• ruim 6 jaar geleden kreeg mijn broer voor zijn verjaardag een konijntje
    Pluis!
    Pluis is een bijzonder konijn. Zo is ze dol op de hond en loopt ze vaak buiten. Maar zodra het donker word huppeld ze zo haar hokje weer binnen. Maar ze is ook vaak voren in de tuin te vinden als mijn moeder daar staat te tuinieren. Elke morgen krrijgt ze een stukje brood en dat is moeilijk te vergeten omdat ze er echt om vraagt. Als ik vroeg op moet om te werken aai ik haar altijd even. Ook mijn broer is dol op haar.
    Maar na ruim 6 jaar gaat ze bij ons weg. Van de week wou ze opeens niet meer eten, maar dat heeft ze wel vaker een paar dagen, maar toen mijn moeder haar ging verschonen gister zag ze dat ze haar achterlijf niet meer kon bewegen. Gelijk naar de dierenarts. Die voelde een bobbel in haar buik. Nachtjes bij de dierenarts gebleven en vandaag verdere onderzoeken.
    Waarschijnlijk heeft ze een grote tumor in haar buik. Mijn moeder heeft haar een uurtje geleden opgehaald zodat ze thuis kan sterven.
    En hoewel ik het stom vindt moet ik er om huilen.Maar ik wil sterk blijven voor mijn broer en mijn ouders.
    Dat moest ik even kwijt
    nog wat foto's




    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Heel veel sterkte!


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Oei, dat is echt heel sneu! ):
    Veel sterkte!


    Baby you're a firework, c'mon show them what you're worth.

    Chat schreef:
    N'awwh ):
    Ik kreeg een brok in m'n keel toen ik dit las...
    Wat vreselijk rot voor je ):
    Sterkte! <3


    “You know you're in love when you can't fall asleep because reality is finally better than your dreams.”

    Aawh, veel sterkte!


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    auww zo zielig
    veel sterkte!!


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    LilLiar schreef:
    aww (cyberhug)
    ik vind het ook niet raar dat je huilt hoor, ik moest ook huilen toen mij hondje doodging. En ik had haar veel minder dan jij.


    Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.

    Heel veel sterkte


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Sterkte ;(


    Life is hard and then we die

    Chat schreef:
    N'awwh ):
    Ik kreeg een brok in m'n keel toen ik dit las...
    Wat vreselijk rot voor je ):
    Sterkte! <3


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Wat rot. :c Sterkte!


    life is awesome

    Awh, dat is echt rot. Begin april van dit jaar was mijn paard ingeslapen. Ik had op die dag een presentatie van mijn profielwerkstuk, dus dat draaide bijna de soep in... Maar zodra ik dat af had (dat was in de ochtend) heb ik ook flink gehuild. Mijn paard was al een tijdje ziek, ook door een tumor. Dit was nu goed uitgezaaid, waardoor het niet meer ging. Ik vond het echt vreselijk. Het is normaal om te huilen en je hoeft je echt niet sterk te houden voor je broer en ouders. Die snappen ook wel dat jij ook je verdriet kwijt moet.


    To live would be an awfully big adventure

    Chat schreef:
    N'awwh ):
    Ik kreeg een brok in m'n keel toen ik dit las...
    Wat vreselijk rot voor je ):
    Sterkte! <3


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Chat schreef:
    N'awwh ):
    Ik kreeg een brok in m'n keel toen ik dit las...
    Wat vreselijk rot voor je ):
    Sterkte! <3


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt