• Foutje in titel(volgens mij xd) : Zo zag ik er uit.
    Ik had paar dagen terug een topic gemaakt waarin een foto stond van mijn zelfgemaakt zombie arm.
    Ik zou nog een foto laten zien wanneer ik voor halloween helemaal klaar was, dus hier is een foto hoe ik eruit zag met halloween (':



    You like it? hahaha.:Y)

    [ bericht aangepast op 7 nov 2012 - 16:59 ]


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Thanks people! <'3
    Mijn hele lichaam plakte door dat nepbloed en het deed verschrikkelijk pijn om alles eraf te halen x'D Die wonden waren namelijk met lijm en wc papier gemaakt, en dat begon heel erg te trekken aan mijn huid. Maar het was het zeker waard(: Waren veel mensen die met ons op de foto wouden en het geweldig vonden ^^

    [ bericht aangepast op 7 nov 2012 - 17:24 ]


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Awesome!
    Als ik je zo zou tegenkomen zou ik waarschijnlijk zo snel/hard mogelijk proberen weg te rennen XD

    [ bericht aangepast op 7 nov 2012 - 17:27 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    Awesome!
    Als ik je zo zou tegenkomen zou ik waarschijnlijk zo snel/hard mogelijk proberen weg te rennen XD


    Dan was ik juist achter je aanblijven gaan met mijn zombieloopje x'D
    Ik sleepte mijn been zeg maar achtermij aan, niet letterlijk. Maar je snapt me vast wel, hahaha.


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Wooow, ik had een lief kindergezichtjes verwacht bij het zien van de titel, dit was echt een schok. :/ Wel supergoed gedaan.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Barnabas schreef:
    HOLY SHIT.
    Dat is echt super gelukt! o.o


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Tempesta schreef:
    Wooow, ik had een lief kindergezichtjes verwacht bij het zien van de titel, dit was echt een schok. :/ Wel supergoed gedaan.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Waaauw, scary. Maar wel goed gelukt zeg!


    Bad decisions make good stories.

    Omnivium schreef:
    Wow, ziet er super awesome uit!


    26 - 02 - '16

    Wauw, wat gaaf! Heb je nog kleine kindjes aan het janken gemaakt? (:


    From these ashes, I will rise

    Barnabas schreef:
    HOLY SHIT.
    Dat is echt super gelukt! o.o


    Caution first, always.

    Ancore schreef:
    Wauw, wat gaaf! Heb je nog kleine kindjes aan het janken gemaakt? (:


    Hahah, nee! Waren geen kleine kindjes in de kroeg x''D
    (Dohh:Y) ) wahaha.

    Het halloween feest was namelijk in een kroegje.

    [ bericht aangepast op 8 nov 2012 - 16:43 ]


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    OUTNUMBERED schreef:
    (...)

    Hahah, nee! Waren geen kleine kindjes in de kroeg x''D
    (Dohh:Y) ) wahaha.

    Het halloween feest was namelijk in een kroegje.

    Misschien dat je vlak voordat je naar de kroeg ging ergens in de struikjes zitten en wachten tot er kindertjes langskwamen:Y)


    From these ashes, I will rise

    Ancore schreef:
    (...)
    Misschien dat je vlak voordat je naar de kroeg ging ergens in de struikjes zitten en wachten tot er kindertjes langskwamen:Y)


    Ik weet niet waarom maar ik dacht gelijk hieraan:


    26 - 02 - '16

    Whuuut, echt heel erg awesome!


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Awesome!


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the