• Ik had net een gesprek met mijn ex. Ik stuurde hem voor de grap een foto van een meisje uit mijn oude klas -dat mij overigens altijd pestte- met cup E en ik zei:
    'dit is toch niet mooi meer, hoe groot haar tieten zijn.' Zegt hij: 'niet lullig bedoeld, maar jij hebt geen tieten.'

    Dus ik werd woest. Nu beweert hij dat hij het recht heeft om dat te zeggen, omdat ik ook iets negatiefs zei over dat meisje uit mijn oude klas. Ik vind dat iets heel anders, omdat ik het ten eerste niet recht in haar gezicht heb gezegd (ook niet helemaal goed, maar ik ben ook geen heilig boontje ofzo) en ze ten tweede allesbehalve een vriendin van me is. Hij is een vriend van mij, zoiets hoort hij toch niet te zeggen?

    Ben ik nou gek ofzo dat ik dit denk? -_____-


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Mordin schreef:
    (...)

    Waarom mag je niet zeggen dat een vriendin wel/geen/grote/kleine borsten heeft?

    *does not compute*

    Dat ze nu groot of klein zijn zeg je er beter niet bij omdat die persoon in kwestie daar zelf wel van op de hoogte zal zijn, niemand heeft er nood aan omdat eens uit iemand anders zijn mond te horen xd
    & Geen mag je zeker niet zeggen omdat je als meisje natuurlijk wel borsten zou moeten hebben vanaf een bepaalde leeftijd.
    Logisch he.(nerd)


    effort never betrays you

    Oké, het is misschien niet leuk als hij dat zegt maar jij hebt ook iets negatiefs gezegd over dat andere meisje. Misschien vind jij dat geen reden voor hem om ook over jou een opmerking te maken, maar hij blijkbaar wel.
    Als ik jou was zou ik me er gewoon niet teveel van aantrekken en goed in mijn achterhoofd houden dat het een jongen is. :')


    life is awesome

    Hensley schreef:
    (...)
    Dat ze nu groot of klein zijn zeg je er beter niet bij omdat die persoon in kwestie daar zelf wel van op de hoogte zal zijn, niemand heeft er nood aan omdat eens uit iemand anders zijn mond te horen xd
    & Geen mag je zeker niet zeggen omdat je als meisje natuurlijk wel borsten zou moeten hebben vanaf een bepaalde leeftijd.
    Logisch he.(nerd)


    Neh, snap niet waarom het gelijk als beledigend word ervaren en waarom je dat soort dingen niet hoort te zeggen 'hmm

    But then again, ik en mijn vrienden zijn meestal niet zo serieus, misschien dat ik dat soort opmerkingen niet raar vind


    quidquid excusatio prandium pro

    Mordin schreef:
    (...)

    Neh, snap niet waarom het gelijk als beledigend word ervaren en waarom je dat soort dingen niet hoort te zeggen 'hmm

    But then again, ik en mijn vrienden zijn meestal niet zo serieus, misschien dat ik dat soort opmerkingen niet raar vind


    Als iemand zegt dat een jongen een kleine lul heeft word het over het algemeen ook beledigend opgevat. Het is gewoon niet zo aardig omdat het iemands zelfvertrouwen over het uiterlijk neer kan halen en volgens mij doe je nu gewoon koppig omdat je het niet wílt begrijpen.

    Ontopic: Ik snap niet dat je nog met die gozer praat. Volgens mij heeft hij wel meer op zijn huid dat hij elke keer zulke dingen zegt.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Als iemand zegt dat een jongen een kleine lul heeft word het over het algemeen ook beledigend opgevat. Het is gewoon niet zo aardig omdat het iemands zelfvertrouwen over het uiterlijk neer kan halen en volgens mij doe je nu gewoon koppig omdat je het niet wílt begrijpen.

    Ontopic: Ik snap niet dat je nog met die gozer praat. Volgens mij heeft hij wel meer op zijn huid dat hij elke keer zulke dingen zegt.


    Kan er niks aan doen. Ik ben nog steeds verliefd op die gast, en ik word gek als ik 1 dag niet tegen hem praat. ;x


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Assassin schreef:
    (...)

    Als iemand zegt dat een jongen een kleine lul heeft word het over het algemeen ook beledigend opgevat. Het is gewoon niet zo aardig omdat het iemands zelfvertrouwen over het uiterlijk neer kan halen en volgens mij doe je nu gewoon koppig omdat je het niet wílt begrijpen.

    Ontopic: Ik snap niet dat je nog met die gozer praat. Volgens mij heeft hij wel meer op zijn huid dat hij elke keer zulke dingen zegt.


