• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af...


    Your make-up is terrible

    Ben ik verliefd op je? Ik denk zo vaak aan je en steeds weer hoop ik dat je tegen mij praat maar dat gebeurt alleen op het werk, af en toe maar dan over het werk. Word ik nou verliefd op je?

    Bedankt Rutger dat je het off-topic en geheel quizlet gemaakt hebt. Ik ben je voor eeuwig dankbaar.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Yes! Begin is geschreven van de SA! Niet dat ik ga winnen maar het helpt toch wel met leren schrijven ^.^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik ben zo moe. Ik heb totaal geen zin in morgen, dit rotte dierenbeurs ofz. hoe saai en nutteloos is dat en dan weekend maar moet ook weer zaterdag werken. Alleen ik heb nu wel spijt dat ik niet mee ga met de persooneel uitje ga want er is daar eten maar maak niet uit, vermaakt mij ook wel zoals altijd. Wordt gewoon gek. Zullen mensen mij ooit nemen zoals ik ben en ook dingen aan mij vertellen en mij als een vriendin zien? Zielig en alleen., zo voel ik mij al jaren.

    Ik heb sorry gezegd maar blijkbaar wil je dat dus niet aannemen. Dan toch ook lekker niet.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ugh, was ik net van mijn verkoudheid af, komt er weer een nieuwe opzetten.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Nog maar 1 dagje en dan zit stageweek nummer 1 erop! Heuuuuj.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik ben zo eigenwijs :')

    En heuujjjjj laatste dag toetsweek!


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Volgens mij heb ik mijn toets behoorlijk fout gemaakt... -Theorie sowieso, flut vragen, maar de practicum o-o....-
    Ik zit hier gewoon al een kwartier helemaal als koos vriendloos...

    --

    Ja, heb hem fout... Blijk ff dat je het van de schoolsite af moet halen, konden ze dat niet even zeggen o-O...

    [ bericht aangepast op 9 nov 2012 - 9:35 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fffffffuuuuuuuu-
    Ik verveel me :c


    26 - 02 - '16

    Ik heb het ongelovelijk druk met school, heb een 4.4 gehaald voor een edt (die tellen mee voor je eindexamen) en een 4 voor duits. Mijn beste vriendin heeft het idee dat ik haar laat vallen, een van mijn beste vrienden is verliefd op me, maar ik weet niet wat ik er mee moet en ook niet of ik wel verliefd op hem ben. Ik moet nog allemaal dingen gaan doen waar ik amper tijd voor heb en iedereen verwacht dat ik voor hem/haar alle tijd van de wereld vrij kan maken. Ik heb het idee dat ik iedereen laat vallen, maar ik doe echt mijn best om orde in chaos te maken. Nu gaat ook nog een vriendin van me verhuizen. Ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen.


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Het is zo makkelijk de schijn op te houden tegenover anderen. Waarom is het niet net zo makkelijk om dat tegenover jezelf te doen?


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Meh. Lichaam, knap nou eens op. Het is nu niet meer leuk. :C
    En daarnaast: Stalker, zoek iemand anders om lastig te vallen. Ik zal je toch nooit leuk vinden. -.-


    "Well, well. Look who we've got here!"

    EIN-DE-LIJK!

    De toetsweek is voorbij ((((((:

    En nu lekker sociaal gaan doen op Q en verder schrijven aan mijn SA! (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    De toetsen zijn voorbij *O*
    Nu is het wachten op de cijfers. Natuurkunde heb ik zowieso verknalt. Scheikunde is hopelijk wel een voldoende en de rest is naar mijn berekeningen ook allemaal voldoende.
    IK WIL DE UITSLAG (no_chears)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.