• Ik had net een gesprek met mijn ex. Ik stuurde hem voor de grap een foto van een meisje uit mijn oude klas -dat mij overigens altijd pestte- met cup E en ik zei:
    'dit is toch niet mooi meer, hoe groot haar tieten zijn.' Zegt hij: 'niet lullig bedoeld, maar jij hebt geen tieten.'

    Dus ik werd woest. Nu beweert hij dat hij het recht heeft om dat te zeggen, omdat ik ook iets negatiefs zei over dat meisje uit mijn oude klas. Ik vind dat iets heel anders, omdat ik het ten eerste niet recht in haar gezicht heb gezegd (ook niet helemaal goed, maar ik ben ook geen heilig boontje ofzo) en ze ten tweede allesbehalve een vriendin van me is. Hij is een vriend van mij, zoiets hoort hij toch niet te zeggen?

    Ben ik nou gek ofzo dat ik dit denk? -_____-


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Houdt er sowieso even rekening mee dat het een jongen is.
    Die kunnen soms erg bot overkomen (heb ik zelf vaak zat meegemaakt).

    Maar ik moet wel zeggen dat het erg flauw is. Vooral omdat het je ex is.


    Deep inside, I've never felt alive

    ... Ik zie het probleem niet.


    quidquid excusatio prandium pro

    Mordin schreef:
    ... Ik zie het probleem niet.


    Hoe bedoel je?


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Don't really see the problem there. Jij beledigd ook iemand.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ach.. Het is nou ook niet bepaald fijn als een jongen in je klas naar je borsten kijkt en zegt; in dat topje heb je grote borsten.

    ._____.

    Maar goed. Om dat nou te horen is ook niet leuk voor een meisje. Maar ik denk dat het een typische jongens reactie is. Ze zien er niet in wat dat psychisch met een meisje kan doen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Tja. Daar moet je aan wennen. Als je in een supermarkt met vakkenvullers werkt, raak je daar wel aan gewend. XD
    Die hebben altijd zulke opmerkingen. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Reichenbach schreef:
    Don't really see the problem there. Jij beledigd ook iemand.


    Ja, dat is dus het hele probleem. Ik beledig een meisje wat geen vriendin van me is en me ook nog eens gepest heeft, terwijl hij mij beledigt terwijl wij gewoon goede vrienden zijn..


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Marble schreef:
    (...)

    Ja, dat is dus het hele probleem. Ik beledig een meisje wat geen vriendin van me is en me ook nog eens gepest heeft, terwijl hij mij beledigt terwijl wij gewoon goede vrienden zijn..

    Misschien bedoelde hij het niet verkeerd?


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Reichenbach schreef:
    (...)
    Misschien bedoelde hij het niet verkeerd?


    Nouja, laatst zei hij ook al tegen me dat ik niet kon zoenen, ik ben die opmerkingen onderhand een beetje zat. .__.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Marble schreef:
    (...)

    Nouja, laatst zei hij ook al tegen me dat ik niet kon zoenen, ik ben die opmerkingen onderhand een beetje zat. .__.


    Ik denk dat het daar een beetje in zit. Al die opmerkingen op zich zijn wel te doen. Maar ik denk dat het gewoon komt door alles bij elkaar.

    Wat dacht je er van als je gewoon tegen hem zegt dat het je wat doet, als hij zoiets zegt?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Marble schreef:
    (...)

    Hoe bedoel je?


    Waarom mag je niet zeggen dat een vriendin wel/geen/grote/kleine borsten heeft?

    *does not compute*


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik denk niet dat hij het zo gemeen bedoelde, je kunt er beter mee lachen als om huilen. Stel je maar lekker voor dat zij op haar 40ste kruiwagens nodig heeft om overeind te lopen terwijl jij, met zogezegd weinig borsten, mooi kunt huppelen zonder blauwe ogen te krijgen.
    Wat kan jou trouwens zijn mening interesseren? Er zijn voldoende jongens die daar niet eens op letten.

    (dit is trouwens niet beledigend bedoeld voor de meisjes met grote borsten, dit moet een troost voorstellen)


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    Ik denk dat het daar een beetje in zit. Al die opmerkingen op zich zijn wel te doen. Maar ik denk dat het gewoon komt door alles bij elkaar.

    Wat dacht je er van als je gewoon tegen hem zegt dat het je wat doet, als hij zoiets zegt?


    Geloof me, ik ben zelf ook nogal direct. Ik zeg alles wat ik denk tegen hem, en dat wat hierboven staat, daar hadden we dus een half uur lang een discussie over.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Mordin schreef:
    (...)

    Waarom mag je niet zeggen dat een vriendin wel/geen/grote/kleine borsten heeft?

    *does not compute*

    Omdat dat soms beledigend kan zijn.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Nikolajevna schreef:
    Houdt er sowieso even rekening mee dat het een jongen is.
    Die kunnen soms erg bot overkomen (heb ik zelf vaak zat meegemaakt).

    Maar ik moet wel zeggen dat het erg flauw is. Vooral omdat het je ex is.

    dit + Wie weet is hij er toch nog niet helemaal overheen ofzo, want hij heeft natuurlijk ooit wel voor je kozen en toen zat hij er precies iets minder over in dat je geen borsten had. (oke, ja, ik bedoel het niet beledigend ofzo tov jou ik weet niet wie je bent of hoe je eruit ziet xd)

    [ bericht aangepast op 7 nov 2012 - 22:52 ]


    effort never betrays you