    Of iemand heeft een andere denkwijze dan jij en neemt niet alles zo ongelofelijk serieus? Hoeihoei, aanbid de grote assassin en haar mening, want haar wil is wet :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Mordin schreef:
    (...)

    Of iemand heeft een andere denkwijze dan jij en neemt niet alles zo ongelofelijk serieus? Hoeihoei, aanbid de grote assassin en haar mening, want haar wil is wet :Y)


    o.o Thefuck? Ik heb alleen het idee dat jij een andere denkwijze niet kan of wil begrijpen, zo kom je in ieder geval over. Ik zeg niet dat jij ook zo moet gaan denken van mij en geef er enkel een ander voorbeeld bij zodat het misschien wel duidelijk word zodat je het wel snapt en that's it. Ik zeg niet dat je er verder iets mee moet doen.


    Your make-up is terrible

    Mordin schreef:
    (...)

    Of iemand heeft een andere denkwijze dan jij en neemt niet alles zo ongelofelijk serieus? Hoeihoei, aanbid de grote assassin en haar mening, want haar wil is wet :Y)


    Eh, Alwin, je kan er vanuit gaan dat 99/100 meisjes het niet leuk vindt als je zegt dat ze geen memmen heeft. Dat snap je zelf toch ook wel?


    i put the fun in funeral

    Waarom stuur je ook zo'n foto naar een jongen. Thefuck :'D Alsof dat meisje er wat aan kan doen dat ze zulke borsten heeft.


    -

    Het is lullig dat je ex zo'n opmerking plaats, maar anderzijds is het een typische tegenreactie die veel mensen over het algemeen zouden maken. Voor jou is het niet leuk om te horen omdat je een complex over je borsten hebt, maar ik zou er niet teveel waarde aan hechten. Jij zegt dat dat meisje te grote borsten heeft om haar zwart te maken, hij zegt terug dat jij geen borsten hebt. Logica van jongens over het algemeen :W Met andere woorden, what goes around comes around. Dat meisje zal je vriendin niet zijn, maar dat wilt nog niet zeggen dat iedereen die wel jou vriend/vriendin is, haar ook meteen zwart moet maken. Hij zal het wel niet grappig hebben gevonden dat jij mensen voor de grap zwart maakt en laat je dat op een beetje boerse manier weten.


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Jij beledigt toch ook iemand? En daarbij dat meisje kan er net zo min aan doen dat haar borsten zo zijn. Laat gewoon lekker zitten. Ik snap die tegen reactie van die jongen wel.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Merrow schreef:
    Het is lullig dat je ex zo'n opmerking plaats, maar anderzijds is het een typische tegenreactie die veel mensen over het algemeen zouden maken. Voor jou is het niet leuk om te horen omdat je een complex over je borsten hebt, maar ik zou er niet teveel waarde aan hechten. Jij zegt dat dat meisje te grote borsten heeft om haar zwart te maken, hij zegt terug dat jij geen borsten hebt. Logica van jongens over het algemeen :W Met andere woorden, what goes around comes around. Dat meisje zal je vriendin niet zijn, maar dat wilt nog niet zeggen dat iedereen die wel jou vriend/vriendin is, haar ook meteen zwart moet maken. Hij zal het wel niet grappig hebben gevonden dat jij mensen voor de grap zwart maakt en laat je dat op een beetje boerse manier weten.


    26 - 02 - '16

    Nadal schreef:
    Jij beledigt toch ook iemand? En daarbij dat meisje kan er net zo min aan doen dat haar borsten zo zijn. Laat gewoon lekker zitten. Ik snap die tegen reactie van die jongen wel.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Tja, aan de ene kant een beetje je eigen schuld, omdat je begint met het beledigen van het meisje met de grote borsten. Okee, ze pestte je, maar dat wil niet zeggen dat als jij over haar gaat roddelen je er vlekkeloos mee weg komt.
    Verder ben ik het wel helemaal met je eens dat een vriend/wie dan ook zoiets niet zou mogen zeggen. Daar maak je een meisje alleen maar onzeker mee. Daarbij had hij het ook anders kunnen brengen. En als hij het echt beledigend bedoeld, snap ik jullie vriendschap niet helemaal. Tenzij hij stiekem kleine borsten mooier vind. Maar waarschijnlijk zei hij het omdat hij het niet cool van je vond om dat meisje te beledigen. Karma is a bitch.


    You are beautiful, you are love.

    Nadal schreef:
    Jij beledigt toch ook iemand? En daarbij dat meisje kan er net zo min aan doen dat haar borsten zo zijn. Laat gewoon lekker zitten. Ik snap die tegen reactie van die jongen wel.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.