• Een vriendin van mij is 12, en is blijkbaar net samen met een jongen van 16. Toen ik dit hoorde, vond ik het gewoon echt belachelijk ten eerste kent ze hem nog maar een maand & ten tweede ZE IS 12? KOMAAN?

    Ben ik de enige die hier zo raar over denkt?


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Welke reacties? En nee, je bent niet de enige.

    [ bericht aangepast op 6 nov 2012 - 17:45 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Dit vind ik echt raar:/
    Voor mij maakt de leefdtijd niet heel veel uit, als ze van elkaar houden vind ik het goed. Maar kom op, twaalf is wel iets te jong en die wilt waarschijnlijk andere dingen dan een jongen van zestien jaar.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Lol, ben benieuwd hoe lang ze dat volhouden.


    i put the fun in funeral

    Dat je elkaar nog maar een maand kent vind ik wel kunnen, iemand van zestien met iemand van twaalf vind ik wel een beetje raar ja.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Cloelia schreef:
    Dat je elkaar nog maar een maand kent vind ik wel kunnen, iemand van zestien met iemand van twaalf vind ik wel een beetje raar ja.


    •*• Lululu •*•

    12 jaar is wel erg jong, maar ik vind vier jaar leeftijdsverschil op zich niet veel.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Cloelia schreef:
    Dat je elkaar nog maar een maand kent vind ik wel kunnen, iemand van zestien met iemand van twaalf vind ik wel een beetje raar ja.


    Pretty is just a pretty word.

    Ze zitten in een totaal andere fase, dit zal niet heel lang duren maar het is je vriendin gun haar dit.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Madonna schreef:
    12 jaar is wel erg jong, maar ik vind vier jaar leeftijdsverschil op zich niet veel.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Descartes schreef:
    Lol, ben benieuwd hoe lang ze dat volhouden.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Lol ik kreeg al een crisis bij het idee dat ik met 15.5 samen ging zijn met een jongen van net 19, maar ik ben dan nog een jaar over gegaan en hij was 2 jaar blijven zitten wat mentaal wel helpt.
    & op mijn 12 jaar las ik gewoon harry potter & twilight boeken en hoopte ik er nog heel hard op om te kunnen trouwen met een vampier ofzo.(krul)


    effort never betrays you

    Madonna schreef:
    12 jaar is wel erg jong, maar ik vind vier jaar leeftijdsverschil op zich niet veel.


    Niet voor een koppel van 19 en 23 nee, maar als een zestienjarige op mijn school met een brugklasser zou gaan, zou ie flink hard uitgelachen worden.


    i put the fun in funeral

    Cloelia schreef:
    Dat je elkaar nog maar een maand kent vind ik wel kunnen, iemand van zestien met iemand van twaalf vind ik wel een beetje raar ja.


    Deep inside, I've never felt alive

    Ach, doe wat je niet laten kan. Die jongen zal binnenkort ook wel doorhebben dat dit waarschijnlijk niet de relatie van zijn dromen gaat worden.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Madonna schreef:
    12 jaar is wel erg jong, maar ik vind vier jaar leeftijdsverschil op zich niet veel.