• Foutje in titel(volgens mij xd) : Zo zag ik er uit.
    Ik had paar dagen terug een topic gemaakt waarin een foto stond van mijn zelfgemaakt zombie arm.
    Ik zou nog een foto laten zien wanneer ik voor halloween helemaal klaar was, dus hier is een foto hoe ik eruit zag met halloween (':



    You like it? hahaha.:Y)

    [ bericht aangepast op 7 nov 2012 - 16:59 ]


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    OUTNUMBERED schreef:
    (...)
    Komt denk ik vooral omdat ik veel op youtube gekeken heb, en ik altijd zelf wel bezig ben met mijn uiterlijk hahaa.
    Maar dit was serieus de eerste keer dat ik het zo gedaan heb, (': Ben er stiekem wel trots op, haha.
    Volgend jaar weer ='D Alleen dan ga ik minder rood gebruiken.

    Haha, oh echt? Dat doe je dan echt heeél goed voor een eerste keer! Respect. Ik vond het rood eigenlijk wel nice, maar ik zag het niet in het echt. Waarom vond je het teveel dan?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Exasperated schreef:
    (...)
    Haha, oh echt? Dat doe je dan echt heeél goed voor een eerste keer! Respect. Ik vond het rood eigenlijk wel nice, maar ik zag het niet in het echt. Waarom vond je het teveel dan?

    Nou het leek gewoon meer alsof mijn gezicht verbrand was ofzo hahaha.


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    O.o ik viel zowat van mn stoel toen ik die foto zag. Ik zag de foto voor dat ik las dat het nep was.

    HOLY SHIZZLE! -valt stoel af-


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Wtfffff, echtt ziek.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    wauw haha, ik schrok me kapot wel gaaf gedaan.

    Lilia schreef:
    O.o ik viel zowat van mn stoel toen ik die foto zag. Ik zag de foto voor dat ik las dat het nep was.


    Hahaha, Rustig maar zo zie ik natuurlijk niet ECHT uit! (':
    Was gewoon voor halloween


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Epic! :Y) Heb je nog meer foto's?


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Epic!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    HEAVYRAIN schreef:
    Epic! :Y) Heb je nog meer foto's?


    Jaa heb ik wel.
    Ik plaats ze zo wel even in de Topic.


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.






    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    OUTNUMBERED schreef:







    Awesome!


    26 - 02 - '16

    Gosh, als ik vanacht een nachtmerrie heb, kom ik klagen hoor D: Super goed gelukt (:


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    OUTNUMBERED schreef:
    (...)
    Nou het leek gewoon meer alsof mijn gezicht verbrand was ofzo hahaha.

    Hahaha. Nouja, daar schrikken ook mensen van.:"D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Exasperated schreef:
    (...)
    Hahaha. Nouja, daar schrikken ook mensen van.:"D


    True :Y)
    Maar het was enger geweest denk ik als er minder rood was, hahaha.


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.