• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af...


    Your make-up is terrible

    Barnabas schreef:
    Alsjeblieft lichaam, laat me niet in de steek. :C
    Knap alsjeblieft snel op!


    Dat geldt bij mij voor mijn keel..
    Stomme keel! Word nou snel beter!
    K'heb zaterdag een feestje...

    [ bericht aangepast op 8 nov 2012 - 17:07 ]


    26 - 02 - '16

    De drukte maakt me niet eens meer uit, I can deal with it. Het komt wel goed.
    Maar ik wil eens weten of ik soms te 'overdreven' over kom. Waarschijnlijk komt het omdat ik geen aandacht gewend ben. Zeker niet zoveel...

    Brrr, wat is het hier toch koud.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Ik ga echt een 1 halen morgen. Iets wat echt hélemaal niet fijn is wanneer je maar 4 proefwerken in een jaar hebt. Ik ga echt dood.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Ik wil nooit meer verliefd worden, nooit meet. Val dood.

    En dan betrap je jezelf erop dat je zit te wachten op een smsje van iemand die je eigenlijk nooit meer wilt zien, maar tegelijkertijd ontzettend mist. Waarom kan een mens zo veel gevoelens hebben? Het is om gek van te worden!


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Fapsnol schreef:
    Ik wil nooit meer verliefd worden, nooit meet. Val dood.


    ;o
    What happend?
    Wanna talk about it?


    26 - 02 - '16

    I'm on a date tonight! :')


    We'll still love each other, forever and always. <3

    I am the laziest person on the world. :')


    You are beautiful, you are love.

    Ik geef nooit meer een interview via de telefoon. Wat heeft die gast er in godsnaam van gemaakt?
    Like, m'n pa zwemt helemaal geen open water of wedstrijden.
    En leer ten minste aanhalingstekens gebruiken. -_-
    Het lijkt dan ook nog alsof ik wil opscheppen met m'n studierichting.

    En wie heeft het in z'n kop gehaald een filmpje van sing for the climate op Youtube te gaan zetten?


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ugh, ondankbaar kind, voor ik jou weer eens iets voor je verjaardag geef!


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Chat schreef:
    (...)

    ;o
    What happend?
    Wanna talk about it?


    De jongen die ik leuk vind ging doen alsof hij mij leuk vind, maar heeft mij nooit leuk gevonden.

    Fapsnol schreef:
    (...)

    De jongen die ik leuk vind ging doen alsof hij mij leuk vind, maar heeft mij nooit leuk gevonden.


    N'awwh.. Wat een stom persoon..
    En balen voor jou :c


    26 - 02 - '16

    Oh god, ik schaamde me vanochtend zo erg. Huilen in bijzijn van jou. Shit zeg, ik zie je nog gewoon twee weken. Meer dan m'n stage begeleider. Gelukkig reageerde je er heel luchtig over.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    GVD