• Een vriendin van mij is 12, en is blijkbaar net samen met een jongen van 16. Toen ik dit hoorde, vond ik het gewoon echt belachelijk ten eerste kent ze hem nog maar een maand & ten tweede ZE IS 12? KOMAAN?

    Ben ik de enige die hier zo raar over denkt?


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Wiarda schreef:
    Ach, doe wat je niet laten kan. Die jongen zal binnenkort ook wel doorhebben dat dit waarschijnlijk niet de relatie van zijn dromen gaat worden.


    this ^


    Baby you're a firework, c'mon show them what you're worth.

    Descartes schreef:
    Lol, ben benieuwd hoe lang ze dat volhouden.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Memoria schreef:
    Dit vind ik echt raar:/
    Voor mij maakt de leefdtijd niet heel veel uit, als ze van elkaar houden vind ik het goed. Maar kom op, twaalf is wel iets te jong en die wilt waarschijnlijk andere dingen dan een jongen van zestien jaar.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Madonna schreef:
    12 jaar is wel erg jong, maar ik vind vier jaar leeftijdsverschil op zich niet veel.

    Bleh, 12jarige meisjes hebben niet eens borsten D:

    En ze zijn ook niet echt enerverende gesprekspartners. Een en al gefangirl over one direction, justin bieber, twilight, hungergames.

    ... Nu ik erover nadenk is het net alsof je een relatie hebt met de quizlet website (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Mordin schreef:
    Bleh, 12jarige meisjes hebben niet eens borsten D:

    En ze zijn ook niet echt enerverende gesprekspartners. Een en al gefangirl over one direction, justin bieber, twilight, hungergames.

    ... Nu ik erover nadenk is het net alsof je een relatie hebt met de quizlet website (cat)


    Ik weet echt niet waar je het over hebt. Quizlet heeft prachtige borsten. (cat)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Lol, whut the fuck? Ik vind je eerder smerig wanneer je als zestienjarige op een twaalfjarige valt, maar oké.


    The odds are néver in our favor.

    Wiarda schreef:
    (...)

    Ik weet echt niet waar je het over hebt. Quizlet heeft prachtige borsten. (cat)


    Wel, met die pen in het logo lijkt quizlet net een shemale die een mamma-amputatie heeft ondergaan. En shemales met maar een borst zijn nog steeds niet aantrekkelijk (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Twee kinderen in mijn klas van 12 hebben verkering, dus ik vind dat niet zo raar, maar met iemand van 16? Dafuq.

    Mordin schreef:
    (...)

    Wel, met die pen in het logo lijkt quizlet net een shemale die een mamma-amputatie heeft ondergaan. En shemales met maar een borst zijn nog steeds niet aantrekkelijk (cat)

    Jij hebt een weelderige fantasie. :W Ach, één borst is nog altijd beter dan geen borst. :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Valt reuze mee hoor. 14 en 22 vind ik erger :')
    Maargoed, dat zie je met deze maatschappij steeds vaker.
    T went


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Jij hebt een weelderige fantasie. :W Ach, één borst is nog altijd beter dan geen borst. :Y)


    4 borsten>2 borsten>1borst>mantieten


    quidquid excusatio prandium pro

    Het kan natuurlijk zo zijn dat je vriendin volwassener is dan de meeste meisjes van twaalf, maar ik vrees dat dat niet het geval is. Ik heb niets tegen leeftijdsverschillen, maar op mentaal gebied denk ik niet dat een relatie tussen iemand van twaalf en zestien op iets goeds uit gaat lopen.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Mordin schreef:
    (...)

    4 borsten>2 borsten>1borst>mantieten

    Alle soorten borsten>mantieten. *gruwel*


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Ach, doe wat je niet laten kan. Die jongen zal binnenkort ook wel doorhebben dat dit waarschijnlijk niet de relatie van zijn dromen gaat worden.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien