• Ik had net een gesprek met mijn ex. Ik stuurde hem voor de grap een foto van een meisje uit mijn oude klas -dat mij overigens altijd pestte- met cup E en ik zei:
    'dit is toch niet mooi meer, hoe groot haar tieten zijn.' Zegt hij: 'niet lullig bedoeld, maar jij hebt geen tieten.'

    Dus ik werd woest. Nu beweert hij dat hij het recht heeft om dat te zeggen, omdat ik ook iets negatiefs zei over dat meisje uit mijn oude klas. Ik vind dat iets heel anders, omdat ik het ten eerste niet recht in haar gezicht heb gezegd (ook niet helemaal goed, maar ik ben ook geen heilig boontje ofzo) en ze ten tweede allesbehalve een vriendin van me is. Hij is een vriend van mij, zoiets hoort hij toch niet te zeggen?

    Ben ik nou gek ofzo dat ik dit denk? -_____-


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ik vind niet echt netjes om een opmerking te maken over haar borsten. Want wat kan zij eraan doen dat ze grote borsten heeft? (Even ervan uit gaande dat ze geen borstvergroting heeft gehad). Maar ik snap dat het je mening is.

    Je "vriend" zegt niet lullig bedoeld maar jij hebt geen tieten. Met niet lullig bedoeld bedoeld hij dat je het niet zwaar moet opvatten maar dat het zijn mening is dat je geen tieten hebt. Het is zijn mening, ik denk dat jezelf het beste weet of wat hij zegt ook waar is.


    Physics is awesome