geeft dat nog wat rust , net als muziek maar dit ga ik niet vol houden als jullie zo door gaan.

    Ik ben blij dat ik me vandaag iets minder verrot voel. Ik ben blij dat jullie me meevroegen naar de Primark en voor zaterdag. Ookal doen jullie het misschien uit beleefdheid omdat ik er bij hang, het doet mij al genoeg dat jullie rekening houden met mij. Thanks. <3


    Your make-up is terrible

    Soms heb ik echt zo'n ontzettende hekel aan jou.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    You will need me when you fall
    And I will need you when I'm wrong
    Tears lead me on
    They let me lead you so far
    Weak or strong, I'll hold your arm

    I already found the devil, he's my best friend
    He taught me how to leave, but I don't wanna end
    I want a pill for every bad thought
    For every time I lost
    Don't think I'm broken, 'cuz I'm not


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    O fuck fuck fuck. :C
    Waarschijnlijk heb ik dezelfde aandoening als mijn moeder en moet ik nu voor altijd pillen slikken. KUTZOOI.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Leave the fuck out of me.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik snap momenteel echt geen hol van je.
    Natuurlijk is het moeilijk voor je dat je bent verhuisd, en nieuwe vrienden moest maken. Maar volgens mij heb je die. Ik snap dat het lastig is dat ik een relatie heb, maar ik ben nou eenmaal verliefd en zie hem niet erg vaak. Dus ja, ik ben graag bij hem als hij er dan is.
    En toen hij jarig was, zei ik toen niet tegen je dat ik alleen bij hem zou slapen als jij een andere plek kon vinden? En toen je dat niet kon vinden, vroeg ik aan je hoe laat je er zaterdag wou zijn. Maar nee, jij had een 'afspraak met je ouders', en dus eigenlijk geen zin, zoals je al zei. Je kreeg van mij het gevoel dat je niet meer in de groep hoort, what the fuck heb ik gedaan?
    Misschien wilde ik wel eens op een zaterdagnacht die ik niet hoefde te werken bij hem in bed gaan liggen, maar in plaats daarvan deed ik dat nooit zodat jij hierheen kon komen en uit kon gaan. Want bij anderen wil je niet slapen, maar nu ook niet meer bij mij dus dat boeit ook niet meer.
    Je was er wel op z'n verjaardag, alleen maar omdat hij het vroeg. Maar je zei niks dan 'hoi' tegen me en als ik een gesprek probeerde te beginnen was je antwoord 'weet ik niet'. Nou, ik ga niet achter je aan lopen.
    We kennen elkaar al 12 jaar, zijn nu 5 jaar beste vriendinnen en dan heb ik geen idee waar dit opeens vandaan kwam. Ik hield altijd rekening met je, en dan krijg ik dit.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    En dat noemt zich een vriendin.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Slapen, morgen weer vroeg op. Stomme toetsweek.
    Morgen Burgerschap en Familierecht. Moet te doen zijn. D:


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Vandaag ben je jarig, maar ik ga je niet smsen! Ik ben helemaal klaar met jou! Of, dat is wat ik iedereen probeer wijs te maken, maar ik mis je eigenlijk heel erg...


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Geweldig, ik voel me zo onzeker als de tering en dan moet ik zo ook nog naar school. Perfecte combinatie. Dankjewel brein. (bloos)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Shit, ik kan hier echt om huilen. Waarom doe je me dit aan?!


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Ik wil niet naar school... Ik wil het echt niet D:


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.