• Een vriendin van mij is 12, en is blijkbaar net samen met een jongen van 16. Toen ik dit hoorde, vond ik het gewoon echt belachelijk ten eerste kent ze hem nog maar een maand & ten tweede ZE IS 12? KOMAAN?

    Ben ik de enige die hier zo raar over denkt?


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Ik vind eigenlijk dat 12 en 16 nog net kan. Als het nu 12 en 20 zou zijn dan niet. Dat is gewoon fout en illegaal.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Mordin schreef:
    Bleh, 12jarige meisjes hebben niet eens borsten D:

    En ze zijn ook niet echt enerverende gesprekspartners. Een en al gefangirl over one direction, justin bieber, twilight, hungergames.

    ... Nu ik erover nadenk is het net alsof je een relatie hebt met de quizlet website (cat)


    hahahahaha XD lijkt me niet zo geweldig :P

    12 vind ik eerlijk gezegd een beetje jong. Mijn vriend en ik schelen ook 4 jaar (3,5 om preciezer te zijn) maar ik ben 20 en hij bijna 24...qua mentale gesteldheid een geheel andere situatie...
    Vandaar dat ik bang ben dat het niet zo lang zal duren. 16 jarige jongens zijn net juist de wereld van sex aan het verkennen. Over het algemeen de 12 jarige meisjes nog niet....tenminste, toen ik 12 was, was dat niet zo...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Naja moet hij weten :P Ik vind het ook apart :P


    Life is hard and then we die

    Wiarda schreef:
    Ach, doe wat je niet laten kan. Die jongen zal binnenkort ook wel doorhebben dat dit waarschijnlijk niet de relatie van zijn dromen gaat worden.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Cloelia schreef:
    Dat je elkaar nog maar een maand kent vind ik wel kunnen, iemand van zestien met iemand van twaalf vind ik wel een beetje raar ja.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Toen ik 12 was, was ik ook samen met iemand van 16, maar ik moet wel zeggen, dat zelfs toen ik nog 12 was mensen al dachten dat ik rond de 16/17 was. En ik was ook een stuk volwassener als de meeste 12 jarigen nu. We hebben het trouwens maar 4 maanden volgehouden, maar nu heb ik een relatie met iemand die geweldig is, ook ouder als mij, de meesten zullen het wel heel vreemd vinden ofzo, maar ik ben 14, bijna 15 en hij is 20, we zijn nu al dertien maanden samen c:

    [ bericht aangepast op 6 nov 2012 - 20:12 ]


    “There is no heaven, there is no hell, except here on Earth.” - Anton LaVey.

    ik ben het met je eens, al moet ik wel zeggen dat het tegenwoordig heel normaal is. net zoals dat kinderen van 12 al liggen te wippen(lees ik toevallig in de girls)ik ben 16 en mijn zusje is 12 maar wij hebben al gauw ruzies omdat er 4 en half jaar tussen ons zit en wij erg van elkaar verschillen.


    If you can dream it, you can do it❤️

    Wiarda schreef:
    Ach, doe wat je niet laten kan. Die jongen zal binnenkort ook wel doorhebben dat dit waarschijnlijk niet de relatie van zijn dromen gaat worden.


    26 - 02 - '16

    Ik mag niks zeggen, ik had een soort van relatie met iemand van 24

    Maar dat gaat vanzelf weer over ;D


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ik vind vier jaar leeftijdsverschil niet erg, maar ik denk ook niet dat het daar om gaat. Iemand van twaalf begint over het algemeen net aan de puberteit terwijl iemand van zestien al redelijk aan het einde daarvan zit, dus het zijn gewoon hele andere levensfasen. Je hebt dan andere behoeften en dat soort dingen, dus het lijkt mij gewoon niet handig.
    In principe kan je trouwens best leeftijdsverschil tussen tieners hebben, mijn beste vriendin is veertien en haar vriend wordt binnenkort volgens mij achttien en dat gaat prima, maar die zijn mentaal gezien heel gelijk. Het verschilt dus wel per persoon denk ik, maar over het algemeen lijkt twaalf met zestien me niet zo'n goed plan.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Descartes schreef:
    Lol, ben benieuwd hoe lang ze dat volhouden.


    Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.

    Je weet toch dat een jongen enkele jaren achterloopt op een meisje.... over het algemeen (ik zeg dus niet alle :W) zijn 16jarigen dus nog gelijk aan 14 jarigen... en als zij wat verder is dan een gemiddelde 12 jarige(wat ook redelijk veel meiden zijn), dan is ook gelijk aan 14... Dus nee, ik zie er niet zo heel veel problemen in, betreft leeftijden.

    Nu, mijn broertje zou met de misplaatste opmerking 'hoe dichter bij de 0, hoe strakker om je lul' komen, en ja, daar valt ook nog iets over te zeggen natuurlijk :W Het hangt er gewoon vanaf hoe zijzelf ineen steken, hoe ze zijn en als ze blij zijn met elkaar en het werkt voor hun, wie zijn wij dan om er een 'verboden relatie' op te plakken.


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ben ik nou serieus een van de weinigen die het niet als een probleem ziet? Ze zal heus wel weten wat ze doet¬¬.
    En als ze dat niet weet, dan komt ze daar vanzelf wel weer achter. Gun het haar gewoon..


    Stop holding me under and let me breathe.

    Daniellaaa schreef:
    Ben ik nou serieus een van de weinigen die het niet als een probleem ziet? Ze zal heus wel weten wat ze doet¬¬.
    En als ze dat niet weet, dan komt ze daar vanzelf wel weer achter. Gun het haar gewoon..


    Nee, ik gun het haar niet. Omdat ze altijd zulke domme fouten maakt en nooit naar haar ouders/vrienden luistert, op een dag word dat kind nog verkracht, ik kan haar eigenlijk niets eens een vriendin meer noemen.


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Beckett schreef:
    (...)

    Nee, ik gun het haar niet. Omdat ze altijd zulke domme fouten maakt en nooit naar haar ouders/vrienden luistert, op een dag word dat kind nog verkracht, ik kan haar eigenlijk niets eens een vriendin meer noemen.


    Dus omdat ze nooit luistert naar ouders/vrienden gun je het haar niet en zal ze op een dag verkracht worden? Juist. Logisch. Ik luister ook nooit, ook niet toen ik 12 was. Dat was omdat ik het zelf wilde uitzoeken allemaal, zodat ik er meer van leerde. Ik vind persoonlijk zelfs dat zij jou geen vriendin kan noemen. Vrienden praten namelijk niet zo, tenminste, niet de vrienden die ik ken. Maar dat is mijn mening.


    Stop holding me under and let me breathe.